آفتاب

شهرداری سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی پرداخت می‌کند

شهرداری سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی پرداخت می‌کند

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه گفته می‌شود شهرداری ۶۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام دارد، ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارد و سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی می پردازد نیاز به روشنگری دارد.

به گزارش ایلنا، محمد حقانی در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا گفت: تقریبا به اواخر دوره چهارم شورا رسیده‌ایم اما در چنین شرایطی هر روز اخبار و حواشی جدیدی مبنی بر بستن قراردادهای جدید، به کارگیری نیروهای جدید و خرید ساختمان ها از سوی شهرداری به گوش می‌رسد که امیدواریم صحت و سقم آنها را شهرداری شفاف سازی کند.

حقانی اظهار داشت: ساختمانی در میدان آرژانتین به قیمت ۸۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری برای اداره کل حراست خریداری شده و این در حالی است که شهرداری مدام درگیر گرفتاری‌ها و مشکلات بسیار است در چنین شرایطی فکر خرید ساختمان ۸۰ میلیارد تومانی جای سوال دارد.

وی افزود: خواسته ما این است که شهرداری گزارش دهد و جلوی شایعات را بگیرند. برای یکبار که شده شهرداری شفاف اعلام کند که چقدر بدهی دارد. چقدر تراکم فروخته و چه قراردادهایی بسته شده است.

حقانی خاطر نشان ساخت : شهرداری باید روشنگری کند، اینکه گفته می‌شود شهرداری ۶۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام دارد، ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارد و سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی می پردازد نیاز به روشنگری دارد.

کد N1713304

وبگردی