آفتاب

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد..



تبلیغ، ریشه در زندگی اجتماعی افراد دارد. عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده سعی می کند به روشی خلاقانه خریدار بالقوه را از تولید یک محصول آگاه کند، یکی از معمول ترین این روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد. ما انسان ها ذاتا با هدیه گرفتن رابطه احساسی خوبی برقرار می کنیم و هرگز کسی را که به ما هدیه می دهد از یاد نمی بریم.
شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد
البته يك دليل ثابت براي هديه دادن وجود دارد: تقويت روابط شخصي بين هديه‌دهنده و هديه‌گيرنده.

انگيزه‌ها در هديه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از اين نظر كه آيا هيچ پيش‌شرطي در هديه دادن نهفته است يا خير. اين امر به‌خصوص بايد در نظر گرفته شود كه آيا هيچ نشانه‌اي از تبليغ در آن هست يا نه. البته نبايد گمان كردكه بحث الان در اين چارچوب است كه نبايد هيچ نفعي از هديه دادن حاصل شود. براي برخي از شركت‌ها هديه دادن بخشي از استراتژي بازاريابي است.

همگان بر يك نكته اتفاق‌نظر دارند: هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.

 

 فلش

حقیقیت، فلش مموری تبلیغاتی یکی از نوآوری‌های فنی بزرگ در دهه‌ی گذشته می‌باشد. یکی از نکته‌های بسیار مهم در بازاریابی تبلیغاتی در مورد فلش مموری‌ها، ذخیره‌سازی بسیار بالای آن است. استفاده از فلش مموری‌های تبلیغاتی برای شما بسیار مقرون به صرفه و برای مشتریانتان مفید، ماندگار و اثربخش می‌باشد. شما می‌توانید آن را در هرجایی نگهداری نمایید و اطلاعات بسیار زیادی را بر روی آن قرار دهید. فلش مموری‌ها استفاده از کاغذ را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهند. یک طراحی خوب و بسته‌بندی جذاب به مشتریان شما کمک میکند که برای انتخاب فلش مموری شما تردیدی نداشته باشند.





شما می‌توانید به جای ارائه‌ی بروشور و کتابچه‌های تبلیغاتی، محصولات خود را با گرافیک بالاتر و طرحی جذاب‌تر به صورت فیلم یا در قالب PDF بر روی فلش مموری بارگذاری و آن را به مشتری نمایید.

همچنین در هزینه‌های چاپ نیز صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. در این صورت مشتری شما برای ملاحظه‌ی محصولات یا فروشگاه شما بر روی فلش مموری اشتیاق بیشتری خواهد داشت و احتمالا زمان زیادی را برای مشاهده‌ی آن صرف خواهد نمود. از سوی دیگر، شما می‌توانید در هر لحظه، جدیدترین نسخه از بروشور و محصولات خود بر روی فلش مموری قرار داده و متحمل هزینه‌های چاپ مجدد و دور ریختن کاتالوگهای قدیمی نشوید. قرار دادن اطلاعات بر روی فلش مموری‌ها و برداشتن و جایگذاری اطلاعات  بر روی آن بسیار راحت می‌باشد و مشتری شما پس از مشاهده کاتالوگ شما به راحتی می‌تواند بارها و بارها از فلش مموری استفاده نمایدکه برای سمینارها و اجتماعاتی که نیاز به انتقال محتوا نیز داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم.

پاوربانک

به‌تازگی لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌های موبایل تولید شده و شارژرهای همراه یا به‌اصطلاح پاوربانک‌ ها، یکی از کاربردی‌ترین این محصولات به حساب می‌آیند. همان‌طور که از نام این دستگاه‌ مشخص است، از این وسیله برای شارژ کردن گجت‌های الکترونیکی (مانند گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ) در مواقعی که دسترسی به برق شهری نیست، استفاده می‌شود.





اکثر پاور بانک‌ ها دارای خروجی USB هستند که از طریق این درگاه به دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شوند. این خروجی دارای جریان‌های متفاوتی است. به‌طور نمونه، برای شارژ کردن گوشی موبایل از خروجی USB با جریان یک آمپر و ولتاژ ۵ ولت و برای شارژ کردن تبلت، از خروجی USB با جریان ۱/۲ آمپر و ولتاژ ۵ ولت استفاده می‌شود. واحد ظرفیت شارژرهای همراه -  میلی‌آمپرساعت است. هر چقدر ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد، تعداد دفعاتی که می‌توان به‌وسیله‌ آن، دستگاه‌های هوشمند را شارژ کرد بیشتر می‌شود. برای به دست آوردن تقریبی این تعداد، می‌توان ظرفیت شارژر همراه را بر ظرفیت باتری وسیله شارژ شونده تقسیم کرد. این وسایل کاربردی اغلب دارای باتری‌های لیتیوم-یون هستند و می‌توانند برای مدت طولانی شارژ را در خود نگاه دارند؛ بنابراین از پاوربانک‌ها می‌توانید در مسافرت‌های طولانی و در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد استفاده کنید. به‌علاوه، ابعاد پاور بانک‌ معمولا به‌اندازه‌ یک گوشی موبایل است و می‌توانید آن‌ را در داخل هر نوع کیفی قرار داده و به‌راحتی با خود حمل کنید. با پاوربانک‌ها دیگر نگرانی بابت کمبود شارژ دستگاه‌های هوشمند خود نخواهید داشت.
درحال حاضر پاور بانک نسبت به فلش مموری استفاده روزمره تری دارد و استفاده از ان به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند تاثیر بیشتری در ارتباط شما با مشتریان و ماندگاری شما درذهن آنها داشته باشد

معمولا پاوربانک ها دارای سطح و بدنه با طراحی های مختلف می باشند اما شرکت دیتاکی مدل هایی از پاوربانک ها را با بدنه فلزی و پلاستیکی و سطحی صاف جهت چاپ نام و لوگوی شرکت ها را در سبد محصولات خود اضافه نموده است.

 

 

کد N1026309

وبگردی