آفتاب

25% تخفیف هاست ویژه زمستان و سال 2016 میلادی

25% تخفیف هاست ویژه زمستان و سال 2016 میلادی

اگر میخواهید خدمات خود را در اینترنت به مشتریان خود اعلام کنید و از کیفیت خدمات شرکتها مطمئن نیستید!!

سفارش طراحی سایت خود را به ایکام با 14 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و خدمات وب بسپارید .

شرکت ایکام با استفاده از کادر با تجربه و آگاه در زمینه :

· طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تحت وب
· خدمات هاست

· ثبت آنلاین انواع دامنه
· ارائه انواع گواهینامه امنیتی وب سایت و SSL

خدمات مطمئن و کاملی ارائه میکند .

شرکت ایکام تابحال مجری خدمات وب سایت برای مشتریان متعددی بوده است . شرکتهای معتبر و خوش نامی همچون : ذوب آهن اصفهان ، فرودگاه اصفهان از آن جمله هستند .
خدمات طراحی سایت ایکام

شامل :

2. طراحی سایت شرکتی
3. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

4. پیاده سازی نرم افزار تحت وب میباشد
با سفارش سرویس طراحی سایت خود از هاست رایگان و دامنه ir رایگان نیز برخوردار خواهید شد . عموما سفارشهای طراحی سایت ایکام در کمتر از 15 روز کاری انجام میشوند . شما با پرداخت مبلغ بسیار اندکی ، سایت اینترنتی خود را در کمتر از 15 روز کاری تحویل خواهید گرفت .

ثبت دامنه
شرکت ایکام ارائه دهنده تمامی انواع دامنه های قابل ثبت در اینترنت میباشد . این دامنه ها شامل بیش از 200 نوع دامنه اینترنتی میشوند . تمامی خدمات ثبت دامنه در ایکام بصورت آنلاین بوده و حتی افراد خارج از کشور که دارای کارتهای بانکی ایران نیز نمیباشند میتوانند با استفاده از کارتهای بین المللی (ویزا، مسترکارت) اقدام به خرید بنمایند

دامنه ها در معتبرترین رجیسترارهای دنیا، بصورت آنلاین و به همراه کنترل پنل کامل و با مالکیت 100% برای مشتری ثبت خواهد شد.

خدمات هاست شرکت ایکام دارای آپتایم بالای 99% و با پشتیبانی آنلاین در بهترین دیتاسنترهای دنیا در آمریکا میزبانی خواهد شد . سرویسهای بک آپ ماهیانه و هفتگی و دارای امنیت بالا و با بهره گیری از بهترین نرم افزار های مدیریت کنترل پنل هاست ارائه میشود . کاملترین مجموعه را در بخش هاست برای برقراری آپتایم بالای هاست برای شما فراهم آورده ایم . شرکت ایکام با ارائه خدمات به صدها سایت و با بیش از 14 سال تجربه از با سابقه ترین شرکتها در زمینه ارائه خدمات هاست در ایران میباشد .

هر وب سایت نیاز به سرویسهای امنیتی دارد . این سرویسها امنیت خاطر را برای بازدیدکنندگان و مشتریان سایت شما فراهم میکند.شرکت ایکام در این زمینه نیز کاملترین سرویسها را ارائه میکند .
بیش از 60 نوع گواهینامه اینترنتی و بیش از 10 نوع سرویس امنیتی برای وب سایت شما از جمله این سرویسهای منحصر بفرد میباشد.
کد N1019553

وبگردی