آفتاب

دیجیتال مارکتینگ و کاربرد های آن برای خلق کسب و کار موفق

دیجیتال مارکتینگ و کاربرد های آن برای خلق کسب و کار موفق

چیزی که از دیجیتال مارکتینگ می دانیم تنها به یک عبارت اختصاص نمی یابد.

مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست؟ نگاه 4 بازاریاب دیجیتالی از 4 برند مطرح دنیا:
آیا متوجه این موضوع شده اید که عبارت دیجیتال مارکتینگ این روزها چقدر به گوش می رسد؟

چیزی که از دیجیتال مارکتینگ می دانیم تنها به یک عبارت اختصاص نمی یابد. محتوا، جستجو، بازاریابی از درون، کانال های چند گانه، یکپارچه سازی همه ی این ها جایگاه خود را دارند اما دیجیتال مفهومی است که اکثر شرکت ها در بحث بازاریابی خود آن را گنجانده اند.
در این بخش نظر تعدادی از بازاریابان دیجیتال برندهای مطرح دنیا را پرسیده ایم تا به صورت تخصصی مفهوم و معنای دیجیتال مارکتینگ را توضیح دهیم:

شما دیجیتال مارکتینگ را چگونه تعریف می کنید؟

دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی است، و همه ما بازاریابان دیجیتال هستیم. هر تاکتیکی در بازاریابی در دنیای امروزه باید دارای عنصر دیجیتال هم باشد. تامی کانیزارو ( مشاور بازاریابی در IBM)



یک پاسخ ساده این است که دیجیتال مارکتینگ به ابزارهای الکترونیکی ( کامپیوتر، تبلت، تلفن و ...) برای ارائه تجربه ای خاص به مخاطبان کمک می کند. دیجیتال مارکتینگ در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد، اما بسیار پیچیده است. در واقعیت، دیجیتال مارکتینگ در زمان تعامل با یک مخاطب مستعد همانند نوک یک سرنیزه است. دیجیتال مارکتینگ کانال ارسال پیام نیست اما به نوعی تجربه ای را با زندگی ترکیب می کند.  دیجیتال در حال حاضر اولین نقطه تماس مشتری با یک مجموعه هست. در این کانال مشتری کنترل بسیار زیادی برای دیدن و شنیدن آنچه پیش رویش است دارد. کوین ام گرین ( مدیر اجرایی و بازاریابی در DELL)

مطالعه کامل مقاله
دوره دیجیتال مارکتینگ
موسسه آموزش عالی بهار برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ برای مدیران کسب و کار کرده است برای آشنایی با این دوره کاربردی توجه شما را به مطالب زیر جلب می کنم:

دوره دیجیتال مارکتینگ ، نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می کند.  این دوره به فعالیت هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه سازی وب سایت) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) می پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.
در اين دوره شما با مباحث زير آشنا خواهيد شد:

- شناخت ویژگی ها و ابعاد وب سایت موثر برای کسب و کار
- اهمیت تحلیل و آنالیز کسب و کار

- شناخت کانال های مناسب برای جذب مخاطب
- راهکارهای جذب مشتریان بالقوه (Lead) برای کسب و کار

- آشنایی عملیاتی ایمیل مارکتینگ و ارتباط دو طرفه با مشتریان
- استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی برای آگاهی از برند

- راهکارهای استفاده بهینه از موتورهای جستجو (سئو و تبلیغات کلیکی)
آشنایی با تحلیل گر گوگل

این دوره شامل 30 ساعت آموزش کاربردی است که طی 10 جلسه ارائه خواهد شد. گواهینامه شرکت در دوره نیز از طرف موسسه آموزش عالی مدیریت بهار صادر خواهد شد. شما می توانید برای مشاوره با شماره تماس 02188357314 تماس حاصل فرمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.dehban.ir مراجعه کنید.
کد N1009777

وبگردی