آفتاب

رزرو هتل های مشهد ویژه ی محرم و صفر و هتل های کیش و قشم ویژه ی پاییز 94

 رزرو هتل های مشهد ویژه ی محرم و صفر و هتل های کیش و قشم ویژه ی پاییز 94

سامانه همیارهتل با توجه به داشتن کادری مجرب در خصوص گردشگری و همچنین نظرات مسافرین...


سامانه همیارهتل با توجه به داشتن کادری مجرب در خصوص گردشگری و همچنین نظرات مسافرین, شهر های زیر را برای مسافرت در فصل پاییز پیشنهاد می کند:


هتل های مشهد:


هتل پنج ستاره قصر طلایی: هتل بین المللی قصر طلایی مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد به طوری که فاصله آن تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) حدود پنج دقیقه با خودرو می باشد.


هتل بزرگ سی نور: موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است.  


هتل چهارستاره تاپ جواد: هتل جواد (ع)، نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم مطهر رضوی است که از امکانات مطلوب و متناسب با سلیقه های گوناگون میهمانان برخوردار است.


هتل چهار ستاره تاپ اترک هتلی در نزدیکی حرم امام رضا (ع).


کارمندان هتل شما را به اتاقتان هدایت می کنند. اتاق شما در هتل اترک مشهد سیستم جدید و مدرن تهویه مطبوع ( گرمایشی و سرمایشی)، سیستم جدید تلفن جهت برقراری تماس‌های داخلی و ضبط پیام‌های صوتی شما در صورت عدم حضورتان در هتل، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، ماهواره، صندوق امانات و سیستم بیدار باش تلفنی دارد.


 هتل سه ستاره تاپ ایران زمین: امکانات اتاق های این هتل شامل:یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی میباشد.


هتل سه ستاره منجی: با مساحت 3400 متر مربع در جوار بارگاه رضوی واقع شده است. این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی شامل انواع سونا، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، رستوران سنتی و ... می باشد.


هتل سه ستاره آیران: هتل 3 ستاره لوکس  آیران در موقعیت 10دقیقه  پیاده روی تا حرم مطهر می باشد. و با خدمات صبحانه، ناهار، شام، آماده خدمات رسانی به زائران حرم امام مهربانی می باشد.


و چندین هتل دیگر که در زیر به آنها اشاره شده...



هتل های کیش


هتل مارینا پارک


هتل پارمیدا


هتل صدف 


هتل آرامیس


هتل سارا


هتل لوتوس


هتل گاردنیا



هتل های قشم


هتل بهشت


هتل مارینا 2


هتل سینگودرگهان


هتل آپادانا


هتل آرام


هتل شمس


هتل آپارتمان سما2



سایت همیارهتل با بیش از صد هتل و هتل آپارتمان واقع در مشهد مقدس و بیش از پانصد هتل در سایر شهرهای ایران به مسافرین محترم خدمات رسانی می کند.



برای دیدن اطلاعات بیشتر هر هتل به سایت hamyarhotel.com مراجعه نمایید.

کد N992495

وبگردی