آفتاب

جاذبه های گردشگری سریلانکا

جاذبه های گردشگری سریلانکا

در میان آب های نیلگون اقیانوس هند و در نزدیکی خط استوا، مرواریدی شناور هست که دریانوردان یونان باستان آن راTaprobaneمی خوانده اند و بازرگانان عرب نامSerendibرا به آن داده بودند.

در میان آب های نیلگون اقیانوس هند و در نزدیکی خط استوا، مرواریدی شناور هست که دریانوردان یونان باستان آن راTaprobaneمی خوانده اند و بازرگانان عرب نامSerendibرا به آن داده بودند. جزیره ی بهشتی "سریلانکا" دارای فرهنگی غنی و اقالیمی متنوع است و با طبیعت و حیات وحشی کم نظیر و سواحل زرین و آب های زلالش از هرکسی دل می برد.


پارک های حیات وحش سریلانکا از جمله پارک ملی حیات وحش یلا شهرتی جهانی دارند و فیل ها و پلنگ ها در کنار گونه های بسیار پرندگان از مشهورترین جاذبه های طبیعی این جزیره ی حاره ای هستند.


سواحل بهشتی سریلانکا از جمله بنتوتا و وادووا با نخل های سر به فلک کشیده و شن های طلایی شان و امکانات متنوع ورزش های آبی جایی ست که آرامش و آسایش بی نظیری برای گردشگران فراهم می آورد.


کندی زیباترین شهر سریلانکاست و معبد دندان مقدس این شهر در کنار دریاچه ی زیبایش یکی از معابد دیدنی آیین بودایی ست. شهر زیبای نووارا الیا که به انگلستان کوچک مشهور است، بر فراز تپه ها و در میان مزارع چای واقع شده است و معروف ترین چای جهان از اینجا به تمام نقاط جهان صادر می شود. کلمبو، پایتخت تجاری سریلانکا، شهری مدرن است که پر از مراکز خرید و رستوران های دلپذیر است.


در سریلانکا امکانات انواع تفریحات مدرن وجود دارد و هتل های این کشور از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. مردم سریلانکا، متشکل از هندوان و بوداییان، مهربان و میهمان نواز هستند و نظافت در این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طیف غذاها در این کشور گسترده است؛ چنانکه برای هر ذائقه ای خوشآیند است.


شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری الیت سیر ایرانیان با ارایه ی انواع تورها و هتل ها در شهرهای مختلف سریلانکا، قوی ترین مجری تورهای سریلانکا می باشد. الیت سیر ایرانیان برای تابستان 94، تورهای ویژه ای با قیمت های مناسب تدارک دیده است و از هم وطنان عزیز دعوت می نماید در این سفر متفاوت همراه ما باشند. تورهای ویژه ی تابستان الیت سیر بسیاری از جاذبه های گردشگری سریلانکا را شامل می شود.



کد N906199

وبگردی