آفتاب

درمان ریزش مو بدون عوارض جانبی

درمان ریزش مو بدون عوارض جانبی

فوم ریکاپیل رپید محصولی کاربردی و درمانی است که استفاده از آن لذت بخش است.

بر طبق مطالعات و تست های بالینی انجام شده در کلینیک تخصصی امراض  پوستی دانشگاه  University Of Padova ایتالیا ریکاپیل رپید بر روی اشکال رایج ریزش مو موثر بوده و پس از طی دوره درمان باعث رشد مجدد موهای از دست رفته می شود.

فوم ریکاپیل رپید محصولی کاربردی و درمانی است که استفاده از آن لذت بخش است. از آنجایی که فرمول آن عاری از روغن است باعث چرب شدن پوست و مو نمی شود. این محصول باید به صورت روزانه مصرف شده و بسته به وسعت منطقه ریزش، مقدار دوز مصرفی از 1 الی 4 دوز متفاوت می باشد.




ریزش مو بر اثر شوک های محیطی یا تلوژن افلوویم (TE)

مهم ترین علت ریزش مو به تلوژن افلوویم (Telogen Effluvium) مشهور است که عوامل متعددی از جمله گرفتن رژیم های غذایی سفت و سخت ، کم خونی ، کم کاری یا پر کاری تیروئید ، مصرف برخی داروها جراحی ، زایمان ، بیماری طولانی مدت ( حتی طولانی شدن سرما خوردگی که مثلا 15 تا 20 روز طول بکشد ) باعث آن می شوند. در واقع 3 تا 4 هفته بعد از یکی از این اتفاق هاست که ریزش مو آغاز می شود و چند هفته ای طول می کشد.




ریزش مو سکه ای یا آلوپسی آره آتا   (AA)

آلوپسی آره آتا (alopecia areata) ناشی از اختلالات خود ایمن (سیستم دفاعی بدن) بوده و ریزش مو در آن به صورت منطقه ای و دایره های کوچک رخ می دهد و به همین خاطر به ریزش موی « سکه ای » معروف است. علت ریزش موی سکه ای به خاطر خود ایمنی بدن رخ می دهد. همچنین وجود عفونت های قارچی ، بیماری های التهابی ، بیماری های پوستی ، مفصلی و روماتولوژی در سر نیز می تواند باعث ریزش مو شود که این عوامل منحصر به خانم ها نیست و آقایان هم ممکن است دچار چنین ریزش موهایی شوند.




ریزش مو ارثی هورمونی ( (AGA

علت دیگر ریزش مو ارثی  ژنتیکی (Androgenic Alopecia) ، هورمون  DHT است که باعث کاهش فولیکول های مو می شود و این روند تا آنجا ادامه می یابد که رشد موی تازه متوقف می شود. البته شروع این نوع ریزش مو در همه افراد یکسان نیست ؛ یعنی بعضی ها از همان 15 ، 16 سالگی درگیرش می شوند و برخی دیگر در سنین 20 تا 30 سالگی یا دیرتر این نوع ریزش مو را به صورت تنک، نازک شدن موها یا باز شدن فرق سر تجربه می کنند. این روند معمولا پیش رونده است و درمان های خاصی از جمله مصرف برخی داروهای هورمون برای آن تجویز می شود.




ریکاپیل رپید با ترکیب دو فرمول کاملا جدید (پاناکسین و وایبرو اسکیمیوما) محصولی منحصر به فرد شناخته شده و تضمینی برای نتیجه بهتر و تقویت روزانه موهای شما میباشد.

فرمول اول ;  فرمول طبیعی پاناکسین (panaxine) می باشد. پاناکسین یک ترکیب کاملا طبیعی است که توسط متخصص پوست معروف چینی دکتر زائو (Dr. Zhao) ثبت شده است. این فرمول طبیعی با حداکثر تغذیه پیاز مو به ساختار مو برای تقویت و رشد مجدد کمک می کند.

فرمول دوم : فرمول وایبرو اسکیمیوما (vibroschemiuma) می باشد که انقلابی در صنعت محصولات بهداشتی است و باعث میشود ترکیبات فعال ریکاپیل رپید 28% بیش از دیگر محصولات موجود در بازار در پوست سر نفوذ کند.  




مشاوره و سفارش آنلاین و ارسال رایگان  www.ricapilrapid.ir

تلفن سفارش: 44744550-021
کد N849638

وبگردی