آفتاب

استخدام کارمند در سراسر کشور

استخدام کارمند در سراسر کشور

شغل دوم پاره وقت در منزل حتی برای دانشجویان و خانم های خانه دار

شغل دوم پاره وقت در منزل حتی برای دانشجویان و خانم های خانه دار

نحوه استخدام فقط از طریق سایت www.44est.com

ظرفیت استخدام هر استان محدود میباشد

به منظور پیشرفت سطح شغلی و ارتقای درآمد جامعه با اشاره به گفتار مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای مبنی بر گسترش طرح کارآفرینی و ارتقای سطح جامعه و جوانان شرکت سرمد پیام جاوید مفتخر است با ایجاد طرح کارآفرینی و کار در منزل فراخوان استخدامی کار را به شرح زیر اعلام نماید.

شرکت سرمد پیام جاوید ( تیم 44SMS) با توجه به مشکل بزرگ بیکاری در سراسر ایران توانست با ارائه طرح کارآفرینی ( شغل پاره وقت در منزل ) تعدادی از هموطنان را در سراسر ایران استخدام نماید ولی به دلیل استقبال بیش از اندازه متقاضیان در سراسر کشور ظرفیت استخدام هر استان محدود می باشد .

شرایط استخدام :

به این ترتیب که شما تنها با داشتن یک کامپیوتر یا تبلت یا تلفن همراه که به اینترنت ( حتی اینترنت سرعت کم متصل باشد ) می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی ، تبلیغات شفاهی ( دهان به دهان ) و آموزش هایی که در قسمت آموزش و پشتیبانی ارائه شده است درآمد کسب کنید .

شما می توانید در منزل بدون اینکه نیاز به سرکار رفتن یا انجام بازاریابی داشته باشید خیلی راحت در آمدی حدود 15،000 تا 40،000 تومان در روز با ارسال sms تبلیغاتی از کامپیوتر خود داشته باشید .

علاوه بر درآمد روزانه شرکت حقوق ماهیانه ای نیز برای کسانیکه استخدام شده اند در نظر گرفته است که طبق شرایطی که در قسمت آموزش و پشتیبانی ارائه شده ، توضیحات نحوه درآمد به صورت کامل داده شده است
کد N819299

وبگردی