آفتاب

جذابیت از دریچه لنزهای زیبایی

جذابیت از دریچه لنزهای زیبایی

لنزهای تماسی انواع مختلفی دارند و هر روز به تعداد طرفداران استفاده از آن‌ها افزوده می‌شود؛ لنزهایی که برخی‌شان برای زیبایی یا تغییر رنگ چشم به کار می‎روند.

لنزهای تماسی انواع مختلفی دارند و هر روز به تعداد طرفداران استفاده از آن‌ها افزوده می‌شود؛ لنزهایی که برخی‌شان برای زیبایی یا تغییر رنگ چشم به کار می‎روند.

بيمارستان و کلینیک‌های فوق تخصصی نور از معدود مراكز چشم پزشكي كشور هستند كه علاوه بر انجام معاينه‌هاي تشخيصي و درماني، خدمات جنبي مورد نياز مراجعه‌كنندگان را به صورت متمركز ارائه می‌کنند. یکی از بارزترین این خدمات، دایر کردن بخش ویژه لنز است؛ بخشی که محصولاتش با دقت فراوان از معتبرترین کارخانه‌های دنیا انتخاب می‌شوند.
این کار از جهات مختلفی حائز اهمیت است؛ نخست آنکه هم لنزهای زیبایی و هم لنزهای طبی از ویژگی‌ها و حساسیت‌های بالایی برخوردارند و ضروری است با دقت زیاد و توسط متخصصین تجویز شوند. متخصصان مجموعه چشم پزشکی نور طی بیش از دو دهه فعالیت، اینک به مهارت‌های قابل توجهی در زمینه اقدامات تشخیص و بینایی سنجی به منظور تجویز بهترین نمونه‌های لنز دست یافته‌اند.

به خاطر داشته باشید لنز زیبایی مانند مسواک یک وسیله شخصی است پس نباید افراد دیگری غیر از شما از آن استفاده کنند. متاسفانه این موضوع در برخی مراکز غیر تخصصی (مانند آرایشگاه‌ها) رواج دارد و افراد به طور مشترک از لنزها استفاده می‌کنند. این کار احتمال انتقال انواع میکروب‌ها را افزایش داده و علاوه بر بروز حساسیت، ممکن است باعث ایجاد زخم‌های جدی روی سطح قرنیه شود.

نکته دیگری که باید هنگام انتخاب لنزهای زیبایی به خاطر داشته باشید، سازگاری این وسیله با شرایط فیزیکی و طبیعی چشم شما است. بخش بینایی سنجی کلینیک تخصصی لنز بیمارستان نور، این خدمات را با آخرین استانداردهای جهانی به هموطنان عزیز ارائه می‌دهد.

همکاران متخصص ما در این بخش با رعایت تمامی جوانب، کیفیت بینایی و شرایط طبیعی چشم را بررسی می‌کنند تا با استفاده از داده‌های به دست آمده بهترین و باکیفیت‌ترین لنز تجویز شود. وسواس ما در انجام این کار به افزایش سلامت، دقت بینایی و زیبایی شما منجر می‌شود؛ نتایج شگفت‌انگیز این تلاش‌ها را می‌توانید هنگام استفاده از لنز خود احساس کنید.
این البته تمام ماجرا نیست زیرا کارشناسان ما آموزش استفاده و نگه‌داری صحیح از لنزهای زیبایی را به شما ارائه می‌دهند و نکات گوناگونی را یادآوری می‌کنند که برای سلامت چشم‌تان ضروری است.

فراموش نکنید کارخانه‌های متعددی در سراسر جهان در زمینه تولید لنز زیبایی فعالیت دارند؛ همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، بیمارستان چشم‌پزشکی نور معتبرترین برندها را به شما معرفی می‌کند زیرا محصولات آنها با مواد اولیه مرغوب و تحت شرایط بسیار سخت‌گیرانه بهداشتی تولید شده که ریسک عفونت یا مشکلات چشمی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهند. فراموش نکنید افراد عادی و غیرمتخصص هرگز نمی‌توانند مرغوبیت لنزهای زیبایی را تشخیص دهند.
- یادآوری

کلینیک لنز بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور همه روزه آماده پذیرش مراجعه‌کنندگان محترم می‌باشد. شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در وقت خود از سرویس پذیرش غیرحضوری استفاده کنید، کافیست همین حالا گوشی تلفن را برداشته و با شماره 82400 تماس بگیرید.  
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات خانواده بزرگ چشم پزشکی نور، نشانی http://www.noorvision.com را در صفحه مرورگر رایانه یا تلفن همراه خود وارد کنید.

منتظر دیدار شما هستیم.  
جهت مطالعه بیشتر می توانید به مطالب زیر مراجعه نمایید:

لنزهای تماسی: راهنمای مصرف کنندگان

دانستنی هایی در مورد لنزهای تماسی



کد N687738

وبگردی