آفتاب

کلید آرامش و زیبایی خانه شما!

کلید آرامش و زیبایی خانه شما!

آرامش و زیبایی خانه شما ارتباط مستقیمی با طراحی داخلی و دکوراسیون منزل شما دارد.

تا بحال چقدر به این موضوع فکر کرده اید که خانه شما می تواند بزرگتر از آنچه که هست جلوه نماید؟

تا بحال به چیدمان اصولی خانه خود فکر کرده اید؟

تا بحال خواسته اید که در یک اتاق احساس آرامش برقرار باشد و در اتاق دیگری شور و اشتیاق زندگی؟

دوست داشته اید قبل از خرید مبلمان ، پرده و دیگر موارد تزئینات داخلی، جلوه آن را در یک نمای 3 بعدی از خانه خود ببینید؟

چقدر از کاربرد بافت ، نور پردازی و رنگ در دکوراسیون داخلی خانه خود با خبرید؟

دوست دارید به یک طراح داخلی حرفه ای با مدرک معتبر از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبدیل شوید؟




دکوراتور منزل خود باشید

بهترین طراحان داخلی کشور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های آموزش الکترونیک و به پشتوانه برند اول آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون کشوردوره ای را تشکیل داده اند که در آن هر شخصی در هر سنی و با هر سطح سوادی می تواند به یک طراح داخلی حرفه ای تبدیل شود. فقط کافیست فعل خواستن را در اراده خود صرف کنید.

حتی اگر وقت کافی ندارید، حتی اگر هیچ آشنایی و پیش زمینه ای از طراحی داخلی ندارید ، حتی اگر اینترنت پر سرعت در اختیار ندارید بازهم می توانید...

با کمک بسته آموزش الکترونیک ، کلاس های آنلاین ارتباط با اساتید، تالارهای پرسش و پاسخ و آزمون های الکترونیک تبدیل شدن شما به طراحی داخلی را تضمین می نماییم و اطمینان می دهیم که بعد از این دوره ها نوع نگاه و دید شما به خانه خود و دیگران تغییر کند و بتوانید در هر فضا و اتاق خانه خود زیبایی و احساس مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.

آنچه خواهید آموخت

سر فصل های انتخاب شده برای این دوره مطابق دوره های آموزشی دانشگاه های مطرح دنیا می باشد و سعی شده در تهیه و تدوین مطالب نگاهی بومی و کاربردی به دکوراسیون داخلی نیز داشته باشیم.

بخش اول شامل سه درس مبانی هنرهای تجسمی، رنگ و نور و سبک شناسی است.

اهداف درس رنگ و نور: آشنايي با رنگ‌ها و چیدمان های رنگی مناسب ، آشنایی با چگونگی استفاده از رنگ و درک تاثیرات آن در طراحی های داخلی معماری ، دستیابی به چیدمان های رنگی مناسب در طراحی داخلی

مبانی هنرهای تجسمی: آشنایی با عناصر و کیفیات مبانی هنرهای تجسمی و کاربرد آنها در طراحی داخلی و دکوراسیون

سبک شناسی: آشنایی با روند تاریخی شکل گیری سبک های مختلف طراحی داخلی و مبلمان و چگونگی استفاده از این سبک ها در طراحی داخلی امروزی.

بخش دوم شامل سه درس مواد و مصالح، چیدمان و کاربرد رایانه در طراحی داخلی می باشد.

مواد و مصالح: آشنایی  با  مواد و مصالح پرکاربرد و جدید در حوزه طراحی داخلی و چگونگی تاثیر مواد و مصالح در تغییر فضا و اشخاص.

چیدمان: این درس شامل اصول و مبانی دکوراسیون و چیدمان ، دکوراسیون با پارچه ها، هفت مرحله طراحی داخلی، پوشش پنجره ها، مبلمان ( انواع مبلمان، سبک شناسی مبلمان، کاربرد مبلمان در سبک های مختلف) ، نورپردازی ، کاربرد گیاهان در فضای داخلی ، چیدمان فضای داخلی مسکونی ( اتاق پذیرایی، ناهارخوری، آشپزخانه، اتاق خواب ، ....) می باشد.

کاربرد رایانه در طراحی داخلی : آموزش قدم به قدم نرم افزار رویت و طراحی  از صفرتا صد یک خانه

کسب در آمد

از این پس شما یک طراحی داخلی خواهید بود. از این مهارت ویژه خود لذت ببرید و استفاده کنید.

حتی می توانید با تاسیس یک شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون به کسب در آمد از این مهارت خود برسید. این موارد فقط یک شعار نیست حتی می توانید با تکمیل فرم پیش ثبت نام در وب سایت دانش پژوهان شانس مشاهده و امتحان دوره هارا پیش از خرید نیز داشته باشید!



دانش پژوهان مجری برگزاری این دوره ها با بیش از 10 سال سابقه برگزاری این دوره ها در سطح اصفهان و 2 سال برگزاری آن در سطح کشور، برند اول آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون کشور می باشد و تمامی اساتید این دوره ها که همان اساتید دوره های حضوری موسسه هستند از با سابقه ترین و بهترین طراحان داخلی کشور می باشند.



با ما همراه شوید تا به یک طراح داخلی تبدیل شوید... این یک پیشنهاد تکرار نشدنیست آن را جدی بگیرید و به آن فکر کنید شاید آینده شما را متحول کند.

کد N571801

وبگردی