آفتاب

حواله وسترن یونیون ( Western Union )

حواله وسترن یونیون ( Western Union )

کمپانی وسترن یونیون یک صرافی بین المللی با بیش از ۱۵۰ سال سابقه فعالیت و ۳۸۰۰۰۰ شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه انتقال سریع پول بدون نیاز به حساب بانکی و … در سراسر دنیا می باشد.

کمپانی وسترن یونیون یک صرافی بین المللی با بیش از ۱۵۰ سال سابقه فعالیت و ۳۸۰۰۰۰ شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا، یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه انتقال سریع پول بدون نیاز به حساب بانکی و … در سراسر دنیا می باشد. این کمپانی در تمامی کشورها ( غیر از کشورهای مورد تحریم ) در بانک ها و صرافی ها شعبات زیادی دارد.

مزایای استفاده از سرویس وسترن یونیون
•    ارسال سریع و لحظه ای وجه به تمام نقاط دنیا
•    عدم نیاز به حساب بانکی جهت دریافت پول
•    امنیت بالا در انتقال وجه

برای ارسال حواله توسط شبکه مالی وسترن یونیون به اطلاعات زیر نیاز می باشد:
•    نام و نام خانوادگی گیرنده وجه
•    کشور مقصد
•    میزان و نوع ارز جهت انتقال

پایین ترین نرخ کارمزد و زمان انجام حواله وسترن یونیون در  Payment24
مجموعه Payment24 با توجه به انجام حوالجات وسترن یونیون به شکل روزانه سیاست کاری خود را بر انجام حواله وسترن یونیون با کمترین کارمزد قرار داده است. ما حوالجات وسترن یونیون را از طریق دفاتر خود در کشورهای عمان و امارات انجام می دهیم. پس از دریافت سفارش شما ، همکاران ما در خارج کشور فرم ارسال وجه را به یکی از دفاتر Western Union واقع در کشور امارات/عمان تحویل و مشخصات فرستنده به همراه کد پیگیری ( MTCN ) را برای شما ارسال می نمایند. پس از آن کافی است شخص گیرنده با در دست داشتن کارت شناسایی خود به نزدیک ترین شعبه وسترن یونیون مراجعه و با ارائه کد پیگیری به سادگی پول خود را دریافت نماید. کلیه سفارشات حواله وسترن یونیون در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می شود.

نحوه سفارش:
پس از ثبت نام در سایت Payment24 و فعال کردن یوزر خود با مراجعه به بخش سفارش سریع و یا سفارش ، از قسمت نوع سفارش حوالجات ارزی را انتخاب کرده و سپس حواله وسترن یونیون را انتخاب می کنید. پس از آن میزان ارز مورد نیاز جهت ارسال ، کشور مقصد و نام دریافت کننده را وارد کرده و سفارش خود را ثبت می کنید. در این مرحله مبلغ ۵۰۰۰ تومان کارمزد جهت استعلام حواله از شما اخذ شده و در کمترین زمان ممکن مبلغ دقیق توسط همکاران ما جهت انجام به شما اعلام می گردد. در صورت انجام حواله مبلغ ۵۰۰۰ تومان به شما عودت داده خواهد شد.
کد N499141

وبگردی