آفتاب

تور لحظه آخری =کاهش هزینه های سفر

تور لحظه آخری =کاهش هزینه های سفر

همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های سفر، هزینه های آن و در عین حال کیفیت خدمات سفر می باشد.

شاید برای شما نیز این اتفاق بسیار تکرار شده باشد که به شیوه های مختلف از جمله ارسال پیامک، با قیمت هایی نظیر تور مالزی فقط 800،000 تومان و ...  شگفت زده شده باشید و شاید بارها این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که علت این نوع از قیمت گزاری ها چیست و  آیا می توان به صحت این گونه پیام ها و تورها اعتماد کرد؟



برای پاسخ به این سئوال توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که تور لحظه آخری هیچ تفاوتی با تورهای دیگر ندارد.



اما دلیل این گونه قیمت گزاری تورها چیست؟ همان طور که می دانید بسیاری از شرکت های خدمات مسافرتی از چند ماه قبل اقدام به گارانتی هتل ها و صندلی های موجود در مسیر پروازی تور مورد نظر خود می کنند که در بسیاری از اوقات تا نزدیک به برگزاری تور در آن تاریخ، تعدادی از هتل ها و صندلیهای رزرو شده پرواز خالی مانده و عدم فروش آن باعث  خالی ماندن آن صندلی ها و وارد آمدن ضرر مالی به آژانس می شود. به همین دلیل با نزدیک شدن موعد برگزاری تور، در صورت خالی ماندن صندلی ها، شرکت برگزار کننده تور اقدام به شکستن قیمت خود با سود کمتر و حتی در برخی مواقع با قیمت تمام شده می کند.



آژانس قصر شیرین تهران به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت گردشکری کشور با برگزاری مستقیم تورهای خارجی از جمله تور دبی ، تور مالزی ، تور سنگاپور ، تور هندوستان ، تور تایلند ، تور چین ، تور استانبول ، تور آنکارا ، تور آنتالیا ، تور باکو و ... از شما دعوت می کند تا با ثبت نام در سایت آژانس هواپیمایی قصر شیرین تهران به آدرس Ghasreshirin.com تورهای لحظه آخری را در ایمیل یا تلفن همراه خود دریافت کنید و در قرعه کشی دوره ای آژانس، شانس برنده شدن یکی از جوایز ارزنده ما را از دست ندهید.

کد N420481

وبگردی