آفتاب

باربیکیوی دیواری، طرحی شیک و کلاسیک

باربیکیوی دیواری، طرحی شیک و کلاسیک

شرکت Fcouscreat نماینده فروش و پخش شرکت Fcous فرانسه در ایران می باشد.

شرکت Fcouscreat  نماینده فروش و پخش شرکت Fcous  فرانسه در ایران می باشد. عمده فعالیت شرکت Fcouscreat   در زمینه فروش و مونتاژ باربیکیو و بخاری می باشد. تمامی محصولات این شرکت برای اولین بار و بطور انحصاری در ایران ارائه میگردد . در همه محصولات ارائه شده توسط این شرکت بحث کاربردی بودن و همچنین دکوراتیو و شکیل بودن به معنای واقعی رعایت گردیده است.
از جمله محصولاتی که مورد استقبال جهانی قرار گرفته است ، باربیکیوی دیواری مدل سیگما می باشد که این محصول در حال حاضر در ایران نیز توسط شرکت Fcouscreat   با همان کیفیت مثال زدنی و با همان قطعات مونتاژ می گردد.
دلایل استقبال از این محصول را می توان در موارد زیر خلاصه نمود :
- امروزه با توجه به کمبود فضا در محیط های آپارتمانی  ، تنها فضای قابل استفاده برای کباب پز، بالکن خانه های آپارتمانی می باشد ، استفاده بهینه از این قسمت مورد توجه جمعیت شهرنشین قرار گرفته است.  در دنیای پر استرس و پر مشغله امروزی گذراندن دقایق آرام و دل نشین در کنار یک باربیکیو بسیار لذت بخش و تسکین دهنده می باشد. و از طرفی فرهنگ استفاده از باربیکیوی ( کباب پز ) در بسیاری از خانواده ها نهادینه گردیده است که با توجه به فضای در دسترس آپارتمانها انتخاب باربیکیوی دیواری تاشو می تواند بهترین انتخاب بهینه باشد.
- همانطور که از مشخصات فنی و طراحی این باربیکیو ( کباب پز ) بر می آید ، قسمت مخصوصی جهت حفظ و نگهداری ذغال در این کباب پز تعبیه گردیده است که مانع ریزش و پخش شدن ذغال به اطراف می گردد و از همه مهمتر محفظه در هنگام جمع شدن کباب پز به سمت دیوار مانع رسیدن اکسیژن به ذغال گردیده و در نتیجه ذغالها پس از استفاده سریعاً خاموش شده و در دفعات آتی نیز مجدداً می توان از همین ذغال استفاده نمود.
- از دیگر مزایای این باربیکیو دیواری می توان به پوشش مقاوم به حرارت مستقیم تا 800 درجه سانتی گراد  و همچنین نصب راحت بر روی دیوار اشاره نمود.
لازم بذکر است قیمت فروش این باربیکیوی دیواری سیگما در فرانسه در حدود 820 یورو می باشد ولی با توجه به مونتاژ برخی قطعات در ایران توسط  شرکت Fcouscreat   این محصول در حال حاضر در حدود 350 هزار تومان جهت فروش مستقیم ارائه گردیده است.

به منظور خريد آسان و امكان دريافت اين كالا در سراسر كشور فروشگاه اينترنتي تهران كالا را پيشنهاد مي كنيم.



کد N416246

وبگردی