آفتاب

مسابقه ای با روشی متفاوت

مسابقه ای با روشی متفاوت

چند هفته ای است که در فضای مجازی مسابقه ای با نام حالینجا با مدلی متفاوت آغاز شده که ظاهرا با استقبال کاربران مواجه شده است.

بر اساس بررسی های انجام شده هدف اصلی این مسابقه تبلیغ و معرفی کسب و کارهای مختلف بشکلی نوین می باشد. مسابقه به شکل هفتگی برگزار می شود و در هر مرحله یک یا دو سوال از کاربران پرسیده می شود و در پایان هفته به برندگان جوایزی اهدا می شود.
جوایز این مسابقه معمولا از خدمات کسب و کارهایی (نظیر رستوران، استخر، کلینیک آرایشی بهداشتی، آژانس های مسافرتی) می باشد که اسپانسر مسابقه اند. آلینجا نیز که شرکتی فعال در حوزه تخفیف و کارت های مسافرتی است به عنوان اسپانسر اصلی مسابقه جوایز بزرگ هر هفته (نظیر گوشی موبایل، تبلت، دوربین عکاسی و...) و جوایز نهایی مسابقه را اهدا می کند.
یکی از قسمت های جذاب این مسابقه بخش "شانس روزانه" است که در آن کاربران می توانند هر روز تنها با یک کلیک شانس خود را برای برنده شدن جوایز مختلف امتحان کنند. از نکات جالب توجه دیگر این مسابقه جوایز نهایی آن می باشد که شامل پرواز با هلی کوپتر و یکسال استفاده رایگان از رستوران می باشد.
شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است و تا امروز بیش از 100 نفر در این مسابقه برنده شده اند، برای ورود به مسابقه اینجا را کلیک کنید.
کد N368173

وبگردی