آفتاب

رزرو هتل در سفرهای کاری

رزرو هتل در سفرهای کاری

در بیشتر اوقات برای یک سفر کاری در لحظات آخر تصمیم گیری می شود. در این لحظه اولین و مهم ترین نگرانی شما مسئله ی اقامت است.

تصور کنید  ساعت و  تقویم ایام تعطیل را نشان میدهد. زمانی که هیچ سرویس دهی از سوی دفاتر خدمات مسافرتی وجود ندارد و وقت کافی برای انتخاب یک هتل خوب ندارید. نگران نباشید شما میتوانید با جستجو در اینترنت به وب سایت های رزرو هتل مراجعه کنید. وب سایتی مطمئن که بتواند در تمام ایام هفته ، با صرف کمترین زمان به شما در انتخاب یک هتل کمک کند و بهترین تخفیف ها را در اختیار شما قرار دهد. بطور مثال سامانه رزرواسیون مهر به آدرس www.egardesh.com از جمله سایت های معتبر در زمینه ی رزرو هتل های داخلی کشور میباشد. این سامانه امکان رزرو هتل را برای شما در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل با بهترین تخفیف ها فراهم می کند. اگر قصد دارید به تهران سفر کنید می توانید با رزرو هتل های پارسیان از 50 درصد تخفیف بهره ببرید. هم چنین میتوانید در تمام ساعات شبانه روز اقدام به رزرو هتل های کیش، هتل های تهران، هتلهای اصفهان  وهتل های مشهد کنید. کارشناسان سامانه رزرواسیون مهر هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب برای انتخاب بهترین گزینه به شما مشاوره تلفنی خواهند داد.



اما اگر در سفر هستید و به اینترنت دسترسی ندارید سامانه رزرواسیون مهر با ارائه نرم افزار لذت سفر که مخصوص تلفن همراه می باشد این مشکل را حل کرده است. شما میتوانید با نصب این نرم افزار از تمامی اطلاعات شهر ها، جاذبه ها، هتل ها و موقعیت آن ها آگاه شوید و در صورت انتخاب هتل، با اینترنت تلفن همراه می توانید محل اقامت خود را رزرو کنید. علاوه بر این، نرم افزار لذت سفر به شما این امکان را می دهد که در هر موقعیتی که هستید مسیر خود را تا هتل و جاذبه گردشگری مورد نظر بر روی نقشه موبایل تان مشاهده کنید. نرم افزار لذت سفر یک همراه عالی برای شما در سفرهای کاری و تفریحی می باشد. نرم افزاری که تمام اطلاعات مورد نیازسفرتان را در اختیارشما قرار می دهد. کافیست یکبار امتحان کنید پس از آن نرم افزار را به همه پیشنهاد خواهید داد.



کد N324966

وبگردی