آفتاب

در مورد ویکی ۵۰۴۰ چه می دانید

 در مورد ویکی ۵۰۴۰ چه می دانید

بخش حاضر ویکی ۵۰۴۰ میباشد، در این بخش که با هدف خدمت به کاربران محترم فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ و با شعار بیشتر بدانیم تا بهتر زندگی کنیم راه اندازی شده است مطالب و موضوعات گوناگونی قرار دارد.

در خبرنامه قبلی به بحث و بررسی فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ و بخش های مختلف فروشگاه پرداختیم اینک در خبرنامه دوم به بحث و بررسی بخش دیگری از سایت میپردازیم.

معرفی نامه:

بخش حاضر ویکی ۵۰۴۰ میباشد، در این بخش که با هدف خدمت به کاربران محترم فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ و با شعار بیشتر بدانیم تا بهتر زندگی کنیم راه اندازی شده است مطالب و موضوعات گوناگونی قرار دارد این بخش از طریق آدرس زیر قابل دسترس است.
wiki.5040.ir

در این بخش سعی شده تا مطالب مفید و کاربردی که ممکن است همه ما در طول زندگی خود با آن سرو کار داشته باشیم قرار گیرد این بخش دارای دسته بندی موضوعی از جمله موضوعات آشپزی ، مسافرت ، ماشین ها ، ورزش و تناسب اندام ، بهداشت و سلامتکمک های اولیه ، مدیریت فردی ، اطلاعات عمومی ، گل و گیاه و چندین موضوع کاربردی دیگر در دسترس شما کاربران گرامی قرار دارد.

اما تاریخچه وعلت شکل گیری این بخش چیست؟

در مقطعی از ازمان ما به عنوان نمونه و بررسی بازخورد و واکنش کاربران فروشگاه چندین مطلب در مورد آشپزی در درون سایت اصلی فروشگاه  قرار دادیم که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدیم این اسقبال از طرق مختلف خود را نشان داد اعم از کامنت ها لایک گرفتن مطالب و امثالهم بنابراین تصمیم بر آن شد تا بخشی مستقل از فروشگاه و با ایجاد ساب دامینی با عنوان ویکی ۵۰۴۰ به طور حرفه ای و مستقل به خدمت گذاری به کاربران محترم اقدام نمائیم.

لازم به ذکر است به گواه سایت الکسا حدود ۲۰% از بازدید فعلی فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ به بخش ویکی ۵۰۴۰ مراجعه میکنند.


محتوا و مطالب این بخش از چه طریقی به دست می آید؟

به جرأت میتوان گفت که تقریبا تمام مطالب ویکی به غیر از بخش آشپزی که ازکتب آشپزی استخراج میگردد، سایر بخش ها  از طریق ترجمه اختصاصی توسط مترجمین شرکت از منابع انگلیسی زبان ترجمه وبرای شما کاربران گرامی به صورت رایگان در دسترس قرار میگیرد.


چگونه میتوان از این بخش حمایت کرد؟

شما کاربران گرامی میتوانید با مراجعه به بخش ویکی سایت که آدرس آن درابتدای همین خبرنامه درج شده است و با گذشتن نظرات دل گرم کننده ی خود و یا با لایک کردن مطلب مورد نظر خود که به عنوان (مطلب جالبی بود) در بالای هر مطلب موجود است ویا از طریق به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی به ما برای خدمت گذاری بیشتر و غنی تر کردن این بخش کمک کنید لازم به ذکر است هر گونه انتقاد و یا یشنهادی نظیر راه اندازی بخش جدید در ویکی ۵۰۴۰ و یا ایجاد محتوای مورد علاقه خود و یا هرگونه انتقادی که از این بخش دارید میتوانید از طریق ثبت نظر ما را مطلع نمائید.

سایر امکانات ویکی ۵۰۴۰

این بخش دارای یک اسلایدر ساده و کاربردی میباشد که معمولا جدید ترین مطالب را میتوانید در این قسمت ببینید.

درست در پایین اسلایدر میتوانید آخرین سوالاتی را که کاربران سایت از طریق قسمت سوال و جواب سایت که از آدرس زیر در دسترس است مشاهده نمایید.


http://wiki.5040.ir/fa/wiki_search.html

یک نکته: شما نیز میتوانید سوالات خود را از طریق لینک بالا برای ما ارسال نمایید.

جدید ترین مقالات و مقالات ویژه نیز از دیگر امکانات بخش ویکی ۵۰۴۰ میباشد که میتوانید در صفحه اصلی بخش ویکی این امکانات را در دسترس خود داشته باشید.

یکی دیگر از امکانات ویکی ۵۰۴۰ بخش جستجو در سایت می باشد که شما کاربران گرامی میتوانید با جستجوی کلمه مورد نظر خود در صورت وجود آن مطلب آن را سریعتر و راحت تر بیابید.

از دیگر امکانات این بخش امکان چاپ مطلب اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی و لایک کردن آن که با عنوان مطلب جالبی بود در دسترس است و همچنین امکان درج کامنت در پایین مطالب این بخش اشاره کرد.


سخن آخر

امید است که با درج نظرات سازنده و حضور دل گرم کنندی خود مارا در خدمت گذاری هرچه بهتر به شما کاربران گرامی یاری نمایید.
کد N316290

وبگردی