آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های تبلیغاتی

نمایش ۱ تا 25 از ۳۰ مقاله


طراحی حرفه ای لوگو ، ست اوراق اداری ، بروشور و کاتالوگ ، بسته بندی ، پوستر و ... خدمات طراحی و چاپ و تبلیغات



کلیه خدمات تبلیغاتی از جمله وبسایت ثبت دامنه میزبانی وب طراحی سیستم های تجارت الکترونیک فروش آنلاین سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت طراحی آنلاین کارت ویزیت چاپ و تحویل درب منزل یا محل کار تبلیغات لوگو و اشکال مختلف روی فرش دستباف یا فرش ماشینی ارسال اس ام اس تبلیغاتی بصورت شبکه ای منطقه ای و عادی ارسال ایمیل تبلیغاتی تبلیغات بلوتوسی (بلوتوثی) برای نمایشگاه ها و مکان های مختلف دیگر



کانون آگهی و تبلیغات سیما نقش ارائه کننده خدمات تبلیغاتی است.



کانون تبلیغات نقطه در سال ۱۳۶۳ تحت عنوان دفتر طرح و اجرای نشر پس ازدریافت مجوز رسمی به شماره ۱۲۸۳ از وزارت ارشاد به صورت مستقل و با نام کانون تبلیغات نقطه کار خود را آغاز نمود.



موسسه فرهنگی هنری فرصاد با هفده سال تچربه پیگیر در زمینه واردات، تولید و پخش هدایای تبلیغاتی، چاپ و غرفه سازی در متن ارتباطی صمیمانه، به آهنگ دوستی و تفاهم با صاحبان مشاغل ، مدیران و همه کسانی که ما را انتخاب کرده اند، کوشیده است با سنجش سلیقه برتر، بهترین را انتخاب کند.



شرکت نگارستان صبا در سال 1362 فعالیت خود را در زمینه طراحی چاپ بسته بندی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی سررسید دفتر تلفن و تقویم آغاز نمود. هم اکنون با گذشت بیست سال با کوله باری از تجربه و فعالیت با بزرگترین شرکتها نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی آمادگی خود را جهت همکاری اعلام میدارد.



فاز اجرایی پروژه آهوی نوروزی که فرصت تبلیغاتی مناسبی را، در اختیار اصناف گوناگون قرار می دهد، با همکاری پرسنل متخصص و دانش آموخته بازاریابی و تبلیغات این شرکت، آغاز گردید. این پروژه به صاحبان مشاغل کمک می کندتا با کمترین هزینه بیشترین بهره را از بازار اسفند و فروردین ماه (بازار شب عید) برده و از حسن شهرتی منحصر به فرد بهرمند گردند.



کانون تبلیغات و آگهی فرا فیلم دارای مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۷۸ در شهر مشهد با عنوان یکی از مجموعه‌های همکار نمایندگی انحصاری پذیرش و پخش پیامهای بازرگانی صدا و سیمای مرکز خراسان آغاز به فعالیت نمود.



سایت کانون تبلیغاتی کیمیا شامل آشنایی با کانون، اجرای پروژه های تبلیغاتی، طراحی گرافیکی، بسته بندی و طراحی صنعتی، عکاسی صنعتی و دیجیتالی و غیره می‌باشد.





شرکت تبلیغاتی تیج با بیش از ٧ سال سابقه کار درعرصه تبلیغات و تجربه اندوزی در حیطه های مختلف این هنر صنعت و با برخورداری از پشتوانه تجربی غنی، عرصه های (چاپ، هدایای تبلیغاتی، تولید انواع کاور، ساخت ساک و کیف و ساخت تیزر های تبلیغاتی) را به عنوان آیتمهای اصلی فعالیت خود انتخاب نموده و به شکل تخصصی و ویژه به ارائه خدمات پرداخته است. شرکت تیج علاوه بر زمینه های مختلف کاری خود بدلیل در کنار داشتن شرکت...



رشد و توسعه کنونی تجارت جهانی مرهون پیوندیست که بین سرمایه گذاران و برنامه ریزان امور اقتصاد از یک سو و بهره وران از سوی دیگر برقرار گشته و بدون شک تبلیغات عامل اصلی و مهم در این امر محسوب می گردد . امروزه بزرگان دنیای اقتصاد یکی از بزرگترین رموز موفقیت خود را در سرمایه گذاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود می دانند.



ارتباط انسان با محیط پیرامونش بیش از هر گونه ارتباط زبانی، و یا از طریق واژگان و اصوات ارتباط دیداری است. تصویر تنها زبان مشترک بین المللی است که برای همه به سادگی و بدون نیاز به آموزش قابل درک است. با توجه به قدمت و پیشینه هنر دیداری در ایران و پیشرفت هنر و صنعت تبلیغات در غرب، روش صحیح برای اعتلای سطح کیفی هنر تبلیغات در ایران استفاده از نقش مایه ها و ارزش های هنر ایرانی، با نگاهی نو و متفاوت به...



کانون آگهی و تبلیغات هورشید با کادری مجرب در امر تبلیغات چاپی وبا استفاده از طراحان حرفه ای سعی دارد که در عصر فناوری اطلاعات از شیوه های نوین تبلیغات چاپی و غیر چاپی به نحوی شایسته در شهرستان کرج استفاده نماید.









شرکت اقلیما طرح ماندگار (مسئولیت محدود 298031) در سال 1386 و با جمع آوری جمعی از کارشناسان و هنرمندان مجرب و خلاق تاسیس گردید. این شرکت از ابتدای تشکیل هدف خود را بر اجرای خلاقانه و منحصر بفرد قرارداد. کیفیت بالا ، زمانبندی مناسب و ارائه در زمان مقرر و صداقت اصول موفقیت این شرکت در این مدت بوده و زمینه ساز استقبال مناسب شرکت ها از همکاری با شرکت اقلیما را فراهم نموده است. هدف شرکت اقلیما بر طرف...



بیلبورد تبلیغاتی ایران به منظور معرفی محصولات و خدمات شما به مخاطبین شما ، بصورت درج آگهی رایگان و ویژه در خدمت شما می باشد.



خدمات کانون تبلیغاتی طراحان جوان عبارتند از خلق برندها ـ گرافیک حرفه ای جهت بسته بندی محصولات خدمات هاستینگ و ثبت دومین با قیمت های استثنائی مشاوره و اجرای تبلیغات هدفمند با کمترین هزینه و بیشترین تاثیر در بازار هدف طراحی و برنامه نویسی وب و مالتی مدیا ، بازاریابی الکترونیکی و خدمات اینترنتی طراحی آرم ، کاتالوگ ، سربرگ و غیره چاپ حرفه ای - جهت بسته بندی محصولات کرج -...



ایده پویا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خدمات مهندسی وب ، طراحی سایت و طراحی و پشتیبانی و وب سایت های سازمانی، دولتی، شرکتی، بازرگانی و شخصی همراه با تلفیق هنر گرافیک دیجیتال و تکنیک های برنامه نویسی بهمراه تیم مجرب، پشتیبانی 24 ساعته و نمونه های کارهای متنوع در طراحی سایت و آشنا به بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک سایت بعنوان یکی از مطرح ترین شرکت های طراحی وب سایت و مالتی مدیا معرفی شده است....







ساخت تیزرهای تلویزیونی - ساخت رپرتاژ - ساخت فیلم صنعتی - طراحی مالتی مدیا -طراحی سایتهای اینترنتی - مشاوره تبلیغاتی



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۳۰ مقاله