آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های تبلیغات اینترنتی

نمایش ۱ تا 25 از ۷۷ مقاله


سایت ایران اس اف سی یک بازار مجازی بزرگ می باشد که در آن روزانه محصولاتی ویژه، خرید و فروش می شود همچنین این ساین دارای سیستم درج بنر تبلیغاتی و افزایش ترافیک نیز می باشد . در سایت ایران اس اف سی امکاناتی نظیر کسب در آمد برای وبمستر ها و حتی دیگران نیز وجود دارد .





GreenWeb از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرده است و در مــدت کوتـــاهی با مدیریـــت و طراحی تعداد متعددی وب سایت . ادارات و شرکت های معتبر را به جهان تجارت معرفی کرده اســت. تیم GreenWeb با تلفیقی از طراحان گرافیک ، مولتـی مدیا و برنامــه نویــسان تحــت وب و متخصصان بسرعت پیش رفته و موفق شده است در تهران ، مشهد ، اوتاوا و سـراسـر کـشور در زمینه های مختلف فعالیت نماید.



وب سایتی شامل مسابقه و جایزه و فروش پیکسلی فضا جهت تبلیغات می‌باشد.



پس از چند سال فعالیت متمرکز و تخصصی در وب، به‌ویژه در سایت پرشین‌بلاگ ـ به عنوان موفق‌ترین تجربه تبلیغات آنلاین در ایران، شبکه تبلیغاتی ادز ردی از بهار ۱۳۸۳ رسمیت یافت. این شبکه، با در اختیار داشتن امکانات تبلیغ انحصاری در سایت‌های پرطرفدار ایرانی، و در کنار هم قرار دادن گروه‌های تخصصی مختلف، در مجموع به ساختاری حرفه‌ای در تشکیلات شبکه دست یافته است و هرگونه خدمات تبلیغی را به ساده‌ترین شکل ممکن د...



سایت تبلیغاتیniaz24 شامل آگهی و تبلیغ رایگان رفع، نیاز آگهی‌های استخدام، مشاور املاک و غیره می‌باشد.



سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی سوران تحت حمایت شرکت رهنما و سیستم پرداخت (گسترده ترین سیستم خدمات تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی در ایران) می باشد. سوران با سایت آگهی ها و نیازمندیهای رایگان رهنما نیز همکار است.



فلسفه وجودی پرنیان ارتقاء سطح فرهنگی جامعه , تقویت کانالهای ارتباطی , کمک به توسعه اقتصادی , اجتماعی و برداشتن گام های موثر در راستای اهداف کلان منطقه ای بویژه یاری به رشد رونق بازرگانی و اشتغال زایی برای متخصصین امر در جهت تقویت رفاه اجتماعی می باشد.کار ما اطلاع رسانی دقیق و به موقع اطلاعاتی می باشد که از طرف مشتریان در اختیار ما گذاشته شده است تا به مخاطبین انتقال یابد.وظیفه ما دریافت دقیق این ا...



امروزه تبلیغات زیادی در اینترنت برای فروش آدرس های ایمیل به قیمت های ناچیز دیده میشود. آدرس های ایمیلی که اغلب غیر فعال هستند و ارسال ایمیل برای آنها هیچ فایده ای ندارد. شاید به جرات بتوان گفت تنها 5 تا 10 درصد این آدرسها فعال هستند و ارسال ایمیل های تبلیغاتی برای آنها مفید خواهد بود. از این جالب تر تمامی این بسته ها به همراه نرم افزار هایی برای ارسال ایمیل انبوه عرضه میشوند. این نرم افزارها به دو...



این موسسه از سال 1382 شروع به کارهای تبلیغاتی نموده و به دلیل فراگیر شدن استفاده از کامپیوتر و اینترنت از اواسط سال 1385، به ارائه خدمات در این زمینه نیز پرداخته است.



گروه مدیران سایت آریاادز گروهی متشکل از چندین برنامه نویس جوان ولی مجرب است که کار خود را در حوزه فعالیت در وب از سال 79 آغاز نموده و تاکنون چندین پروژه متفاوت در زمینه طراحی و راه اندازی سایتهای اینترنتی استاتیک و داینامیک انجام داده است سایتی که اکنون در پیش رو دارید با هدف اجرای صحیح تبلیغات در اینترنت بصورت کاملا کنترل شده و هدفمند راه اندازی شده است و با پشتوانه گروه فعال خود در حال ترقی مسیر...



شرکت اتیکت کامپیوتر ایران شامل بافت انواع اتیکت های پارچه ای . لیبل . مارک جهت مصارف انواع پوشاک (مردانه . زنانه . بچه گانه . مانتو . ...) و تشک . پتو و هدایای تبلیغاتی می‌باشد.



سیستم تبلیغاتی iran-ads برای مدیران سایتهای ایرانی و تـبلیـغ دهـندگان است، این سـیستم با نمایش آگهی(Banner) در مجموعه وب سایتهای عضو، کالا، خدمات یا وب سایت شما را به کاربران معرفی می‌کند.





بدون شک میهن ادز یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین پورتال های تبلیغاتی می باشد که بصورت کاملا صادقانه و سازماندهی شده ارایه خدمات مینماید. با استفاده از امکانات موجود در این سایت، هر کدام از مدیران سایتهای فارسی بر روی اینترنت میتوانند با عضویت در سایت اقدام به نمایش تبلیغات ارسال شده از طرف این سایت، در سایت خودشان نمایند



AdsEmpire با سال ها تجربه در زمینه تبلیغات هوشمند اینترنتی و به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده این خدمات در ایران ،موثرترین و کم هزینه ترین روش برای ارتباط مستقیم با مشتریان را، در اختیار شما قرار می دهد.



در فروشگاه اینترنتی شاپ ایران می‌توانید محصولات و خدمات خود را با ایمیل به هزاران کاربر اینترنتی و و شرکتهای تجاری معرفی نمائید. ایمیل مارکتینگ جدیدترین شیوه تبلیغات در دنیای پیشرفته امروز می‌باشد.









ایران بنر سعی داشته با در نظر گرفتن سلیقه و ذوق ایرانی و با توجه به نیاز تجارت الکترونیک در ایران خدماتی را به هموطنان خود ارائه دهد تا بدین ترتیب توانسته باشد گامی مفید در عرصه تبلیغات اینترنتی برداشته باشد .



خدمات و محصولات شما به هر میزان که خوب و عالی باشد در صورتی که معرفی نشوند ، موثر نخواهد بود. و این برابر است با از بین رفتن تمام امیدها و سرمایه گذاری هایی که برای به ثمر رسیدن فعالیت خود کرده اید.







نمایش ۱ تا ۲۰ از ۷۷ مقاله