آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان کهگیلویه و بویراحمد

نمایش ۱ تا 25 از ۲۹ مقاله

در سال 1326یک دستگاه بی سیم در اداره پست جهت ارتباط دهی محوطه یاسوج راه اندازی گردید ودر سال 1347 مورس وارد استان شد که درسال 1352اولین خط فیزیکی بین یاسوج ونوراباد دایر گردید که FXاستانداری ودو FXخط ارتباطی یاسوج – شیراز ،یاسوج -تهران ،یاسوج – نورآباد ویاسوج – دوگنبدان روی آن برقرار گردید که در مهرماه سال 1356اولین مرکز تلفن 1000شماره ای در یاسوج راه اندازی گردید تا اینکه در سال 1375سیستم آنالو...





ایجاد تاسیسات تقسیم و توزیع آب شهری و تاسیسات مرتبط با جمع آوری ، انتقال و تصفیه فاضلاب همچنین بهره برداری از تاسیسات تامین و تقسیم و توزیع آب شهری و تاسیسات مربوط به جمع آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب به شرح ذیل بر عهده شرکت خواهد بود .







روستای سراب ننیز یکی از روستاهای تابعه شهرستان گچساران است که در ضلع جنوب شرقی این شهرستان واقع شده و بخاطر چشمه های همیشه جوشانش دارای طبیعتی خاص است . زمین های زراعی ،‌ باغات ،‌ و شالی کاری در این روستا زیاد به چشم می خورد . شغل بیشتر اهالی این روستا بخاطر نزدیکی به شهر ادارای بوده و حتی می توان ادعا کرد که 50 درصد شاغلین اروستا در شرکت نفت و آموزش و پرورش مشغول بکارند . ولی با این وجود با کشاور...



این یک سایت شخصی و متعلق به همه هم شهرستانی ها و هم استانی ها بوده که دربخش اهداف نکاتی ذکر شده است.





استان کهگیلویه و بویر احمد سرزمینی است با وسعت 16264 کیلومتر مربع که میان استانهای فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری،خوزستان و بوشهر قرار گرفته است. این استان از دومنطقه گرمسیری و سردسیری و مجموعا از چهار شهرستان بویراحمد ،دنا،کهگیلویه و گچساران با سیزده شهر تشکیل شده است.













استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی کشور واقع و توسط استانهای فارس ،اصفهان ، بوشهر ، خوزستان و چهار محال و بختیاری محصور شده و به سبب راههای مهم ارتباطی و در دست احداث پل مناسب ارتباطی جنوب به مرکز و شمال کشور بوده و منابع خدادادی عظیمی را در خود جا داده است با توجه به مزیتهای نسبی منطقه ای بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی و صنعتی می باشد در این راستا ، شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلوی...



این شهرستان در جنوب باختری استان کهگیلویه و بویر احمد واقع گردیده و 683/4 کیلومتر مربع مساحت دارد و مرکز این شهرستان دوگنبدان می باشد . شهرستان گچساران متشکل از دو شهر به نامهای دوگنبدان و باشت است . و از دو بخش به نامهای مرکزی و باشت و نیز 6 دهستان تشکیل یافته است . گچساران در منطقه گرمسیر قشلاقی واقع شده است و دارای دو نوع آب و هوای معتدل و خشک در نیمه شرقی و گرمسیری خشک در نیمه غربی می باشد . ر...







اداره کل امور عشایر با ۵۰ نفر نیروی رسمی و قراردادی با دو اداره شهرستان و اتحادیه شرکتی ستادی عشایری که خود به شرکت تقسیم می شود کار خدمات رسانی به خانوار عشایری را در سطح استان بعهده دارد. همچنین از وظایف اداره کل ،احداث عملیات زیر بنایی عمرانی و عملیات زیر بنایی اشتغالزایی برای عشایر در سطح استان می باشد.







کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کشور ایران است. کهگیلویه و بویراحمد با مرکزیت شهر یاسوج و با مساحتی حدود ‪ ۱۶‬هزار و ‪۲۴۹‬ کیلومتر مربع، سرزمینی نسبتاً مرتفع و کوهستانی است. جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بر پایه آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آغاز سده 21 میلادی این استان حدود ‪ ۷۰۰‬هزار نفر بوده که ‪ ۵۲‬درصد آنها در روستاها و مابقی در شهرها سکونت دارند.



خدمات پست پیش از سال 1345 تنها در منطقه دوگنبدان که از مناطق نفتی کشور به شمار می رفت ارائه می گردید در همین سال دفتر پست و تلگراف و تلفن یاسوج با نظارت اداره کل پست و تلگراف و تلفن استان فارس افتتاح شد.





اینک که به حول و قوه الهی توفیق خدمت در سازمان بازرگانی استان به اینجانب محول گردیده است امیدوارم با استعانت از حضرت حق و جلب همکاری و مشارکت مجموعه همکاران و همگام با سیاست های دولت کریمه در راستای توسعه همه جانبه استان گام های موثری را بردارم.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۹ مقاله