آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان خوزستان

نمایش ۱ تا 25 از ۶۸ مقاله


شرکت توزیع نیروی برق اهواز در سال 1376 از پیکره شرکت توزیع برق استان جدا گردید مجموع و ترکیب سهام این شرکت یک هزار سهم 1000 ریال می باشد که 490 سهم آن متعلق به شرکت توانیر و 499 سهم آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری ساتکاب و 11 سهم بنام آقای مهندس ارسطو مدیر عامل شرکت می باشد .









سازمان آب و برق خوزستان مسئولیت مطالعه و اجرای طرحهای عظیم سد سازی ، احداث شبکه های آبیاری و آبرسانی، پستهای برق و خطوط انتقال و توزیع نیرو و بهره برداری از تآسیسات موجود عهده دار می باشد.







تـولیدکننده دو نمـونه بـرجسته از پلیمـرهای مهندسی یعنی ( پلی کربنات) و (رزین اپو کسی) در خاورمیانه





با تشکیل وزارت تعاون و حمایت های مسوولان کشوری و استانی اداره های کل تعاون در مرکز استان های و اداره ها و دفاتر نمایندگی تعاون در شهرستان ها راه اندازی شد که این روند به منظور رسیدن به اهداف کمی و کیفی بخش تعاونی از جمله تامین سهم 25 درصدی این بخش در اقتصاد کشور همچنان ادامه دارد.



















سازمان مسکن وشهرسازی خوزستان با هدف اجرای وظایفی که ازسوی وزارت مسکن وشهرسازی ارجاع داده شده درسطح استان وظایف بسیاری داردکه پاره ای ازآنها به شرح ذیل میباشد: نظارت بر نحوه مدیریت تولید و عرضه مسکن. اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به زمین و مسکن . نظارت برفعالیتهای شهرسازی بخش خصوصی از حیث رعایت معیارها و ضوابط شهرسازی . نظارت بر استفاده بهینه از زمین درمحدوده های شهری . نظارت مستمر نسبت به اراضی...



شرکت نسوز خوزستان (کرکو) تولید کننده انواع جرم های نسوز آلومینیومی و قطعات پیش ساخته مونولتیکی



شرکت فولاد خوزستان، نخستین کارخانه فولادسازی کشور به روش احیاء مستقیم، و دومین قطب تولید فولاد دربزرگترین کشورفولادساز خاورمیانه، جمهوری اسلامی ایران، میباشد.



به سایت شرکت تولید رینگ سایپا خرمشهر خوش آمدید.



ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه آبیاری و زهکشی، مهندسی رودخانه، سد سازی، تاسیسات آب و فاضلاب، کشاورزی، منابع طبیعی و دامپروری، محیط زیست، نقشه برداری زمینی و فتوگرامتری ،GIS ،خطوط انتقال نفت و فشار گاز





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۶۸ مقاله