آفتاب

اعضای باند آدم ربایی در گناوه دستگیر شدند



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان گناوه این استان در یک عملیات ضمن آزادسازی گروگان، سه نفر از اعضای باندی که مردی ۲۷ ساله را ربوده بودند، دستگیر کردند.

سردار خلیل واعظی روز پنجشنبه در این ارتباط افزود: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۲۷ ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه را برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل دادند و بلافاصله عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از استان‌های همجوار بود بدست آورند.

واعظی ادامه داد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر سه نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.

سردار واعظی با بیان اینکه هر سه متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند ادامه داد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.




وبگردی