آفتاب

آموزش مکالمه خصوصی زبان انگلیسی



سخن برتر زبان آموزان را در دوره های مختلفی مانند آموزش خصوصی زبان انگلیسی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و همچنین دوره های آیلتس ثبت نام می کند.

سخن برتر یکی از برترین موسسات آموزشی بوده و اساتید با تجربه ایی در این آموزشگاه تدریس می کنند. افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند می توانند با ثبت نام در این آموزشگاه، دوره های کامل زبان انگایسی را بگذرانند. سخن برتر زبان آموزان را در دوره های مختلفی مانند آموزش خصوصی زبان انگلیسی، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و همچنین دوره های آیلتس ثبت نام می کند.

آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی

طبق تحقیقات انجام شده در راستای آموزش زبان، آموزش زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی یکی از پربازده ترین و کاربردی ترین متدها برای آموزش زبان انگلیسی بوده و افراد با شرکت در این دوره به بهترین شکل زبان انگلیسی را یاد می گیرند. از آن جایی که در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، زمان کلاس  فقط به یک نفر تعلق دارد، وقت کافی وجود دارد تا زبان آموز و استاد در مورد مسائل مختلف درسی صحبت کنند. یکی از مهمترین مزیت هایی که کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی دارد این است که کلاس ها طبق زمان آزاد زبان آموز برگزار می شود و زبان آموز می تواند روز کلاس خود را با توجه به زمان آزاد خود انتخاب کند. به طور کلی می توان گفت زبان آموزان در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی با تمرکز بهتر و بالاتری مطالب درسی را یاد خواهند گرفت. با توجه به این موضوع که در کلاس های تدریس خصوصی، استاد با توجه به میزان توانایی و سطح یادگیری  یک نفر آموزش می دهد، میزان گیرایی زبان آموزان در این کلاس ها افزایش پیدا می کند. ولی در کلاس های گروهی به خاطر تعداد زیاد زبان آموزان، این امکان برای استاد وجود ندارد زیرا سطح یادگیری زبان آموزان شبیه به یکدیگر نیست و علاوه بر این زمان کافی برای پیگیری همه زبان آموزان وجود ندارد. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی که در آموزشگاه سخن برتر برگزار می شود، این امکان برای زبان آموزان فراهم است که در زمان کمی، مکالمه زبان انگلیسی را به درستی یاد بگیرید. با وجود این که هدف بسیاری از زبان آموزان از شرکت در کلاس های آموزشی، یادگیری مکالمه است ولی با این وجود زبان آموزان با شرکت در دوره های خصوصی زبان انگلیسی، می توانند سایر مهارت های زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرند. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی، استاد با پخش کردن قسمتی از یک فیلم، مهارت شنوایی و مکالمه زبان آموز را ارتقاء می دهد. در این بخش از آموزش، استاد از زبان آموز می خواهد، لغات و واژه های جدید در فیلم را پیدا کند. در حقیقت می توان گفت زبان آموزان می توانند با دیدن فیلم، مهارت های شنیداری و مکالمه خود را تا حد زیادی تقویت کنند. همانطور که قبلاً اشاره شد، آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده می تواند مزیت های زیادی برای زبان آموزان داشته باشد. در این دوره ها زبان آموزان می توانند دایره لغات خود را گسترش بدهند و در هر جلسه از کلاس لغات و اصطلاحات جدید یاد بگیرند. علاوه بر این در این دوره ها زبان آموزان به طور اصولی با نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی آشنا می شوند. افرادی که می خواهند در دوره هایی مانند تافل و آیلتس شرکت کنند، با ثبت نام  در این دوره های فشرده می توانند در این آزمون ها نمره قبولی کسب کنند.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهمترین بخش های یادگیری زبان انگلیسی بوده و در حقیقت می توان گفت هدف بسیاری از افراد از یادگیری این زبان، یادگیری مکالمه است. موسسه آموزشی سخن برتر با برگزاری کلاس های ویژه مکالمه زبان انگلیسی، با بهترین روش های روز دنیا، مکالمه زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. با توجه به این که مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری زبان انگلیسی محسوب می شود، افراد می توانند با یادگیری مکالمه به طور حرفه ایی، به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند. روش های مختلفی برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد و یکی  از پر بازده ترین این روش ها گوش دادن به اخبار انگلیسی است. به طور کلی مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت ها بوده و زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به طور کامل یاد بگیرند. در کلاس هایی که موسسه سخن برتر برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی تشکیل می دهد، تاکید زیادی بر یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات وجود دارد. یکی از مهمترین تکنیک ها برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی، مطالعه داستان های کوتاه به زبان انگلیسی و بازگو کردن آن برای سایر زبان آموزان می باشد. این روش تاثیر قابل توجهی بر یادگیری مکالمه دارد و علاوه بر این زبان آموزان در این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را گسترش دهند. در این روش لغات و اصطلاحات جدید به خوبی در ذهن زبان آموزان باقی می ماند و آنها می توانند خیلی سریع به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند.  

آموزش آیلتس

دوره های آموزشی آیلتس یکی از مهمترین دوره های زبان انگلیسی بوده و زبان آموزانی که می خواهند برای ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند، می توانند با شرکت در دوره های آیلتس در آزمون بین المللی آیلتس نمره قبولی دریافت کنند. مدرک آیتلس به افراد این امکان را می دهد که به کشورهای مهاجر پذیر مهاجرت کرده و در بهترین دانشگاه های دنیا درس بخوانند. موسسه آموزشی زبان سخن برتر، با برگزای دوره های آیلتس  به صورت خصوصی و گروهی، زبان آموزان را برای شرکت در این آزمون آماده می کند. در دوره های مخصوص آیلتس، زبان آموزان به طور کامل با تمام مهارت های اصلی زبان انگلیسی آشنا شده و می توانند این مهارت ها را تقویت کنند. اساتید موسسه سخن برتر در کلاس هایی که برای آمادگی آیلتس تشکیل می شود، در انتهای کلاس آزمونی از زبان آموزان می گیرند تا میزان اطلاعات آنها را بسنجند. این آزمون های کلاسی تاثیر قابل توجهی بر زبان آموزان دارد و در نتیجه افراد با شرکت در این آزمون های کلاسی، برای آزمون اصلی آیلتس آمادگی لازم را پیدا می کنند. در کلاس های ویژه آیلتس، زبان آموزان نکات گرامری و لغات و اصطلاحات ضروری را به طور کامل و اصولی یاد می گیرند. موسسه سخن برتر، با ارائه دادن برنامه های جدید آموزشی در زمینه های مختلف به ویژه مکالمه به زبان آموزان، مهارت مکالمه افراد را تقویت می کند و به همین دلیل درصد قبولی افراد تا حد زیادی در آزمون آیلتس افزایش پیدا می کند. در دوره هایی که برای آیلتس تشکیل می شود، بهترین مقاله های آموزشی در اختیار افراد قرار داده می شود. همچنین در هر جلسه از کلاس مطالبی در مورد درک مطلب و مهارت های شنیداری به زبان آموزان آموزش داده می شود. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس سخن برتر با این موسسه تماس بگیرید.




وبگردی