آفتاب

آموزش زبان انگلیسی



آموزشگاه زبان تهران یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های زبان در تهران بوده و زبان انگلیسی را با بهترین و به روز ترین متدها به زبان آموزان تدریس می کند.

زبان انگلیسی زبان اول بیشتر کشورهای جهان است و به همین دلیل یادگیری این زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان های دنیاست و در بسیاری از کشورها این زبان در مدارس تدریس می شود. در حقیقت می توان گفت زبان انگلیسی رایج ترین زبان جهان است. آموزش زبان انگلیسی به خاطر گرامر و ساختار ساده ایی که دارد، در مقایسه با سایر زبان ها ساده تر است. به غیر از اختلافات کوچکی که در تلفظ زبان انگلیسی بین مردم دنیا وجود دارد، این زبان در بیشتر نقاط دنیا به یک شکل صحبت می شود و افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند، می توانند به خوبی با افراد انگلیسی زبان در کل دنیا ارتباط برقرار کنند. شما می توانید برای یادگیری هرچیه سریع تر زبان در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در کسب و کار

یادگیری زبان انگلیسی نسبت به سایر زبان ها الویت بالایی دارد تا حدی که این روزها بسیاری از شرکت های تجاری، مسلط بودن بر زبان انگلیسی را یکی از ملاک های مهم برای استخدام افراد در نظر گرفته اند. با توجه به این که  زبان انگلیسی زبانی بین المللی است و از آن جایی که ایالت متحده بزرگ ترین اقتصاد دنیا را دارد، یادگیری این زبان اهمیت زیادی برای همه افراد دارد. بیشتر شرکت های بین المللی افرادی را استخدام می کنند که دو زبانه هستند و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند. یادگیری زبان انگلیسی شانس افراد را برای پیدا کردن کسب و کارهای جدید افزایش می دهد و در حقیقت افرادی که می توانند به این زبان صحبت کنند، موقعیت های شغلی بهتری خواهند داشت. آموزش زبان انگلیسی به همه افراد کمک بزرگی در زمینه کسب و کار کرده و افراد  به عنوان یک کارمند یا دانشجو، موفقیت های بیشتری در این زمینه خواهند داشت. زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورها از جمله کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا و نیوزلند است. افرادی که قصد مشارکت و همکاری با شرکت های تجاری انگلیسی زبان را دارند، با یادگیری زبان انگلیسی به طور حرفه ایی می توانند در کسب و کار خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ذهن انسان را به چالش کشانده و فعالیت مغز را افزایش می دهد. با آموزش زبان انگلیسی افراد دنیای اطراف خود را بهتر و بیشتر می شناسند و در نتیجه می توانند درک بهتری از فرهنگ و سنت کشورهای مختلف داشته باشند. آموزش زبان انگلیسی، سفرهای خارجی را برای افراد لذت بخش تر می کند و افراد می توانند دایره ارتباطی خود را گسترش دهند.

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده

کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از روش های یادگیری زبان است. افرادی در این دوره ها ثبت نام می کنند که می خواهند در کمترین زمان ممکن این زبان را یاد بگیرند.
آموزشگاه تهران زبان برای افرادی که می خواهند هر چه سریع تر زبان انگلیسی را یاد بگیرند، دوره هایی فشرده برای آموزش زبان انگلیسی برگزار می کند و زبان انگلیسی را به طور اصولی و با بهترین روش ها به زبان آموزان، آموزش می دهد. کلاس های فشرده در طول هر روز هفته تشکیل می شود و به این ترتیب مطالب درسی هر روز برای زبان آموزان تکرار می شود و به خاطر تکرار و تمرین مداوم، مطالب درسی به خوبی در ذهن زبان آموزان باقی می ماند. تکرار یکی از مهمترین اصول آموزشی، برای یادگیری زبان انگلیسی است و به همین دلیل دوره های فشرده یکی از پربازده ترین دوره های آموزشی محسوب می شود. در دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان با توجه به یک برنامه ریزی دقیق و روزانه زبان انگلیسی را یاد می گیرند. با توجه به تحقیقات انجام شده در زمینه آموزش زبان، آموزش زبان به صورت روزانه و دائمی، تاثیر فوق العاده ایی در یادگیری زبان انگلیسی دارد. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده باعث می شود کلمات و عبارات جدید ماندگاری بیشتری در ذهن زبان آموزان داشته باشند.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

بدون شک آموزش خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین و پربازده ترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی است و زبان آموزان در این دوره ها زبان انگلیسی را به بهترین نحو یاد خواهند گرفت. با توجه به این که در کلاس هایی که به صورت خصوصی  زبان انگلسیس را آموزش می دهند تمام وقت کلاس متعلق به یک نفر است، زبان آموز و استاد وقت کافی برای صحبت کردن در مورد مسائل مختلف درسی را دارند. کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی با توجه به وقت خالی زبان آموز تشکیل می شود و زبان آموز این امکان را دارد که هر روزی که می تواند برای آموزش آماده شود. کلاس های خصوصی مزیت های زیادی برای زبان آموز دارد و زبان آموز می تواند با تمرکز بهتری زبان انگلیسی را یاد بگیرد. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی این امکان برای استاد وجود دارد که با توجه به سطح یادگیری و میزان توانایی یک نفر تدریس کند ولی در کلاس های عمومی این امر امکان پذیر نیست زیرا ممکن است سطح یادگیری زبان آموزان با یکدیگر متفاوت باشد و در نتیجه استاد زمان کافی برای آموزش به همه زبان آموزان را نخواهد داشت. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی آموزشگاه تهران زبان، زبان آموز می تواند در مدت زمان کوتاهی مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید. هدف بیشتر زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی، مکالمه است اما با این حال زبان آموزان در آموزشگاه زبان تهران زبان سایر مهارت های زبان انگلیسی را نیز به درستی یاد می گیرند. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی، استاد در هر جلسه از کلاس قسمت هایی از یک فیلم یا اخبار را برای زبان آموز پخش می کند و بعد از تمام شدن فیلم از او می خواهد تمام نکاتی را که از فیلم یاد گرفته را توضیح دهد. دیدن فیلم و اخبار کمک بزرگی به تقویت مهارت شنیداری و مکالمه زبان آموزان می کند و بعد از مدتی تمرین، زبان آموزان می توانند اخبار و فیلم های انگلیسی را به خوبی درک کنند و متوجه معنای آن شوند.  همانطور که قبلاً ذکر شد، آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده مزایای زیادی برای زبان آموزان دارد. این دوره ها به زبان آموزان کمک می کند، تا دایره لغات خود را گسترش داده و نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزانی که در دوره های فشرده زبان انگلیسی را یاد می گیرند، می توانند با سرعت بیشتری مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرند و در نتیجه می توانند در مقایسه با دیگران با اعتماد به نفس بیشتری به این زبان صحبت کنند. زبان آموزانی که قصد شرکت در دوره ها و آزمون های تافل و آیلتس را دارند، با شرکت در دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی می توانند خیلی سریع تر به نتیجه برسند.

آموزش آیلتس

آیلتس یکی از مهمترین و پرکاربردترین دوره های زبان انگلیسی است و افرادی که قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، با شرکت در دوره های آیلتش می توانند در آزمون آیلتس شرکت کرده و نمره قبولی دریافت کنند. افراد با داشتن مدرک آیتلس می توانند به راحتی به کشورهای مهاجر پذیر مهاجرت کرده و در بهترین دانشگاه های دنیا ادامه تحصیل دهند. آموزشگاه زبان تهران زبان، دوره های آیلتس  را به صورت خصوصی و عمومی برگزار می کند و برای تدریس آیلتس بهترین و باتجربه ترین اساتید را به کار می گیرد. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آیلتس، زبان آموزان ابتدا باید در آزمون تعیین سطحی که برگزار می شود شرکت کنند تا میزان اطلاعات آنها در مورد زبان انگلیسی سنجیده شود و سپس با توجه به نمره ایی که در این آزمون می گیرند، می توانند در دوره های آیلتس ثبت نام نمایند. در دوره های مخصوص آیلتس، زبان آموزان به طور کامل با تمام مهارت های اصلی زبان انگلیسی آشنا شده و می توانند این مهارت ها را تقویت کنند. در بیشتر جلساتی که برای آیلتس تشکیل می شود، استاد در انتهای کلاس آزمونی برگزار می کند تا زبان آموزان را بسنجد. این آزمون های کلاسی تاثیر مثبتی بر زبان آموزان دارد و زبان آموزان با شرکت در این آزمون های کلاسی، آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس آمادگی پیدا می کنند. در دوره های مخصوص آیلتس نکات گرامری و لغات و اصطلاحات ضروری به طور کامل و دقیق به زبان آموزان آموزش داده می شود. آموزشگاه زبان انگلیسی تهران زبان، با ارائه برنامه های جدید و متنوع آموزشی در تمام زمینه ها به ویژه مکالمه، مهارت مکالمه زبان آموزان را بهبود بخشیده و در نتیجه درصد قبولی افراد در آزمون آیلتس افزایش پیدا می کند. در این دوره ها بهترین مقالات آموزشی و منابع آزمون آیلتس در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد و علاوه بر این در هر جلسه در زمینه درک مطلب و مهارت شنیداری مطالب جدیدی به افراد ارائه می گردد.

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند، یادگیری زبان انگلیسی برای آنها در الویت قرار دارد. با توجه به این که زبان انگلیسی زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیاست و در بیشتر کشورها به این زبان صحبت می شود، یادگیری آن اهمیت زیادی برای همه افراد به ویژه افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند، دارد . زبان آموزان می توانند با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، می توانند در دوره های مخصوص شرکت کنند. اگر هدف از مهاجرت، ادامه تحصیل باشد، زبان آموز با شرکت در دوره های مخصوص به این دوره می تواند کلیه مطالب مورد نیاز را به طور دقیق و کامل گیرد. افرادی که به خاطر کار و تجارت و یا همکاری با شرکت های خارجی به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با شرکت در دوره های مخصوص، تمام اصطلاحات و واژه های کاری را یاد می گیرند و می توانند در کار خود پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
افرادی که به هر دلیل قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارند، باید بر روی تمام مهارت های 4 گانه، به ویژه مهارت شنیداری و مکالمه کار کرده و آن را تقویت نمایند. خواندن کتاب و مقاله های انگلیسی و تماشا کردن فیلم با زیرنویس، کمک بزرگی به یادگیری مکالمات محاوره ای می کند.




وبگردی