آفتاب

آموزش زبان فرانسه



زبان فرانسه به عنوان شیرین ترین زبان خارجی معروف است و در بسیاری از کشورهای اروپایی زبان دوم محسوب می شود. آموزشگاه زبان سخن برتر برگزار کننده کلاس های آموزشی به زبان فرانسه است و این زبان را از سطوح مبتدی تا سطوح کاملاً پیشرفته آموزش می دهد.

زبان فرانسه، زبان هنر و ادبیات بوده و زبان آموزان با یادگیری این  زبان زیبا می توانند به طور کامل با فرهنگ و تاریخ این کشور آشنا شوند. بسیاری از زبان شناسان بر این عقیده هستند، که زبان فرانسه یکی از خوش آوازترین زبان های دنیاست و موسیقی های زیبایی به زبان فرانسه وجود دارد. افرادی که در سازمان های بین المللی مشغول به کار هستند باید به زبان فرانسه تسلط کافی داشته باشند و بتوانند به طور کامل به این زبان صحبت کنند. آموزش زبان فرانسه این فرصت را در اختیار افراد می گذارد تا با شرکت های فرانسوی زبان همکاری داشته باشند. این امر فرصت های شغلی بسیار مناسبی را پیش روی افرادی که به زبان فرانسه تسلط دارند و علاقه مند به همکاری با شرکت های فرانسوی زبان هستند، قرار می دهد.
دانشگاه های فرانسه، به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان شناخته شده اند و به همین دلیل بسیاری از افراد برای تحصیل در دانشگاه های این کشور، اقدام به یادگیری زبان فرانسه می کنند. بیشتر دانشجویان برای شرکت در رشته MBA به کشور فرانسه مهاجرت می کنند زیرا این رشته در کشور فرانسه از رشته های درسی بسیار پر طرفدار محسوب می شود. آموزش زبان فرانسه برای افرادی که به قصد ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند در الویت قرار دارد و این افراد باید قبل از مهاجرت، اقدام به یادگیری زبان فرانسه در یک موسسه آموزشی معتبر کنند. آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه ها برای یادگیری زبان های خارجی بوده، و زبان فرانسه را با بهترین متدهای آموزشی به زبان آموزان، آموزش می دهد. بیشترین تاکید آموزشگاه زبان سخن برتر، بر یادگیری مکالمه زبان فرانسه است ولی با این وجود سایر مهارت و نکات گرامری را نیز به خوبی و به بهترین روش، به زبان آموزان تدریس می کند.
در سیستم آموزشی بسیاری از کشورهای دنیا، زبان فرانسه به عنوان زبان دوم است و در تمام مدارس تدریس می شود. در بعضی از ایالات های کانادا از جمله کبک، زبان فرانسه به عنوان زبان اصلی این منطقه شناخته شده است در نتیجه افرادی که قصد مهاجرت به ایالت کبک را دارند، باید به زبان فرانسه تسلط کامل داشته باشند. به طور کلی زبان فرانسه از زبان های مهم دنیا بوده و به عنوان زبان هنر و فرهنگ معروف است. از نظر بسیاری از زبان شناسانان، زبان فرانسه یکی از زیبا ترین زبان ها برای برای حرف زدن است. یادگیری زبان فرانسه برای افرادی که در محیط های بین المللی مشغول به کار هستند، امری ضروری محسوب می شود زیرا این زبان زبان، سیاست جهانی محسوب می شود. زبان فرانسه زبان رسمی کمیته بین المللی المپیک، سازمان ناتو و سازمان ملل نیز می باشد و بنابراین کارمندانی که به زبان فرانسه تسلط دارند، نه تنها موقعیت های شغلی بهتری خواهند داشت بلکه حقوق و مزایای بیشتری نیز دریافت می کنند.

روش های یادگیری زبان فرانسه

زبان فرانسه، یکی از زبان های رومی و از خانواده هندی اروپایی است. این زبان مانند بسیاری از زبان های دیگر از جمله زبان اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی از زبان لاتین محاوره ایی سرچشمه می گیرد. یکی از بهترین روش ها، برای تقویت مهارت شنیداری زبان فرانسه، گوش دادن به موسیقی های زیبای فرانسوی زبان است. ترانه های فرانسوی زبان، یکی از زیباترین ترانه ها در کل دنیا هستند. یکی از ساده ترین روش های یادگیری زبان فرانسه، گوش دادن به این ترانه های زیباست. در کلاس های آموزشی زبان فرانسه، استاد قسمتی از یک ترانه فرانسوی را برای زبان آموزان پخش می کند و سپس از آنها می خواهد هر چیزی  که متوجه شده اند را یادداشت کنند. در این روش زبان آموزان در حدودی با زبان محاوره ایی کشور فرانسه آشنا می شوند. گوش دادن به موسیقی موجب می شود تا زبان آموزان ، زبان محاوره ایی فرانسه را نیز یاد بگیرند و این امر به آنها کمک می کند تا با مردم بومی و فرانسوی زبان، به راحتی ارتباط برقرار کنند.
فرانسه  از جمله زبان هایی است که ذهن و روح افراد را به چالش می کشاند. آموزش زبان فرانسه ذهن افراد را خلاق کرده و عملکرد ذهن را افزایش می دهد.  این روزها در بسیاری از مدارس، تاترها و نمایش ها به زبان فرانسوی اجرا می شود در نتیجه کودکان با آموزش زبان فرانسه هنگامی که سر صحنه تاتر هستند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. در کشورهایی که زبان فرانسه به عنوان زبان دوم تدریس می شود، این زبان از طریق موسیقی های دلنشین و سرودهای زیبا به کودکان آموزش داده می شود.
زبان فرانسه به عنوان زبان هنر در کل دنیا معروف است و مانند زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان های دنیا برای یادگیری است. زبان فرانسه مانند زبان انگلیسی، امروزه به عنوان زبان دوم در بسیاری از کشورها شناخته شده است و جمعیت زیادی در دنیا به این زبان صحبت می کنند. افرادی که به تاریخ و تمدن کشور فرانسه علاقه دارند، با یادگیری این زبان نکات زیاد و جالبی درباره فرهنگ این کشور به دست می آورند. همانطور که قبلاً اشاره شد، زبان فرانسه، زبان ادبیات، فرهنگ و هنر است و افراد با یادگیری زبان فرانسه وارد دنیای هنر فرانسه خواهند شد. افرادی که علاقه زیادی به فرهنگ و هنر این کشور دارند، با یادگیری این زبان لذت بیشتری از دنیای هنر فرانسه می برند.
از دیگر روش های آموزش زبان فرانسه، تمرین مکالمات پایه ایی به صورت روزانه است. یادگیری مکالمات روزمره و محاوره ایی کمک بزرگی به یادگیری این زبان می کند و توانایی افراد را برای یادگیری لغات و اصطلاحات جدید چند برابر می کند. یادگیری لغات جدید به صورت روزانه نیز اهمیت بالایی در یادگیری این زبان دارد. اگر افراد در طول روز در حدود 30 عبارت و لغت فرانسوی یاد بگیرند، می توانند در مدت زمان کوتاهی این زبان را یاد بگیرند. اگر افراد بتوانند کلمات متدوال در زبان فرانسه و نحوه به کار بردن آنها را به درستی یاد بگیرند، پیشرفت زیادی در یادگیری این زبان خواهند داشت. در نتیجه بهترین روش، یادگیری کلمات پر کاربرد در این زبان و به کار بردن آنها در مکالمات روزه مره است. یکی دیگر از روش های یادگیری زبان فرانسه، آموزش آنلاین زبان فرانسوی است.
یاد گرفتن ساختار کلی زبان فرانسه، یکی دیگر از روش های یادگیری این زبان است. زبان آموزان در هنگام یادگیری زبان فرانسه باید دقت کنند که فعل ها چگونه با سایر اسامی به کار می روند. گرامر در زبان فرانسه از اهمیت بالایی برخوردار است و زبان آموزان باید گرامر این زبان را به درستی یاد بگیرند. گرامر این زبان در مقایسه با زبان انگلیسی پیچیدگی هایی دارد و می توان گفت ساختار گرامری این زبان با زبان انگلیسی تفاوت های زیادی دارد.
کتاب ها و فیلم ها منابع بسیار خوبی برای یادگیری زبان فرانسه هستند و روند یادگیری این زبان را افزایش می دهند. زبان آموزان می توانند کتاب مورد علاقه خود را به زبان فرانسوی پیدا کرده و شروع به خواندن آن نمایند. با توجه به این که ادبیات فرانسه بسیار غنی است، زبان آموزان می توانند یکی از رمان های فرانسوی را که ترجمه اش را در زبان خود خوانده اند، انتخاب کرده و آن را بخوانند.
گوش دادن برنامه های رادیویی و پادکست های فرانسوی نیز موجب تقویت زبان فرانسه می شود. در حقیقت گوش دادن به زبان فرانسه تاثیر بسیار مفیدی در یادگیری این زبان دارد.

مزایای آموزش زبان فرانسه

فرانسه از کشورهای توریستی بوده و هر ساله تعداد زیادی از افراد به این کشور زیبا سفر می کنند. این زبان در سفر کمک بزرگی به افراد می کند و افراد با آموزش زبان فرانسه می توانند لذت بیشتری از سفر خود ببرند. آموزش زبان فرانسه در سفر  به کشورهایی از جمله کانادا، موناکو و سوئیس کمک بزرگی می کند زیرا زبان این کشورها فرانسه بوده و بیشتر افراد در این کشورها به زبان فرانسه حرف می زنند. آموزش زبان فرانسه در پیدا کردن شغل به افرادی که به این زبان تساط دارند، کمک می کند و این ویژگی را دارد که افرادهر کجا که باشند، می توانند شغل مناسب خود را پیدا کنند. یادگیری زبان فرانسه شانس پیدا کردن کار را در بازار بین الملل را افزایش می دهد و این امکان را به افراد می دهد تا در بسیای از کشورهای فرانسوی زبان مانند کانادا، بلژیک و سوئیس شغل مناسبی برای خود پیدا کنند. فرانسه زبان هنر، رقص، مد و معماری است و همچنین یک زبان فرهنگی محسوب می شود. افراد با یادگیری زبان فرانسه می توانند به راحتی کتاب های ادبی و هنری فرانسه را با ورژن اصلی مطالعه کرده و از آن لذت ببرند. در سال های اخیر زبان فرانسه به عنوان یکی از مهممترین زبان ها در بیساری از دانشگاه های دنیا تدریس می شود.
آموزش زبان فرانسه به روشی مناسب، این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند به خوبی و به طور سلیس به این زبان صحبت کنند. افرادی که برای ادامه تحصیل به کشورهای فرانسوی زبان مهاجرت می کنند می توانند در بهترین دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. زبان آموزان پس از تسلط یافتن به زبان فرانسه، می توانند از دولت فرانسه بورسیه تحصیلی گرفته و به طور رایگان ادامه تحصیل دهند. زبان فرانسه علاوه بر این که زبان کار و تجارت است، زبان ارتباطات نیز هست و بسیاری از افراد غیر بومی که در کانادا ساکن هستند، با زبان فرانسه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.
به طور کلی می توان گفت یادگیری زبان فرانسه آسان است و این روزها روش های زیاد و متنوعی برای آموزش زبان فرانسه وجود دارد.  آموزش زبان فرانسه لذت زیادی برای زبان آموزان دارد زیرا واژهای این زبان با لحن زیبایی تلفظ می شوند. افرادی که به ترانه های فرانسوی علاقه دارند، با آموزش این زبان لذت بیشتری از گوش دادن به این موسیقی های زیبا می برند. زبان فرانسه، زبان رسانه و اخبار نیز است و بعد از زبان انگلیسی و آلمانی، سومین زبان مهم در اینترنت محسوب می شود. با آموزش زبان فرانسه افراد می توانند از اخبار مهم جهان با آگاه شوند و اطلاعات خود را در بسیاری از زمینه ها بالا ببرند زیرا بسیاری از اخبار مهم دنیا به زبان فرانسوی پخش می شود.
آموزشگاه زبان برتر مرکز آموزش زبان های زنده دنیا به صورت حضوری و غیر حصوری است. برای یادگیری مجازی زبان به این سایت سر بزنید.




وبگردی