آفتاب

ادامه جنجالِ نمایشِِ فیلم «مسخره‌ باز» در شبکه نمایش خانگی



پس از اعتراض همایون غنی‌زاده به نمایش نسخه مخدوش «مسخره‌باز» در شبکه نمایش خانگی و انتشارِ بیانیه روابط عمومی فیلم، سامانه فیلیمو هم در متنی، به این انتقادها پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بحث بر سرِ نمایش فیلم «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی مصفا در سامانه فیلیمو همچنان ادامه دارد. اینک، در پاسخِ به اعتراض کارگردان و انتشار بیانیه روابط عمومی فیلم، فیلمیو، متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

در این متن آمده است: «فیلیمو بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی، نسخه ارسالی از سوی تیم «مسخره‌باز» را منتشر کرده (با وجود ناهماهنگی صوت و تصویر در ۵ دقیقه پایانی فیلم) که با اعلام تیمِ تولیدِ «مسخره‌باز» مبنی بر خطا در ارسال محتوای درست و ارسال مجدد فیلم سینمایی، با تلاش این مجموعه، به سرعت نسخه مورد تایید آقای همایون غنی‌زاده (کارگردان اثر) بدون هیچ ناهماهنگی صوتی و تصویری و دخل و تصرف منتشر شد. مسئولیت، بخشی از حرفه‌ ماست. چه خوب که مسئول باشیم و مسئولیت حرفه‌ای خود را به دور از هر جنجالی بپذیریم.»

دیروز (سه‌شنبه ۳۱ تیر)، فیلم «مسخره‌باز» روی سامانه فیلمیو قرار گرفت که با اعتراض تند کارگردان آن روبه‌رو شد. غنی‌زاده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، تاکید کرد این نسخه مخدوش است و مورد تایید او نیست و این اتفاق را به لحاظ حقوقی پیگیری خواهد کرد.

در ادامه، روابط عمومی فیلم هم در بیانیه‌ای، فیلمیو را مقصر انتشار نسخه مخدوش معرفی کرده و خواستار عذرخواهی مسوولان و مدیران آن شده است.

با نگاهی به این دو بیانیه متضاد، هنوز معلوم نیست این اتفاق چطور رخ داده و مسوول واقعی آن کیست؟



وبگردی