آفتاب

آغاز اکران آنلاین مجبوریم



فیلم سینمایی «مجبوریم» ساخته رضا درمیشیان از چهارشنبه پانزدهم تیرماه اکران آنلاین خود را شروع می‌کند.

فیلم‌نیوز: فیلم سینمایی «مجبوریم» که از بیست و یکم اردیبهشت سال 1401 اکران خود را در سینماها شروع کرده بود، بعد از نزدیک به دوماه به کار خود پایان داد . این فیلم قرار است از روز چهارشنبه پانزدهم تیرماه وارد چرخه اکران آنلاین شود.

فیلم «مجبوریم» در طول مدت اکران خود موفق شد با جذب 47 هزار و 541 مخاطب ، گیشه خود را به مرز یک میلیارد و 16 میلیون تومان برساند.

«مجبوریم» بعد از فیلم‌های «بغض»، «عصبانی نیستم»، «لانتوری»، «یواشکی» پنجمین اثر سینمایی رضا درمیشیان است. این فیلم داستان سه زن است که در سه موقعیت متفاوت زندگی‌شان به هم گره می‌خورد. یکی دختری است کارتن خواب، دیگری یک وکیل و نفر سوم یک دکتر متخصص زنان. پردیس احمدیه ، نگار جواهریان و فاطمه معتمد آریا به ترتیب نقش این سه کاراکتر را بازی می‌کنند. پارساپیروز فر، پریوش نظریه، بابک کریمی، مجتبی پیرزاده و بهمن فرمان آرا دیگر بازیگران این فیلم هستند. ژاله علو نیر در این فیلم حضوری کوتاه دارد.

درمیشیان فیلم «مجبوریم» را در سال 1398 و پیش از شروع پاندومی کرونا جلوی دوربین برد. این فیلم به تشخیص هیات انتخاب جشنواره سی وهشتم به بخش مسابقه راه پیدا نکرد، اما بعد از آن حضور‌های متعددی در جشنواره‌های بین المللی داشت.




وبگردی