آفتاب

گردشگرهای نوروزی در نوروز 97 ارزان سفر کنید!

گردشگرهای نوروزی در نوروز 97 ارزان سفر کنید!

گردشگرهای نوروزی در نوروز 97 ارزان سفر کنید! | حتما شنیده‌اید سالی که نکوست از بهارش پیداست پس خیلی مهم است که سال نو را چطور آغاز می‌کنید، کدام شهر رو برای سفر انتخاب می‌کنید و چند روز تعطیلات نوروزی را چطور سپری می‌کنید. برای عید امسال با هم مشورت کنید و ببینید کجا برای سفر بهتر است! مانلی پرواز هم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی راحت بهترین مقصد را انتخاب کنید.

گردشگرهای نوروزی در نوروز 97 ارزان سفر کنید!
حتما شنیده‌اید سالی که نکوست از بهارش پیداست پس خیلی مهم است که سال نو را چطور آغاز می‌کنید، کدام شهر رو برای سفر انتخاب می‌کنید و چند روز تعطیلات نوروزی را چطور سپری می‌کنید. برای عید امسال با هم مشورت کنید و ببینید کجا برای سفر بهتر است! مانلی پرواز هم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خیلی راحت بهترین مقصد را انتخاب کنید. امسال نوروز 97 را با قیمتی باور نکردنی به سفر بروید و حسابی هم خوش بگذرانید. مانلی پرواز برای تعطیلات عید پیشنهادهای ویژه‌ای دارد تا بتوانید علاوه بر ارزان سفر کردن تخفیف‌های ویژ هم دریافت کنید. در این  مطلب می‎خواهیم 3 شهری که هر سال عید بیشترین طرفدار را دارد و ظرفیت هتل‌های آنها هم خیلی زود پر می‌شود را معرفی کنیم. البته اگر بخواهید تعطیلات امسال را در این شهرها بگذرانید باید برای رزرو هتل از همین حالا اقدام کنید.
مشهد
ایران زیبا علاوه بر تمام جاذبه‎‌های گردشگری، طبیعی و تفریحی که دارد، شهری مقدس و زیبا دارد که پایتخت فرهنگی و نمادی از دین رسمی این کشور است که هر سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و زائران است. مشهد مقدس که حرم امام هشتم در آنجا واقع است یکی از شهرهای پر طرفدار ایران با مناظر طبیعی بسیار است. کوه سنگی، بند گلستان، طرقبه و ... نمونه‌هایی از طبیعت بکر مشهد است. تور مشهد یک فرصت مناسب برای مسافران است تا لحظات خوشی را داشته باشند. مشهد در سال‎های اخیر به یک شهر مذهبی و مدرن تبدیل شده و امکانات رفاهی و اقامتی ویژه‌ای برای تمام گردشگران فراهم کرده است.

کیش
جالب است که بدانید جزیره کیش و دبی دو مقصد گردشگری بسیار شبیه به هم هستند. اما سفر به کیش به مراتب راحت‎تر و ارزان‎تر است. برای تعطیلات نوروز تعدادی از هتل‌های مناسب با کیفیت بالا را معرفی می‌کنیم (هتل شایان، سارا، سورینت مریم، آریان، پارس نیک، صدف، پارمیس، ترنج، داریوش، مارینا، آنا و گلدیس) که می‌توانید اقامتی به یاد ماندنی در آنها داشته باشید. جزیره زیبای کیش تعداد زیادی رستوران و فست فود دارد که تصمیم‌گیری برای انتخاب آنها مشکل است. اغلب رستوران‌های کیش انواع غذاهای سنتی، فرنگی و فست فود دارند. از نگاه گردشگران و توریست‌ها بهترین رستوران‌ها در کیش عبارتند از آپادانا، آنا، بره سفید، پایاب، دهکده، کسری، مروارید و فست فودهای افشار، بوف، پاندا، صدف، گلدیس و پارسیان. همان طور که در جریان هستید جزیره کیش مکان‌های تفریحی و مهیج بسیاری دارد از جمله (سافاری، پاراسل، بوستان آهوان کیش، اسکله تفریحی، جزیره هندورابی، کشتی یونانی با غروب بسیار زیبا، غواصی در اعماق دریا کنار گونه‌های زیادی از ماهیان، باغ پرندگان، دلفیناریوم و جت اسکی). شما می‌توانید با مراجعه  به سایت مانلی پرواز به قسمت تور کیش  بروید و پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. مانلی پرواز خواستار سفری امن و راحت برای مسافران گرامی است.

دبی
دبی در نوروز 97 آب و هوایی عالی دارد بنابراین در این ایام بسیار پرطرفدار است و گردشگران زیادی به این شهر می‌روند. جالب است که بدانید به خاطر سال نوی ایرانی برنامه‌های ویژه‌ای در دبی برگزار می‌شود که  بر تعداد توریست‌ها را در نوروز افزوده است. سفر به دبی یک سفر هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی است. اگرچه تفریحات در دبی گران است اما در این شهر تفریحات رایگانی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است. با تور دبی  در نوروز 97 از توریست‌های این شهر زیبا شوید و خاطرات این سفر را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید.
کد N1820719

وبگردی