آفتاب

سفری به لس آنجلس

سفری به لس آنجلس

سفری به لس آنجلس | برخی از محیط‌های شهری مانند سانتامونیکا و ونیز با وجود نزدیک‌تر بودن به خط ساحلی و داشتن محل‌های اقامت ارزان‌تر در میان گردشگران محبوب‌تر هستند. برای کسب اطلاعات درباره لس آنجلس با راه سبز همراه باشید.

سفری به لس آنجلس

برخی از محیط‌های شهری مانند سانتامونیکا و ونیز با وجود نزدیک‌تر بودن به خط ساحلی و داشتن محل‌های اقامت ارزان‌تر در میان گردشگران محبوب‌تر هستند. لس آنجلس شهری است که اغلب مردم یا عاشقش می‌شوند یا بیزار. از آنجایی که سیستم گسترده‌ی حمل و نقل عمومی در این شهر وجود ندارد برای جابجایی به اطراف نیاز به یک ماشین خواهید داشت. به دلیل تعداد زیاد ایرانیان مقیم لس آنجلس، ممکن است در سفر به این شهر تعدادی از آن‌ها را ملاقات کنید. مناطق غربی این شهر مانند بورلی هیلز، ونیز بیچ و تپه‌های بل‌ایر بخش‌های اشرافی‌نشین و گران‌قیمت آن محسوب می‌شوند. این شهر تقریبا برای هر نوع بودجه‌ای مناسب است، با این وجود کیفیت سفرتان بستگی زیادی به بودجه مصرفی‌تان دارد. برای کسب اطلاعات درباره لس آنجلس با راه سبز همراه باشید.

وضعیت آب و هوایی لس آنجلس
لس آنجلس به خاطر داشتن یکی از بهترین آب و هواهای جهان مشهور است. در واقع زمان بدی برای سفر به این شهر وجود ندارد. دمای میانگین ممکن است فریبنده باشد. با این حال، بالاترین و پایین‌ترین حد هوا در نواحی بیرون از شهر می‌تواند شدیدتر باشد. شهرهای ساحلی معمولا در تمام طول سال هوای گرم مطلوبی دارند و زمستان‌ آن‌ها کمی خنک و همراه با وزش باد است، در حالی که نواحی داخلی مانند سان فرناندو والی ممکن است در طول زمستان کاملا سرد و در هنگام تابستان کاملا گرم باشند. در بیشتر طول سال آب و هوا کمترین نگرانی را برایتان به وجود خواهد آورد. به خاطر بادهای خنک و آب‌های سرد، بهترین زمان برای گرفتن حمام آفتاب یا شنا در سواحل این شهر، معمولا از ماه آوریل تا اکتبر است، اما اگر خوش‌شانس باشید، دمای هوا در هر ماهی از سال ممکن است گرم شود.
بهترین زمان برای رزرو هتل
قیمت هتل در لس آنجلس در تمام طول سال تغییر شدیدی را تجربه نمی‌کند، اگرچه، همیشه از یک الگوی قابل پیش‌بینی پیروی می‌کنند. قیمت‌ها و تعداد مسافران از ماه ژوئن تا  سپتامبر و همچنین طی تعطیلات زمستان افزایش می‌یابد و در نقطه‌ی مقابل از اواسط ماه ژانویه تا مارس روندی نزولی را طی می‌کنند. هتل‌هایی که در طول ساحل قرار دارند، با کمال شگفتی در ماه‌های زمستان ارزان‌تر هستند.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها
یک کارت سیر و سیاحت در لس آنجلس تهیه کنید
اگر قرار است به تماشای مکان‌های زیادی بپردازید این کارت به شما تا سقف بازدید از  40 موزه، شرکت در تورهای گردشی و دیدن جاذبه‌های توریستی تخفیف می‌دهد. وقتی که قیمت این کارت را با بلیط‌های جداگانه مقایسه کنید متوجه‌ می‌شوید که مقدار قابل توجهی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی خواهد شد.
ماشین اجاره کنید
از آنجایی که همه چیز در لس آنجلس به بیرون از شهر گسترش داده شده، برای سهولت در جابجایی به یک ماشین نیاز خواهید داشت. محل‌ اجاره‌ی ماشین در فرودگاه این شهر خدمات خوبی به مشتریانش ارایه می‌دهد که می‌تواند برایتان مفید باشد.
جاذبه های گردشگری لس آنجلس
اسکله‌ سانتا مونیکا
اسکله‌ی سانتا مونیکا حدود 100سال قدمت دارد و جاذبه‌های همچون یک اکواریوم، پاسیفیک پارک، پارک سرگرمی و دیدنی‌های دیگری را ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید به همراه خانواده قدم بزنید، از سرگرمی‌های مختلف خانوادگی لذت ببرید، غذاهای خوشمزه‌ای میل کنید و به تماشای مردم محلی بپردازید، اسکله‌ی سانتامونیکا یکی از بهترین نقاطی است که می‌توانید در لس آنجلس برای این منظور پیدا کنید.
سالن کنسرت والت دیزنی
سالن معروف کنسرت والت دیزنی را معمار مشهور آمریکایی کانادایی تبار، فرانک گری، طراحی کرده است. این سالن در خیابان گراند جنوبی شماره 111قرار دارد و میزبان ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان این شهر است. تالار مذکور گنجایش 2300نفر را دارد. علاوه بر خود بنا که ارزش بازدید را دارد، اگر به موسیقی کلاسیک و ارکستری علاقمند هستید، می‌توانید چند ساعتی در این مکان سرگرم شوید.

سالن کنسرت والت دیزینی
سالن معروف کنسرت والت دیزنی را معمار مشهور آمریکایی کانادایی تبار، فرانک گری، طراحی کرده است. این سالن در خیابان گراند جنوبی شماره 111قرار دارد و میزبان ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان این شهر است. تالار مذکور گنجایش 2300نفر را دارد. علاوه بر خود بنا که ارزش بازدید را دارد، اگر به موسیقی کلاسیک و ارکستری علاقمند هستید، می‌توانید چند ساعتی در این مکان سرگرم شوید.

مرکز گتی
مرکز گتی (به انگلیسی: Getty Center) تاسیس 1997، یکی از مراکز هنری و فرهنگی معروف جهان محسوب می‌گردد. این مرکز شامل یک بنیاد، یک موزه، یک مرکز حفاظت از آثار فرهنگی، و مرکز پژوهش آثار تاریخی می‌باشد. مرکز گتی در دو مکان در شمال لس آنجلس قرار دارد. بنیانگذار مرکز پل ج. گتی نام دارد.این مرکز بیشتر روی آثار و فرهنگ و تمدن اروپا تمرکز دارد. کلکسیون عکاسی این مرکز نیز آوازهٔ فراوانی دارد.مرکز در یک پروژهٔ عظیم توسط معمار شهیر ریچارد مایر طراحی گردید.

دیزنی لند
این شهر بازی در شماره 1313 مسیر دیزنی در آناهایم، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است.
این پارک در ژوئیه سال 1955میلادی باز شده‌است. این پارک تاکنون مورد بازدید بیش از 515میلیون نفر از زمان افتتاح قرار گرفته‌است.در سال 1988میلادی دیزنی‌لند به پارک دیزنی‌لند برای تمایز از مجموعه بزرگتر تفریحی دیزنی‌لند تغییر نام داد.
به همه کسانی که وارد این مکان شاد می‌شوند گفته می‌شود- خوش‌آمدید. دیزنی‌لند به ایده‌آل‌ها، رویاها و واقعیت‌های سختی که آمریکا را ساخته‌است تقدیم شده‌است.با آرزوی اینکه منبعی از شادی و الهام برای تمام دنیا باشد در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های کارتونی را از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب برعهده‌دارند. برای بازی در نقش شخصیت‌های پرنسس دیزنی در پارک تفریحی دیزنی‌لند، فرد بازیگر باید از بدنی مناسب، سن مشخص و خلق خوی خوب برخوردار باشد. این پرنسس‌های دیزنی باید فرایند شنوایی بسیار بلند و خاصی را پشت سر بگذارد. ابتدا دختران متقاضی را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا ببینند به صورت بالقوه می‌تواند شبیه شخصیت باشد و بعد آزمون‌های خاصی از قبیل بازیگری و مصاحبه را انجام می‌دهند. محدودیت‌های قدی خاصی نیز برای پرنسس‌های دیزنی وجود دارد. یک فاکتورهای مهم در این شغل، سن دختران است. دختران باید در سنین 18 تا 23ساله باشند.  این بازیگران در طول کار هرگز اجازه نشستن نداشته و باید همیشه لبخند بر لب و با صدای شخصیت خود حرف بزنند. این پرنسس‌ها که تحت عنوان «شخصیت‌های صورت» نامیده می‌شوند باید تمام نقل قول‌های فیلم هایشان را از حفظ باشند و همیشه در تمام مدت در همان نقش باقی بمانند و حتماً آموزش رقص و آواز دیده باشند.

universal studios
یونیورسال استودیوز یکی از شش ابرکمپانی فیلمسازی آمریکاست که حجم سرمایه‌گذاری و تنوع فعالیت‌هایش در شاخه‌های مختلف سرگرمی و رسانه باور نکردنی است.یونیورسال همچنین دارای یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع نمایش خانگی و البته یکی از مهمترین برنامه سازان تلویزیونی در آمریکاست که محصولات و شوهای تلویزیونی خود را از طریق شبکه‌های کابلی در داخل و خارج از آمریکا به فروش می‌رساند.درب بسیاری از استودیوهای یونیورسال به روی عموم باز است و تورهای تفریحی متنوعی برای بازدیدکنندگان طراحی شده تا علاقه‌مندان بتوانند در نسخه‌ای جدیتر از دیزنی لند در استودیوهای ساخت بسیاری از معروفترین فیلم‌های سینمایی قدم بزنند و شخصیتهای محبوبشان را از نزدیک ببینند. نظارت بر ساخت و فروش محصولات مصرفی و جانبی، همچون لباس شخصیت فیلم‌ها، عروسک‌ها و محصولات یادگاری، خرید و فروش‌های آنلاین و بازی‌های کامپیوتری نیز یکی دیگر از حوزه فعالیت‌های این کمپانی بزرگ است.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما لس آنجلس با برترین ایرلاین های: قطر ، ترکیش ، لوفت هانزا ، ایرفرانس، امارات و … راه سبز با بیش از 40 سال سابقه پشتیبان شماست کافیست با ما تماس حاصل فرمائید.
کد N1819792

وبگردی