آفتاب

شینگل بهترین انتخاب برای سقف شیبدار

شینگل بهترین انتخاب برای سقف شیبدار

یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سقف آن می باشد. سقف یک ساختمان، آن را در برابر نفوذ گرما و سرما و بارش، ایمن می کند. بر اساس اشکال عمومی، سقف ها به دو دسته تقیسم بندی می گردند: سقف صاف و سقف شیب دار. سقف های مسطح بیشتر در بناهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و به مراتب ساختن آن آسان تر می باشد.

یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سقف آن می باشد. سقف یک ساختمان، آن را در برابر نفوذ گرما و سرما و بارش، ایمن می کند. بر اساس اشکال عمومی، سقف ها به دو دسته تقیسم بندی می گردند: سقف صاف و سقف شیب دار.  سقف های مسطح بیشتر در بناهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و به مراتب ساختن آن آسان تر می باشد.  دسته دوم که سقف های شیب دار می باشند بیشتر برای بناهای مسکونی، ویلاها، آلاچیق ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. انواع سقف شیبدار بر اساس نیاز مالک بنا و یا ترجیحات زیبایی و سلیقه شخصی وی طراحی می گردند. در انتخاب سقف شیب دار علاوه بر زیبایی و چشم نوازی،‌ عواملی مانند آب و هوا، میزان بودجه، علایق شخصی و بناهای اطراف سازه موثر هستند. در این عصر ساختن خانه ها با سقف های صاف ارزان تر می باشد در حالی که سقف شیب دار مزایای بسیار متفاوت تری را برای صاحبان خود دارند و این مزایا به مرور زمان بیشتر هم می گردد.


مزایای سقف های شیبدار :

1.عدم هدررفت انرژی گرمایی در سقف های شیبدار.

2.ماندگاری بالای سقف های شیبدار نسبت به سقف های مسطح.

3.سبک بودن سقف های شیبدار نسبت به سقف های مسطح

4.سرعت اجرای سقف شیبدار

5.زیبایی بی نظیر.

6. عدم نیاز به برف روبی.

این امکان وجود دارد که به دنبال افزایش ارزش و زیبایی خانه خود قبل از فروش آن باشید و یا اینکه تمایل به تعمیر یا تغییر سقف شیبدار خانه خود دارید. در هر دو صورت به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد سقف شیبدار هستید. سقف های شیبدار با استفاده از پوشش بام مناسب، پوشانده می شوند. انواع پوشش بام مورد استفاده در سقف شیبدار عبارتند از آندولین و آندوویلا، شینگل، تاپ تایل، اکروتایل و سفال بام که در ادامه به معرفی شینگل، یکی از بهترین مصالح برای پوشش سقف شیبدار می پردازیم.

سقف شیبدار شینگل
سقف شیبدار شینگل یکی از مصالح نسبتا ارزان برای پوشش سقف شیب دار می باشد و خانه را در مقابل باد، باران و سر و صدا محافظت می کند. سقف شینگل با طرح های مخلتف و رنگ بندی بسیار متنوع در بازار موجود است. پیاده سازی پوشش بام شینگل در سقف بسیار آسان بوده و انعطاف بسیار زیادی در حین نصب دارد. این پوشش بام در برابر تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته و امکان بازیافت نیز دارد. این روزها انواع شینگل با طرح های مخلتف و ضخامت های متفاوت موجود می باشد. یکی از متداول ترین انواع شینگل، شینگل آسفالتی می باشد.


شرکت پوشش بام تخت جمشید با بیش از 20 سال تجربه، با افتخار، انواع سقف شیبدار را ارائه و اجرا می نماید. این شرکت با اخذ نمایندگی رسمی شینگل  از شرکت Cukorava این محصول را با ارائه شناسنامه و ضمانت اجرا تقدیم می کند.

سقف اولین لایه محافظتی خانه در برابر عوامل خارجی می باشد. حتی در صورتی که در سقف شیبدار خود از شینگل که یکی از مقاوم ترین و بهترین پوشش های سقف می باشد استفاده کرده باشید ممکن است سهوا یا بر حسب اتفاقات غیر مترقبه مشکلی برای سقف پیش بیاید. گاهی اوقات تصور می کنیم که ممکن است صدمه بسیار کوچکی که به شینگل وارد شده است، قابل چشم پوشی باشد ولی این امکان وجود دارد که این خرابی کوچک باعث نفوذ مشکلات و ایجاد صدمه بیشتر برای لایه های پایین تر سقف شده و در نهایت باعث ایجاد خسارت سنگین به خانه شود. شرکت پوشش بام تخت جمشید خدمات مربوط به تعمیر و تعویض سقف شیبدار را نیز برای هموطنان عزیز ارائه می دهد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر از در ارتباط با شینگل و سایر انواع سقف شیبدار و دریافت مشاوره رایگان، با متخصصین شرکت پوشش بام تخت جمشید از طریق شماره تلفن02644386154  و شماره همراه 09121790195  آقای عطااللهی تماس حاصل فرمایید. شرکت پوشش بام تخت جمشید به منظور ارج نهادن به مشتریان محترم شرایط فروش و تخفیف هایی را به مدت محدود اعمال کرده است که برای کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت تماس حاصل فرمایید. این شرکت با ارائه تمامی مصالح مورد نیاز برای اجرای سقف شیبدار و نمونه کارهای بسیار زیبا در این حیطه، تمامی نیازهای مشتریان در ارتباط با سقف را برآورده می کند.
کد N1818455

وبگردی