آفتاب

سفر رهایی از عمق روزمرگی ها

سفر رهایی از عمق روزمرگی ها

سفر رهایی از عمق روزمرگی ها | سفر، تیغ برنده ای برای شکاف زمان وعبور از ندانسته ها و ناشناخته ها ! سفر، لذتی سکرآور برای رسیدن به عمق آرامش و دست رد به سینۀ التهاب ها و تنش ها کوبیدن ! سفر ، رهایی از عمق روزمرگی ها ! استانبول ، شهری تاریخی ، با تمدن عثمانی و بیزانس ، شهری با انبوه میراث گذشتگان ، شهری در قلب معماری های نفسگیر و سازه های کهن و شاهکارهای انسانی ! استانبول ، شهری دوقاره ای با مرمره ای در شکاف سینۀ اروپا و آمریکا! استانبول، با انحنای شاخ طلایی در شمال این شهرکه چون گردنبندی فیروزه ای بر آن خودنمایی می کند و بر مدخل قسمت اروپایی می درخشد.

سفر، تیغ برنده ای برای شکاف زمان وعبور از ندانسته ها و ناشناخته ها ! سفر، لذتی سکرآور برای رسیدن به عمق آرامش و دست رد به سینۀ التهاب ها و تنش ها کوبیدن ! سفر ، رهایی از عمق روزمرگی ها ! استانبول ، شهری تاریخی ، با تمدن عثمانی و بیزانس ، شهری با انبوه میراث گذشتگان ، شهری در قلب معماری های نفسگیر و سازه های کهن و شاهکارهای انسانی ! استانبول ، شهری دوقاره ای با مرمره ای در شکاف سینۀ اروپا و آمریکا! استانبول، با انحنای شاخ طلایی در شمال این شهرکه چون گردنبندی فیروزه ای بر آن خودنمایی می کند و بر مدخل قسمت اروپایی می درخشد. استانبول ، شهری با بناهای تاریخی  محیر العقول و جاذبه هایی چون مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی با کاشی‌کاری‌های خیره کننده ، برج دختر، روملی حصار، کاخ چراغان، دولما باغچه، موزه باستان شناسی، کاخ توپکاپی، برج گالاتا ، موزه موزاییک و دیگر کشش های شهری خود، به تفرجگاهی متمایز بدل شده است. این شهر با انبوه داشته هایش، هر سلیقه ای را اغنا می کند. تور استانبول نوروز 97 ، شما را به سرک کشیدن در میان تاریخ این کهنه سوار دعوت می کند . 




مالزی ، شبه‌ جزیره‌ ای طلایی ، کشوری در جنوب خاوری آسیا، در حصار تایلند و سنگاپور، با وسعتی از سواحل چشم‌نواز پیننگ ، جزایر لنکاوی، تپۀ فریزر ، مناطق کوهستانی و سبزرنگ کامرون و فرشی که میزبان مناطقی نفسگیر و اغواکننده است ، مالزی، کشوری با دارایی‌های کشاورزی ، جنگلداری ، معدن و جاده‌های شرقی و کرانۀ خاوری  وفادار به دامان بکر طبیعت، کشوری دو تکه شده با چشم اندازهای بی بدیلی از دشت‌های مرتفع ساحلی و پوشیده از انبوه برآمدگی‌های کم‌ارتفاع و کوهستان‌های سبزاندود، بهشتی استوایی در آغوش بادهای موسمی و در پناه باران‌های رشک‌برانگیز، فضایی رویاگون و فراتصور و قلب غواصی... برای میهمانان قدم گذارده به خاکش از دیارهای دور و نزدیک، میزبانی خونگرم و دست‌ودلباز است !  


مسجد عبودیا، محدودۀ ساراواک با آب¬های زلال و لشکری از ماهیان در بطن این شفافیت، جزایر خیره‌کنندۀ پرهینتال، ردانگ و تیومال در سواحل شرقی این شبه جزیره ، با برافراشته ترین برج‌های دو قلوی جهان ، مجسمۀ ایستادۀ هندو و پارک پرندگان  رو به لاجوردی آسمان ، از جاذبه‌های تپندۀ این سرزمین هستند. تور مالزی نوروز 97 شما را به تن‌آسایی در این پهنۀ سبز بی منت دعوت می کند و سبزی نابش را برای آرامشتان می گستراند.




مشهد، تکه ای از خاک این سرزمین در شمال خاوری ، کهنه پایتخت ایران زمین ، شهری با تاریخی از نوغان بر دوشش ، گستره ای در شکاف کوه های هزارمسجد و بینالود ، پهنه ای با گویش کهن و اصیل زبان فارسی، زایشگر ناموران طوطی مقال و شکرزبانانی چون فردوسی، عطار و خیام است. مشهد،  پایتخت معنوی این خاک پرتمدن و ریشه دار، سرزمین دیگری نیز هست ! شهر شهود، شهر حضور، شهری که  رد پای مردی دگر بر آن خفته است! مردی که حال و هوای حرمش ، دل را به آشوب آرامش می کشد! مردی از دیار عشق، از نسل امین ، وارث حکاکی عطوفت، مردی از ورای تاریخ، وجود شگفتی که عطر پراکندۀ حضورش، بوی آرامشی خلسه وار می دهد.  مردی  که همگان چون کبوتران حرمش، دلمان را به بند اجابت  اذان گلدسته های حرمش گره زده ایم ! شهر مشهد با فضاهای خوش رنگ و لعاب و خوش نقشی چون پارک کوه¬سنگی ، کوهستان پارک خوشید، باغ ملی، پارک مینیاتوری ، سرزمین موج های آبی ، سرزمین موج های خروشان و جاذبه هایی چون طرقبه، چالیدره ،جاغرق، وکیل آباد ، هفت حوض و چشمۀ گیلاس، برای میهمان نوازی از میهمانانش ، لحظه شماری می کند. تور مشهد نوروز 97 ، خاطره ساز لحظه هایتان خواهد بود .




کیش ، این جزیرۀ آبی خلیج همیشه فارس ، نبض تپنده ای که از گذشتگان ، چشم های بی شماری به دنبال تکیه زدن بر سریر فیروزه ای اش بوده، شهری در کمال حسن و جلال، با گذرگاه هایی پوشیده از سنگفرش ها ، جزیره ای با آغوشی مملو از تاریخ و حادثه، با تن¬پوشی از نخل، کهور، آکاسیا، اکالیپتوس ، ابریشم و عقبۀ تاکستان پروری ، جزیره ای با آب های پرشکن و موج های نقره ای مفتون کننده و پرغرور! کیش، تلفیقی از جاری زندگی و آرامش، قلب تپندۀ مرواریدهای سپید و جاذبه های نفسگیر ساحل مرجانی ، سواحیل ماسه ای ، شهر زیرزمینی کاریز، کلبۀ هور و بی شمارهای دگر...، خیر مقدم¬گوی تازه از راه رسیدگانش است . اکنون تور کیش نوروز 97 ، شما را به شکافتن و عبور از تاریخ و جاذبه های این جزیره خوش رخ فرا می خواند.


کد N1817898

وبگردی