آفتاب

بهترین روش برای پیدا کردن معلم خصوصی با استاد بانک

بهترین روش برای پیدا کردن معلم خصوصی با استاد بانک

بهترین روش برای پیدا کردن معلم خصوصی با استاد بانک | در گذشته پیدا کردن معلم خصوصی فرآیندی زمان بر و خسته کننده بود. در گذشته برای پیدا کردن معلم خصوصی، نیاز به مراجعه حضوری به چندین آموزشگاه مختلف داشتیم، از طرفی هر یک از این آموزشگاه ها قیمت های مختلفی داشتند و کیفیت تدریس خصوصی در آنها به راحتی قابل سنجش نبود. استادبانک، سعی کرده است با استفاده از امکانات نرم افزاری و IT، پیدا کردن معلم خصوصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را بسیار راحت و لذت بخش کند.




معرفی بهترین روش برای پیدا کردن معلم خصوصی: سایت و اپلیکیشن استادبانک


در گذشته پیدا کردن معلم خصوصی فرآیندی زمان بر و خسته کننده بود. در گذشته برای پیدا کردن معلم خصوصی، نیاز به مراجعه حضوری به چندین آموزشگاه مختلف داشتیم، از طرفی هر یک از این آموزشگاه ها قیمت های مختلفی داشتند و کیفیت تدریس خصوصی در آنها به راحتی قابل سنجش نبود. استادبانک، سعی کرده است با استفاده از امکانات نرم افزاری و IT، پیدا کردن معلم خصوصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را بسیار راحت و لذت بخش کند. روش های دیگری نیز برای پیدا کردن معلم خصوصی بود که هرکدام سختی ها و چالش های متفاوتی داشتند.


از چه روش هایی می توانیم برای خودمان یا فرزندانمان، استاد یا معلم خصوصی بگیریم؟ مزایا و معایب این روش ها چیست؟


1.آموزشگا ها:


برای استفاده از خدمات آموزشگاه ها، معمولا لازم است بصورت حضوری به دفتر آنها مراجعه کنید. مراجعه حضوری خود باعث صرف زمان و هزینه از شما می شود.


2.استفاده از معلم مدرسه دانش آموز:


استفاده از معلم مدرسه دانش آموز به عنوان معلم خصوصی، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این امر دلایل مختلفی دارد اما یکی از مهم ترین دلایل آن این است که استفاده از معلم مدرسه دانش آموز، ممکن است باعث شود معلم بصورت ناخودآگاه مواردی را که در امتحان مطرح می شود با شاگرد تمرین کند و درواقع بدون اینکه قدرت درسی دانش آموز تقویت شود، صرفا نمره درسی دانش آموز بالا رود.


3.معرفی دوستان:


بهترین راه برای پیدا کردن معلم خصوصی معرفی دوستان است اما مشکل این است که معمولا در این حالت گزینه های زیادی نداریم و مجبوریم از بین همان موارد محدودی که به ما معرفی می شود یک مورد را انتخاب کنیم.


4.استفاده از آگهی های روزنامه ها و آگهی های اینترنتی:


برای استفاده از این موارد، نیاز است خود کاربر با آگهی های مختلف تماس بگیرد، در مورد قیمت هر معلم خصوصی تحقیق کند و توانایی استاد و صحت آگهی او را بسنجد. این موارد گاهی باعث صرف زمان زیاد می شود.




چرا استادبانک در بین سایت ها و اپلیکیشن های موجود، بهترین گزینه برای پیدا کردن معلم خصوصی و تدریس خصوصی است؟


استادبانک مزیت ها و قابلیت هایی دارد که باعث شده است بیشتر دانش آموزان و خانواده ها ترجیح دهند از طریق آن برای خود معلم خصوصی پیدا کنند. مزیت ها و قابلیت های استادبانک بصورت زیر است:


1.کیفیت بالای اساتید: معلم های خصوصی در استادبانک، از بین معلم های رسمی و رتبه های برتر کنکور انتخاب می شوند. مدارک همه اساتید کنترل می شود و برای سنجش توانایی تدریس استاد، با او مصاحبه تخصصی می شود. بنابراین استادبانک بر کیفیت تدریس اساتید خود کاملا سخت گیر است. همچنین از همه شاگردان در مورد اساتید نظرسنجی می شود و در صورت نارضایتی یک شاگرد، امتیاز استاد در استادبانک کاهش می یابد و حتی ممکن است منجر به حذف حساب کاربری استاد شود.


برای مشاهده رزومه معلم های خصوصی در استادبانک، کافیست درس مورد نظر خود را در سایت استادبانک جستجو کنید.


2.تضمین بهترین قیمت تدریس خصوصی در استادبانک: استادبانک تضمین می کند قیمت معلم های خصوصی که ارائه می دهد، نسبت به سایر اساتید در همان سطح، قیمت کمتری دارند. اگر دانش آموزان معلمی را معرفی کنند که قیمت تدریس خصوصی او، نسبت به اساتید هم سطح او در استادبانک کمتر است، استادبانک تضمین می کند اختلاف هزینه را به شاگرد بر گرداند.


برای مشاهده قیمت معلم های خصوصی در استادبانک، کافیست درس مورد نظر خود را در استادبانک جستجو کنید.


3.تنوع بالای دروس: استادبانک تقریبا برای همه دروس مدرسه، زبان های خارجی و بخشی از رشته های دانشگاهی، معلم خصوصی در سطوح مختلف دارد. در استادبانک تدریس خصوصی در مقاطع روبرو ارائه می شود، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، آزمون های تیزهوشان، نمونه و مدارس برتر، کنکور سراسری و زبان های خارجی. همچنین در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی، زیست، فارسی و سایر دروس نیز تدریس خصوصی در استادبانک ارائه می شود.


4. تنوع قیمتی: معلم های خصوصی استادبانک از 1 تا 5 ستاره سطح بندی شده اند. درواقع اساتید براساس رزومه تدریس و نظر شاگردان قبلی که داشته اند، سطح بندی می شوند. اساتید 1 ستاره، قیمت تدریس کمتری دارند و اساتید 5 ستاره، بیشترین قیمت تدریس را دارند. هرچه اساتید باتجربه تر باشند ستاره بیشتری دریافت می کنند، البته اساتید 1 ستاره نیز توانایی کافی در تدریس خصوصی دارند اما به اندازه اساتید ستاره های بالاتر، باتجربه نیستند.


چگونه اساتید یک درس، مثلا اساتید تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنیم؟


بدین منظور کافیست اسم و مقطع درس مورد نظر خود را در صفحه اول سایت یا اپلیکیشن استادبانک جستجو کنید. البته در سایت لازم است اسم درس را بصورت کامل تایپ کنید، مثلا بصورت کامل بنویسید ریاضی سوم ابتدایی. همچنین می توانید لیست تدریس خصوصی ریاضی در استادبانک را در گوگل جستجو کنید و به این ترتیب، به لیست منتخبی از اساتید دسترسی پیدا کنید.


استادبانک چقدر در جذب معلم ها و اساتید خصوصی، سخت گیر است؟


از بین چند ده هزار استادی که در استادبانک ثبت نام کرده اند، تا کنون با حدود 2 هزار استاد مصاحبه عمومی و تخصصی انجام شده است که از بین آنها، فقط نزدیک به هزار نفر از آنها تایید نهایی شده اند و به عنوان معلم، در استادبانک جذب شده اند. مصاحبه عمومی، شامل دریافت مدارک استاد است، درواقع هر موضوعی که در پروفایل استاد آمده است، حتما قبلا تاییدیه معتبر از استاد دریافت شده است. در مصاحبه تخصصی، از استاد خواسته می شود مبحثی را بصورت تصادفی و بدون آمادگی و اطلاع قبلی تدریس کند و براساس توانایی استاد در تدریس، ستاره اولیه او مشخص می شود. بنابراین مصاحبه های عمومی و تخصصی استادبانک، باعث می شود فقط بهترین اساتید در آن جذب شوند.


آیا با اساتید مربوط به تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم مصاحبه تخصصی می شود؟


بلی، سنجش اساتید مربوط به زبان های خارجی، بخصوص زبان انگلیسی با دقت زیادی در استادبانک انجام می شود. درواقع استادبانک تیم های نخصصی دارد که اساتید مربوط به تدریس خصوصی در حوزه های مختلف را بسنجند. برای مشاهده لیست اساتید مربوطه به تدریس خصوصی زبان انگلیسی، کلیک کنید.


آیا ارزان تر از استادبانک هم محلی برای پیدا کردن معلم خصوصی وجود دارد؟


تدریس خصوصی قیمت شفاف و مشخصی ندارد. از قیمت های بسیار پایین تدریس خصوصی شروع می شود اما بسیار مهم است که کسی که به عنوان معلم خصوصی فرزند خود انتخاب می کنیم، حداقل ها را داشته باشد و باعث اتلاف وقت فرزند شما نشود. درواقع استادبانک، سعی می کند صرفا اساتیدی را به عضویت بپذیرد که کیفیت کافی و توانایی مناسب را برای تدریس خصوصی در درس تخصصی خود را داشته باشند. بنابراین شاید اساتید ارزان تر نیز مشاهده شوند، اما باید نسبت به توانایی تدریس آنها بسیار حساس باشید.




استادبانک تا کنون چه افتخاراتی کسب کرده است؟


استادبانک در دی ماه سال 1396، به عنوان استارتاپ برگزیده دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شد. همچنین استادبانک تاکنون توانسته است به چند هزار شاگرد خدمات تدریس خصوصی ارائه دهد. استادبانک پربازدیدترین سایت در حوزه تدریس خصوصی است و تنها اپلیکیشن موجود برای انتخاب معلم خصوصی محسوب می شود که از طریق کافه بازار و گوگل پلی قابل دانلود است.
کد N1817037

وبگردی