آفتاب

معنای واقعی پکیج، تور و چارتر چیست؟

معنای واقعی پکیج، تور و چارتر چیست؟

خیلی از ما، نمیدانیم که تور به چه معناست؟ اسم تور که می آید ناگهان در ذهن ما نقش میبندد که قرار است به طور گروهی سفر کنیم و همه جا را با آن گروه هستیم.

چارتر چیست؟
کلمه چارتر به معنای اجاره هواپیما و یا اجاره تعدادی از صندلی های هواپیما است که توسط آژانس های هواپیمایی خریداری میشود و به مسافران فروخته میشود. پرواز چارتری پروازهایی هستند که به سفارش چارتر کننده در برخی از مسیرها برگزار میشود و ممکن است برای یک زمان کوتاه و ایام خاص مانند عید نوروز برنامه ریزی شده باشد. در مسیرهایی مثل دبی، استانبول به دلیل تقاضای زیاد، بلیط چارتری به طور سالیانه برگزار میشود
خیلی از ما، نمیدانیم که تور به چه معناست؟ اسم تور که می آید ناگهان در ذهن ما نقش میبندد که قرار است به طور گروهی سفر کنیم و همه جا را با آن گروه هستیم.
در صورتی که تور به معنای گروهی سفر کردن نیست و قرار نیست کسی یا کسانی با شما به سفر بیایند بلکه تور چیزی که آژانس های هواپیمایی برای مسافران در نظر گرفته، حال این تور شامل پکیج(بلیط+تور)+ترانسفر فرودگاهی+لیدر فارسی زبان+سیم کارت+.... و هر آنچه که برای سفر کردن شما نیاز است را دارا میباشد.

حال پکیج چیست؟
پکیج شامل هتل + پرواز + تعداد روزهای اقامت + خدمات میباشد. یک پکیج شامل چند هتل میباشد که قیمت اتاق های یک تخته و اتاق های دو تخته میباشد و همچنین خدمات آن هتلی که مد نظر شماست.
پرواز؟
اگر سفر شما هوایی میباشد، ما چند کلاس پروازی  مختلف داریم و هم چندین پرواز مانند: ماهان ، قشم ایر ، کاسپین ، کیش ایر ،... این ها ایر لاین های ایرانی میباشد که برای سفرهای داخلی میباشد و ایر لاین های خارجی نیز داریم ، که شامل پرواز ترک ، قطری ، امارات و .... میباشد.
ترانسفر فرودگاهی؟
منظور از ترانسفر فرودگاهی ، ماشینی میباشد که به محض ورود شما به مقصد مورد نظرتان، در انتظار شماست و شما را به هتلتان میبرد و در زمان به پایان رسیدن شب های اقامت ، از هتل شما را سوار کرده و به فرودگاه برمیگرداند.
سیم کارت و لیدر فارسی ربان؟
اگر شما خارج از ایران سفر کنید، سیم کارت آن کشور به شما داده میشود و همچنین اگر بخواهید یک لیدر فارسی زبان هرجا که شما مایل باشید با شما می آید تا شما راحت تر به مکان های دیدنی سفر کنید.

حال برمیگردیم به سفرهای داخلی و پرطرفدارترین آنها که سفر قلب ایران و پایتخت دومش که چه ایرانی ها و چه خارجی ها برای رفتن به آنجا قلبشان میتپد و مشتاق هستند. آن مکان (خراسان رضوی) میباشد. همین خاطر مانلی پرواز یکی از بزرگترین و موفق ترین آژانس های هواپیمایی در زمینه ی اجرای تور مشهد با بهترین نرخ در بازار سفر و همچنین در قالب تور ارزان مشهد ویژه فصل تابستان میباشد همچنین  در سراسر ایران تور مشهد را ارائه میکند همچنین برای بهینه کردن هزینه های سفر مسافران تور ارزان مشهد را هم نیز ارائه میکند و برای هرکدام از شهرستان هایی که داریم، پکیج ویژه و مخصوص آن را داریم مانند: تور مشهد از اهواز ، تور مشهد از اراک ، تور مشهد از قم ، و ....  همچنین مانلی پرواز تور هوایی مشهد را با قیمتی ارزان تر از همه جا به تمامی نقاط ایران به شهر مقدس مشهد میباشد.اگر تمایل دارید که نرخ تورهای ارزان مانلی را به صورت روزانه و رایگان را دریافت نمایید عدد 8 را به سامانه پیامکی 5000188102064
کد N1721182

وبگردی