آفتاب

غارهای پر بازدید مالزی

غارهای پر بازدید مالزی

در سفر خود به مالزی از این غارها دیدن کنید.

یکی از جاذبه هایی که در مالزی بازدیدکنندگان زیادی دارد غارهای فوق العاده زیبا و تماشایی آن است.همراه ما باشید تا چند غار با شکوه در مالزی را به شما معرفی کنیم :
غار باتو
باتویکی از غار های معروف مالزی  است  که در 13 کیلومتری شمال شهر کوالالامپورقرار گرفته است . در کنار این غار، معبد هندوها واقع شده که شهرتی جهانی دارد. مراسم تایپوسام که یکی از جشن های هندوهاست، سالی یک بار و در یک روز خاص در این منطقه برگزار می شود.

 
غار گوا تمپورونگ 
این غار در ساحل غربی مالزی در ایالت پراک است. این غار سنگ آهکی شهرتی جهانی دارد و تماشای مناظر زیبای داخل آن، هربازدید کننده ای را مجذوب می کند.

 
غارهای گونانگ سنیوم
غارهای گونانگ سنیوم از جمله غارهای زیبا در مالزی است. نکته جالب درباره  این غار، وجود هفت استخر آب است که در مورد آن افسانه ها و حکایات زیادی نقل شده است. غار ساراواک چمبر (Sarawak Chamber) در پارک ملی گونونگ مولو (Gunung Mulu)، بزرگترین غار شناخته شده دنیا است.


گومانتونگ غار
گومانتونگ شامل چند غار پیچیده و تو در تو است که در کوه سنگ آهکی گومانتونگ واقع شده است. این غارها در ایالت شرقی صباح یا صاباح که خود جاذبه های گردشگری ریادی دارد، واقع شده است.

 
غار باد
غار وایند (به معنای باد) در شهر کوچینگ در مرکز ایالت ساراواک واقع شده است.  در این غاذ همواره  نسیم خنکی مطبوع است که همیشه در غار می وزد. غار وایند مکان مناسبی برای تماشای خفاش ها ست. همچنین باد ملایمی که اینجا می وزد، آن را به مکان مناسبی برای تفریح و پیک نیک تبدیل کرده است.


غار فیری (پریان)
غار فیری که به معنای پریان در شهر بائو  در ایالت ساراواک واقع شده است. استالاگمیتی که در ورودی غار قرار گرفته است، شبیه یکی از خدایان چینی به نام کوآن یین است که نزد بودائیان محترم است. فضای داخل غار با نورپردازی های مختلف روشن است. این غار بسیار زیباست و اول از همه پیشنهاد می شود که از این غار بازدید کنید.


غار نیاح
غار نیاح مکانی بسیار زیبا و تماشایی و در عین حال باستانی است. جالب است بدانید در این منطقه قدیمی ترین اسکلت آدمی  در جنوب شرق آسیا کشف شده و گفته می شود این غار در گذشته پناهگاه انسان های ماقبل تاریخ بوده و در آن آثار تاریخی فراوانی یافت می شود. نگاره های باستانی حک شده بر روی دیوارهای غار نیز به نوبه خود جالب است.


غار آهو
غار آهو  یکی از غارهای مالزی است که در پارک ملی گونونگ مولو  در شهر میری  در شرق مالزی  واقع شده است. دسته های پرجمعیت آهوانی که به این غار می آیند و سنگ نمک های آنجا را لیس می زنند، دلیل نامگذاری این غار است. در این غار زیبا، مناظر زیبای طبیعی زیاد به چشم می خورد.

 
غار سنگی گوا کلام 2
این غار یکی از جاذبه های شهر پرلیس کوچک ترین ایالت مالزی است. باید گفت که این مکان  گنجینه ای از عناصر طبیعی زیباست و مکان بسیار هیجان انگیزی برای افرادی است که به  ماجراجویی علاقه دارد.

 
آژانس هواپیمایی قصر شیرین مجری مستقیم بهترین تور مالزی
کد N1718812

وبگردی