آفتاب

اسفنج صابونی بدون نیاز به آب کشی (حمام بدون آب)

اسفنج صابونی بدون نیاز به آب کشی (حمام بدون آب)

شرکت آریانا اسپاین پرشین نماینده انحصاری کمپانی خالسوسا اسپانیا در خاور میانه مفتخر هست اسفنج صابونی را برای اولین باردر ایران که محصولی بی نظیر با بهترین کیفیت، کاربرد و نیز با هدف ذخیره کردن زمان، هزینه و صرفه جویی در آب را دارد ارائه نماید.


  •  اسفنج  صابونی  با  استفاده  از تکنولوژی  نانو فراصوتی و نیز  با  استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک  و در بسته بندی های مختلف تهیه شده است. 

  • با  استفاده  از اسفنج  صابونی  شما میتوانید  براحتی و  بدون  مصرف آب،  تمامی گروه های سنی  (از نوزادان تا سالمندان ) را استحمام کنید. 

  • اسفنج صابونی دارای  قدرت پاک کنندگی  بسیار بالا می باشد که برای از بین بردن لکه های چربی ، خودکار و .... استفاده می شود. 

  • این محصول کاملا بهداشتی و یکبار مصرف میباشد.  

  • PH:5\5 اسفنج صابونی سازگار با پوست بدن ،بدون آلرژی و دارای نرم کننده قوی و نیز بدون سوزش چشم  مناسب برای شستشوی بیماران و سالمندان دربستربدون نیاز به جابه جایی و آب می باشد، همچنین  برای استحمام  نوزادان –ورزشکاران- زائران و مسافران قابل استفاده است. 

  • تاریخ انقضا این محصول ۳سال است. 


نحوه مصرف


  • اسفنج را ابتدا با آب خیس می کنیم (یک استکان کوچک آب و یا با اسپری کردن آب روی اسفنج) بصورتیکه کف کند. پس از کف کردن سر و بدن را بصورت کامل شستشو داده سپس با حوله بدون نیاز به  آبکشی بدن را خشک نموده و کف را از بدن پاک میکنیم. 

  • بعلت وجود نرم کننده در ساختار اسفنج، علاوه بر نظافت و استحمام،پوست را نیز نرم میکند.

  • این محصول برای افرادی که امکان استحمام ندارند بسیار مناسب بوده و از خشکی پوست جلوگیری میکند.

  • همچنین از دیگر مصارف اسفنج صابونی علاوه بر نوزادان و سالمندان و بیماران،برای ورزشکاران ،مسافران ، آرایشگاهها( قبل و بعد از آرایش) توصیه میشود.



اوزون تراپی معجزه ای برای سلامتی و لاغری



اخیراً پژوهشگران به خواص درمانی اُزون پی برده اند، اُزون ترکیب اکسیژن با یک اتم اضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می دهد در واقع یک اکسیژن قدرتمند در اختیار سیستم درمانی قرار می گیرد که با این اتم اضافه کارایی زیادی را بوجود می آورد. اُزون فرم مولکولی از اکسیژن است که در آن سه اتم اکسیژن در آن به هم متصل هستند. این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد. اتم اضافی در این ساختار آنرا به قوی ترین اکسید کننده و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است. اُزون با متصل شدن به پروتئین های ضروری برای تنفس یاخته به عنوان یک میکروب کش عمل می نماید. ازون دارای خواص مختلفی است که از آن جمله می توان به خاصیت ضد التهابی، صد درد بودن و اثرات رژنراتیو(ترمیمی) ازون اشاره کرد.



علاوه بر روش تزریق اُزون و اتوهموتراپی، بی خطر ترین روش استفاده روش غیر تهاجمی می باشد، در این روش اُزون از طریق پوست وارد بدن می شود و شروع به ترمیم بافتهای آسیب دیده می کند و مواد زائد در بدن مانند قارچها، ویروسها، جوش، آکنه، بافتهای چربی و سلولهای مرده را دفع می کند. از اُزون می توان در ترمیم و بهبود پوست صورت و موی سر استفاده کرد.

كاربرد ازن در پالایش آب، تقریبا ۹۸ درصد تمام تولید کنندگان آب های بطری در جهان، از اُزون برای تصفیه آب های خود  استفاده می کنند. شما هم می توانید آب مصرفی خودتان را طی چند دقیقه اُزون زنی کنید. برای یک شیشه یا بطری آب حداکثر چند دقیقه فرآیند تصفیه طول می کشد و برای محفظه های بزرگتر، ۵ تا ۱۵ دقیقه این عمل بطول می انجامد. در حال حاضرهیچ روش قوی تری برای پالایش و تصفیه آب دردسترس نمی‌باشد. لذا چنانچه اُزون را در آب منتشر نمائیم آلودگیهای آب از جمله مولکول ها، ویروس ، میکروب ، باکتری ، سموم کشاورزی ، شوینده ها ، رنگ ، بو و مزه نامطبوع و … را به طرز شگفت آوری تجزیه و عملاً از بین می برد .

برای حفظ سلامتی ورزشکار و درمان ورزشکاران روشهای زیادی وجود دارد استفاده از اُوزن تراپی است.با این روش برای ورزشکار جهت حفظ سلامتی وافزایش عملکرد و توانایی، افق جدیدی ایجاد شده است .همان طور که اُوزن تراپی در درمان بسیاری از بیماری ها نقش دارد در عین حال در انسانهای سالم  با افزایش ظرفیت اکسیژن گیری بدن، اکسیژن فراوانی را به اندامها می رساند و تولیدAPT    که در سلولها انرژی ارائه می کند را می افزاید و جریان خون افزایش می یابد. با تقویت سیستم ایمنی بدن، عملکرد سیستم ایمنی به سطح اوپتیموم (ایده آل) می رسد. ظرفیت آنتی اکسیدان در بدن افزایش می یابد، در سایه آن انسانها خودشان را در بالاترین درجه ، دینامیک، بدون استرس، انرژیک و راحت حس می کنند. اُوزن تراپی نه قدرت ورزشکار بلکه عملکرد وی را بهبود خواهد بخشید.

به ویژه در ورزشهایی که به استقامت زیادی نیاز است و مدت زمان زیادی می طلبند، مانند( فوتبال، بسکتبال،والیبال، دو ماراتون، دوچرخه سواری) در زمان مسابقه سلولهای ورزشکاران فوری و به وفور نیاز به اکسیژن دارند، اُوزن تراپی می تواند این کار را به شکل ایده آل انجام دهد و شرایط فوق العاده ای را مهیا نماید.

گاز اُوزن واکسیژن مواد طبیعی هستند که هیچ گونه اثر سوء ی ندارند و به همین دلیل به اُوزن و اکسیژن دوپینگ قانونی و ارگانیک می توان گفت. بایرن مونیخ و بعضی از تیم های اروپایی قبل از انجام بازی های مهم و حساس با هدف افزایش عملکرد و استقامت ورزشکاران خود طی مسابقه  3 الی 5 سانس اُوزن تراپی تجویز می کنند. در استفاده از اُوزن تراپی برای ورزشکاران دو روش حائز اهمیت است . روش اول درمان خون (Major Otohemoterapi) و روش دوم سونای اوزن. در فرایند اول از ورزشکار حدود 100 سی سی خون گرفته می شود و بعد از میکس کردن این خون با گاز اُوزن و اکسیژن دوباره این خون به ورزشکار تزریق میشود. در فرایند دوم ورزشکار به مدت 30 دقیقه در داخل کابینی که فقط سر وی خارج از کابین است می نشیند وگاز اُوزن در داخل کابین جریان می یابد، ورزشکار در این حین مقدار زیاد عرق کرده و سموم از بدنش دفع می شود.



گاز اُوزن با تقویت سیستم ایمنی، بدن را در مقابل بیماری های آسم، برونشیت و سرطان که زندگی انسان را به طور  جدی تهدید  می کند مقاوم میکند واین بیماری ها را درمان می کند. سونای  اُوزن انتخابی بهتر و آسان برای افزایش انرژی بدن و کاهش وزن و استرس، دفع سموم از بدن و تمیز کننده  پوست می باشد

در هفته با 3 الی 4 جلسه  20 دقیقه ای  می شود بدون این که شخص احساس خستگی کند  دریچه های پوست را برای دفع سموم  و چربی ها وکاهش استرس را فراهم کرد 

تغییرات عمده ای که استفاده از سونای اُوزن در بدن ما اتفاق می افتد 


  • با افزایش جریان خون در پوست ، پوست نوسازی ، بدون پرز، صاف و کشیده می شود

  • افزایش گردش خون به سلول ها و بافت ها 

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • پاک سازی رگها

  • پاک سازی  سیستم خون و غدد لنفاوی

  • باعث می شود پوست به عنوان ریه دوم  و کلیه سوم بدن فعالیت کند 

  • با اکسیده کردن اسید لاکتیک جمع شده در ماهیچه ها موجب نرمی وانعطاف پذیری ماهیچه ها می شود

  • درد مفاصل و عضلانی را بهبود می بخشد

  • ترشح هورمون و آنزیم را در بدن به حالت نرمال در می آورد 

  • باعث تقویت عملکرد مغز و حافظه می شود

  • افسردگی و اضطراب از بین می برد و باعث نشاط و طراوت می شود. با اکسیده کردن آدرنالین باعث آرامش می شود. باعث از بین رفتن  افسردگی های ناشی از تنش می شود.

  • در همان جلسه اول  می توانید احساس راحتی و نشاط را حس کنید


پس از 10 جلسه می توانید سطح افزایش انرژی را تشخیص دهید وتصوری که از براقی پوست دارید را کاملاً ملاحظه کنید . هرچقدر فاصله بین سانس ها به هم نزدیک در نظر گرفته شود، به همان اندازه  امکان  اخذ نتایج بهتر وجود دارد

در هر سانس حدود  400-650 کالری از دست می دهید و با  تخریب بافت های چربی در بدن، بایک روش سالم می توانید لاغر شوید. 

امروزه در غرب در برنامه های تحت پوشش سم زدایی وضد پیری به طور متداول در حال استفاده است .





تلفن تماس جهت سفارش محصولات فوق: 88559366 - 021
کد N1716651

وبگردی