آفتاب

اسکریل، پرداخت اینترنتی آسان و کم‌هزینه

اسکریل، پرداخت اینترنتی آسان و کم‌هزینه

اسکریل (مانی بوکرز سابق) یک کسب و کار تجارت الکترونیک است، که این امکان را فراهم می‌کند تا پرداخت‌ها و انتقالات بین‌المللی پول، از طریق اینترنت و با هزینه کم انجام شود. این کسب و کار که در زمره خدمات پولی به حساب می آید، متعلق به شرکت Skrill است که مقرّ اصلی آن در انگلستان واقع شده است و درآمد آن به ملکه و تشریفات مربوط به او تعلق می‌گیرد. این شرکت دارای مجوز فعالیت در اتحادیه اروپا است.

خدمات اسکریل
Skrill که سابقا به نام مانی بوکرز شناخته می‌شد، یک کیف پول الکترونیکی سریع و امن است و برای داشتن آن، تنها به یک آدرس ایمیل و رمز عبور برای سپرده‌گذاری نیاز دارید.
اسکریل برای هر شخص یک حساب آنلاین (کیف پول) کم هزینه ایجاد می‌کند که جایگزین مناسبی برای روش‌های قدیمی کاغذی است. حساب‌های Skrill می‌تواند بر اساس هر یک از ارزهای اصلی باشد؛ ولی هنگامی‌که اولین انتقال بر حسب یک ارز انجام شد، تغیبر واحد پولی آن حساب، دیگر ممکن نیست. مشتریان می‌توانند یک کارت اعتباری مارک اسکریل که مرتبط به حساب اسکریل باشد را خریداری کنند. این کارت‌های اعتباری می‌تواند مربوط به یکی از این چهار ارز باشد: دلار آمریکا، یورو، زلوتی لهستان و پوند. به مشتریانی که گردش مالی بالایی دارند، حق عضویتی به نام Skrill VIP داده می‌شود که شامل ویژگی‌های اضافی مانند امنیت بالاتر، حساب‌های چند ارزی و توانایی کسب امتیاز وفاداری می‌شود. این سیستم باعث می‌شود واریز و برداشت پول شما آسان، سریع، امن و مطمئن انجام شود.
 
اساسا یک کیف پول الکترونیکی اسکریل این امکان را به شما می‌دهد که انتقال پول را از طریق کیف پول دیجیتال انجام دهید. لذا نیازی نیست که جزئیات کارت اعتباری خود را به Skrill یا هیچکس دیگری بدهید. فروشگاه‌های آنلاین هیچ‌گاه جزئیات اطلاعات شما را نگاه نمی‌کنند و همه را با امنیت کامل نزد خود نگهداری می‌کنند و اینگونه به شما آرامش خاطر می‌دهند و در فضای مجازی گمنام خواهید ماند. فرقی نمی‌کند شهرت فروشگاه آنلاین چقدر باشد؛ در هر صورت هنگامی‌که جزئیات اطلاعات بانکی خود را به صورت آنلاین می‌فرستید، خطر امنیتی وجود دارد. پیش آمدن این خطر بعید است، ولی حفظ امنیت بهتر از تاسف است.
گرفتن یک حساب اسکریل اساسا معادل دریافت بیمه بانکی رایگان است. ممکن است هیچگاه اتفاق بدی نیفتد، ولی گرفتن این حساب، این آرامش خاطر را به شما می‌دهد که هیچگاه مجبور نیستید با اتفاقات ناخوشایند رو به رو شوید.
 
ویژگی‌های کلیدی استفاده اسکریل برای سپرده گذاری
·         ایمیل و رمز عبور محافظت شده
·         رمزگذاری بالا، که امنیت و بی خطری پرداخت‌ها را تضمین می‌کند
·         دسترسی سریع و انتقالات پول
·         امکان درخواست مستر کارت مانی بوکرز که به حساب شما متصل است. (فقط در اتحادیه اروپا)
·         انتقال بین‌المللی پول که می‌توانید به پول کشور خود پرداخت کنید.
·         سپرده‌گذاری پول با خیال راحت
·         ذخیره‌سازی امن و رایگان پول

شرکت پیمنت۲۴ با سابقه درخشان خود در زمینه پرداخت ارزی، برای کسانی که مایل به انتقال پول یا خرید از سایت‌های خارجی هستند، با هزینه کم و در کم‌ترین زمان ممکن با انجام پرداخت‌های اینترنتی با اسکریل و شارژ حساب اسکریل به شما کمک خواهند کرد.

کد N1708162

وبگردی