آفتاب

سفر به وارنا سرزمین شن های طلایی بلغارستان

سفر به وارنا سرزمین شن های طلایی بلغارستان

وارنا سومین شهر بزرگ و یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقصد های توریستی در فصل گرما در بلغارستان است.

در فصل تابستان زیبایی سواحل این شهر دو چندان می شود و بازدیدکنندگان زیادی خود را به این شهر می رسانند. وارنا دارای یک سری از مکان های جالب تاریخی بلغارستان نیز می باشد البته بیشتر مردم دنیا این شهر را یک شهر ساحلی می دانند وعنوان «پایتخت دریا» را به آن داده اند.

خیابان های پر پیچ و خم منتهی به پارک , شب زنده داری در کافه ها به همراه مردم محلی , استراحت در سواحل وارنا قطعا یکی از بهترین گزینه های سفر در فصل تابستان است.

این کارها را در وارنا انجام دهند:

در ساحل Kraybrezhna Aleya قدم بزنید  
این خط ساحلی یکی از زیباترین و پر جنب و جوش ترین سواحل در وارنا به خصوص در شب ها است. در طول فصل تابستان، بسیاری از باشگاه ها، رستوران ها، و کافه ها در این ساحل وجود دارد - با این وجود، که بسیاری از آنها در دیگر فصول سال می باشند. اگر از برنامه های این خط ساحلی در فصل تابستان با خبر باشید لذت بیشتری از سفر خود خواهید برد.
 
در پارک پریومورسکی استراحت کنید
این پارک 5 مایل امتداد دارد و در سال 1878 تاسیس شده است و در نوع خود یکی از بزرگ ترین پارک  های اروپا نیز می باشد. همیشه دلیل قانع کننده ای برای رفتن به این پارک وجود دارد از کافه های نزدیک پارک و یک آکواریوم تا  یک  تاتر تابستانی همه در نزدیکی پارک واقع شده اند.

بعد از ظهر  خود را در در آکواریوم سپری کنید
این آکواریوم در کنار بزرگ ترین پارک شهر واقع شده است.ساختمان این دکو آرت قدیمی و متفاوت است.اسب های دریایی، پیرانهاس، مارماهیهای بزرگ، و حتی برخی از موجودات خزنده از اعماق دریای سیاه را  می توانید در این آکواریوم مشاهده کنید. همچنین یک صفحه تمیز از صدف ها وجود دارد. آکواریوم همه روزه (به جز دوشنبه ها) از 9:00-17:00 و در تابستان، هر روز از  9:00-19:00.باز می باشد.


بازدید از رصدخانه ملی و افلاک نما
این جاذبه میزبان بسیاری از چیزهای  شسته و رفته از جمله طرح ریزی از سیستم های خورشیدی در فصول مختلف و از نقاط مختلف جهان است، دوربین دوچشمی، و تلسکوپ  و غیره برای استفاده در این مکان وجود دارد. ورودی تنها 5 BGN است.
 
کاوش در موزه نیروی دریایی
تاریخ وارنا به دریا گره خورده است، بازدید از موزه نیروی دریایی یک تجربه متفاوت برای شما خواهد بود . وجود  یک ناوشکن از جنگ بالکان در سال 1912 از نکات برجسته این موزه است.  . قیمت ورودی موزه  2 BGN است. این موزه از سه شنبه تا یکشنبه  از 10:00-18:00 و سه شنبه تا شنبه از 09:30 صبح تا  5:30 عصر به روی بازدید کنندگان باز است.


بازدید از قبرستان وارنا 
این منطقه  باستان شناسی مربوط به  ماقبل تاریخ است و  قدیمی ترین طلای آن  ، قدمت 7000 ساله دارد.این طلا چندین سال پیش از 62 گور پیدا شد. این نمایشگاه منحصر به فرد  را می توان در موزه باستان شناسی و تاریخی وارنا پیدا کرد . این مکان همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت  10:00-17:00  بازاست. در تابستان ها هروز می توانید از آن دیدن کنید. هزینه ورودی  10 BGN است.
 
بازدید از باغ وحش
طیف وسیعی از حیوانات از جمله گرگ , شیر, میمون، شتر، بز، خرس، و انواع پرندگان در این باغ وحش وجود دارد.
این نکته را هم باید گفت که بیشتر حیوانات در محوطه های بتنی نگهداری می شوند و نمی توان به خوبی از آنها دیدن کرد. قیمت ورودی باغ وحش  1.50 BGN است.

 
با طناب از ارتفاع پرش کنید
اگر نیاز به شور و هیجان دارید، می توانید  پریدن با طناب از ارتفاع  100 بالای پل را امتحان کنید. هزینه ورودی  حدود 72 BGN می باشد.
آژانس هواپیمایی قصر شیرین مجری مستقیم تورهای بلغارستان
کد N1688650

وبگردی