آفتاب

بهترین وب سایت ها برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین

بهترین وب سایت ها برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین

اگر می‌خواهید در شغلی که دارید و کاری که انجام می‌دهید پیشرفت کنید، نباید به مدرکی که به دیوار محل کارتان چسبانده‌اید بسنده کنید.

شما باید هر روز دانش خود را بالا ببرید و یاد بگیرید چگونه گوی رقابت را از دیگران بربایید. در واقع هر کسی در هر شغلی که باشد، نیاز دارد دانش و مهارت خود را بالا ببرد. یکی از راه‌های ارتقای دانش شرکت در کلاس‌های مختلف، از کلاس زبان خارجی گرفته تا کلاس برنامه‌نویسی است. اما رفتن به کلاس صرف نظر از هزینه بالا احتیاج به زمان زیادی هم دارد. زمان مانعی است که شاید خیلی از ما را از رفتن به کلاس درس و یادگیری پشیمان کند. اما راه دیگری هم وجود دارد، شما می‌توایند در دوره‌های آنلاین شرکت کنید. با شرکت در دوره‌های آنلاین ضمن صرفه‌جویی در هزینه می‌توان برنامه زمانی آن را هم با اوقات فراغت خود تطبیق دهید. در ادامه پنج وب‌سایت مطرح در زمینه ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
Khan Academy
خان آکادمی با ارائه یک داشبورد یادگیری شخصی، تمرین‌های عملی و ویدئوهای آموزشی را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان و کاربران سایت بتوانند با سرعت بیشتری مراحل یادگیری خود را در بیرون از کلاس‌های حضوری طی کنند. این وب‌سایت همچنین با همکاری موسسات و مراکز علمی مانند ناسا، موزه هنرهای مدرن، آکادمی علوم کالیفرنیا و دانشگاه MIT  به ارائه مطالب و محتوای تخصصی می‌پردازد. از جمله کلاس‌های آموزشی مطرح در خان آکادمی می‌توان به کلاس‌های برنامه نویسی SQL, JavaScript, CSS) و( …، دوره‌های کارآفرینی، GMAT، سرمایه‌گذاری مالی و ... اشاره کرد.
 
edX
سایت edX در سال ۲۰۱۲ با همکاری دانشگاه‌ هاروارد و MIT تاسیس شد. edX در حال حاضر یکی از بهترین وب‌سایت‌های آموزش آنلاین و ارائه دهنده کلاس‌های آموزشی رایگان برای تعداد زیادی از افراد است. این وب‌سایت دوره‌های آموزشی بسیار باکیفیتی را به کمک بهترین دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از سراسر جهان برای متقاضیان فراهم می‌کند. از بهترین دوره‌های آموزشی در edX می‌توان به مهندسی انرژی خورشیدی، رباتیک، مدیریت افراد، مدیریت پروژه، زبان چینی، کسب و کار و ... اشاره کرد.
 
Alison
 Alison یک اجتماع ۹ میلیون نفره از افرادی است که تمایل دارند با همکاری هم مهارت‌ها و دانش خود را افزایش دهند. اگر شما به دنبال یک شغل جدید یا ارتقای جایگاه شغلی‌تان هستید، یا اینکه در فکر شروع یک کسب و کار جدید هستید به کمک این جامعه آموزش آنلاین می‌توانید خودتان را آماده‌تر کنید Alison. سرشار از دوره‌های آموزشی رایگان و با کیفیت بالا است که به منظور توسعه و پیشرفت مهارت‌های اساسی و مورد نیاز محل کار ارائه شده است .پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی ارائه شده در این وب‌سایت، سلامت و امنیت محیط کار، پرستاری و مراقبت از بیماران، تفکر طراحی، مدیریت عملیات، استراتژی‌های فروش رقابتی، برنامه نویسی پایتون و ... هستند.
 
Udacity
 Udacity با همکاری غول‌های صنعت الکترونیک یعنی گوگل، فیسبوک، AT&T&، Salesforce،  Cloudera و ... کلاس‌های برنامه‌نویسی و طراحی را برای توسعه دهندگان وب و موبایل و تحلیلگران داده ارائه می‌کند. از بهترین دوره‌های آموزشی Udacity می‌توان به برنامه نویسی اندروید برای تازه‌کاران، آموزش برنامه نویسی جاوا، معرفی و آموزش واقعیت مجازی و مانند این اشاره کرد.
 
موسسه آموزشی و تحقیقاتی سازمان ملل
موسسه آموزشی و تحقیقاتی سازمان ملل در سال ۱۹۶۳ به عنوان یک نهاد مستقل در سازمان ملل متحد و به عنوان بازوی آموزشی سازمان ملل، به منظور افزایش تاثیرگذاری تصمیمات این سازمان از طریق اقدامات و آموزش‌های دیپلماتیک و افزایش آگاهی‌های عمومی تاسیس شد.از جمله دوره‌های آموزشی ارائه شده در موسسه آموزشی و تحقیقاتی سازمان ملل می‌توان به مقابله با آسیب‌های روحی، تقویت غیرنظامیان برای حافظت از غیرنظامیان، تجزیه و تحلیل برخوردهای سیاسی، آموزش‌های در مورد محیط زیست و منابع طبیعی و عملیت حفظ صلح و مانند این‌ها اشاره کرد.
اغلب این وب‌سایت‌ها تعداد زیادی دوره‌ی آموزشی آنلاین به صورت رایگان ارائه می‌دهند، شما کافی است در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنید و کمی وقت بگذارید تا دانش خود را با دانش روز جهان منطبق کنید. اما اگر به دوره آموزشی نیاز داشتید که به صورت رایگان ارائه نشده بود و شما برای شرکت در آن دوره نیاز به پرداخت هزینه بودید نگران نباشید. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی وب‌سایت payment24.ir از طریق ثبت سفارش پرداخت با ویزا کارت یا پرداخت با پی پال به راحتی هزینه هر دوره آموزشی آنلاین را پرداخت کنید.
پاسخ گویی آنلاین مشاوران Payment24 به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره به کاربران عزیز است.
کد N1683233

وبگردی