آفتاب

آیا تا بحال به این فکر کرده اید چگونه ارزان و لوکس سفر کنید؟

آیا تا بحال به این فکر کرده اید چگونه ارزان و لوکس سفر کنید؟

آیا با هزینه بسیار مناسب و نسبت به بودجه جیبتان سفر ی لوکس و با تمامی خدمات را داشته اید ؟؟ آیا میدانید چگونه میتوانید به جواب این سوالات برسید ؟؟؟

بله درسته ! مانلی پرواز 
مانلی پرواز بیش از یک دهه میباشد که در ارائه خدمات گردشگری به مسافران و مشتریان خود میکوشد، و پکیج های بسیار مناسبی برای ارزان و لوکس سفر کردن شماخواهد داشت.شما به هر کجا برای سفر فکر کنید مانلی پرواز اماده ارائه خدمات استثنایی خود میباشد، تور های ارزان مانلی پرواز از جمله تور هایی میباشد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن با خدماتی کامل و مناسب و باب میل شما عرضه میشود.

کیش جشنواره های بهاری 
جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در ایران میباشد.با فرا رسیدن فصل بهار و آغاز جشنواره های متعدد بهاری در کیش حجم سفر به جزیره کیش نگین مرجانی خلیج فارس بیش از پیش میشود. باز هم مانلی پرواز برای مسافرین کیش پکیج تور کیش را به ارزانترین نرخ و البته لوکس جمع آوری کرده که با پرواز های مطمئن و مناسب کیش ایر – قشم ایر – ماهان – معراج... به همراه اقامتی فوق العاده در هتل های سه ستاره – چهار ستاره – پنج ستاره جزیره کیش میباشد.یکی از اپشن های تور ارزان کیش استفاده از تخفیفات گردشگری جزیره  میباشد که میتوانید از گشت شهری کیش لذت کافی را ببرید.






برای سفر به استانبول چه ارزی به همراه داشته باشیم ؟؟؟
برای مسافرین تور ارزان استانبول همیشه سوال است که چه واحد پولی به همراه داشته باشد تا در این کشور به مشکل نخورین و راحت خرید کنند به همین دلیل طبق تجربه ی کارشناسانن فروش تور استانبول دلار بهترین گزینه است. فقط پیشنهاد میکنیم که حتما برای پرداخت پول تاکسی به اندازه 100 لیر پول نقد به همراه داشته باشند. نکته ی دیگری که خیلی مهم است که شما عزیزان باید بدانید این است که دلار ارزی بین المللی و بسیار معتبر است. پس نگران چنج ( تغیر پول به واحد دیگر) کردن پول های خود نباشید چرا که چیزی در این شهر زیاد است صرافی های معتبر، پس دلار های تان را یکجا به لیر تبدیل نکنید تا بالا رفتن دلار در روزهای آینده برد کرده باشید.






سفر به دبی در فصل بهار 
تا قبل از فصل تابستان و گرمای هوامیتوانید در سه ماه بهار به دبی سفر کنید سفر به دبی در فصل بهار جاذبه های خاص خودش را دارد و گشت شهری دبی با نسیم بهاری بسار لذت بخش میشود. برای سفر شما میتوانید از پکیج های تور ارزان دبی مانلی پرواز استفاده کنید که در آن پرواز هایی چون امارات ، العربیه ،قشم ایر ، ماهان ، ایران ایر ، فلای دبی در هفت روز هفتهه و تمامی ساعات روز آماده ارائه خدمات میباشد. همچنین اقامت عالی و بدون دردسر در هتل های سه ستاره – چهار ستاره و پنج ستاره در نزدیکی مراکز خرید جمال – سیتی سنتر و... را  داشته باشید.



 

کد N1673237

وبگردی