آفتاب

اگه اهل سفر هستید، تورهای نوروزی ارزان شد!!؟؟

اگه اهل سفر هستید، تورهای نوروزی ارزان شد!!؟؟

با توجه به نزدیک شدن نوروز و سفرهای نوروزی، مانلی پرواز مجری تخصصی تورهای داخلی و خارجی قصد دارد تورهای خود را به دو صورت ارزان و لوکس ارائه دهد و کمکی برای انتخاب بهترین سفر به هم وطنان عزیز داشته باشیم.

آژانس مسافرتی مانلی پرواز این افتخار را دارد تا به عنوان یکی از آژانس های نامی کشور و مجری مستقیم  تور دبی نوروز 96 - تور آنتالیا نوروز 96 - تور مشهد -  تور مشهد نوروز 96 - تور استانبول نوروز 96 - تور کیش نوروز 96 - گرجستان نوروز 96  - تور تایلند – تور مالزی -  در همین راستا در سراسر کشور  به جهت سهولت در برنامه ریزی و انتخاب بهترین پکیج سفرهای نوروزی، فروش خود را آغاز کرده است. همچنین تلاش این مجموعه برای بهترین و مناسب ترین پروازها و هتل ها  جهت رضایت هرچه بیشتر مسافران گرامی می باشد.

در زیر خلاصه ای از چند مسیر در نوروز 96 را شرح می دهیم.

تور دبی نوروز 96  : دبی قطب تجاری -فرهنگی خاورمیانه و مرکز حمل و نقل جهانی است. که توجه دنیا را از طریق بسیاری از پروژه های بزرگ ساخت وساز ابتکاری و رویدادهای ورزشی به خود جلب کرده است. نماد این شهر ، آسمان خراشهای آن میباشد که از جمله ان میتوان به بلندترین ساختمان جهان ، برج خلیفه اشاره نمود.دوبی گاهی اوقات به اشتباه به عنوان یک کشور به حساب می آید ، هر چند که تنها بخشی از امارات متحده عربی است. مسافران تور دبی ، بدون شک به برخی دیدنی های دبی و برخی مراکز تفریحی دبی سر می زنند. یکی سری دیدنی های دبی جزو برترین جاذبه های دنیا به حساب می آید و بعضی جزو اولین ها در جهان هستند.  مانلی برای تور دبی نوروز 96 تخفیف ویژه ۲۰ درصدی را در نظر گرفته که از 1 اسفند تا 29 اسفند ماه فرصت دارید از آنها استفاده کنید. خدمات تور دبی :5 شب و 6 روز اقامت در هتل - صبحانه – ناهار - پرواز ماهان و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی. شروع قیمت از 2.250.000 تومان - شروع تور از 26 اسفند تا 13 فروردین فروردین می باشد. تلفن با کارشناسان ما(88103828-021)


تور آنتالیا نوروز 96 : دلیل محبوبیت تور آنتالیا طبیعت منحصر به فرد و تاریخ غنی آنتالیا است. همه ساله میلیون ها گردشگر جذب آنتالیا می شوند. ترکیب خورشید، آبِ آبی تیره، و کوه های پوشیده از درخت، چیزی نیست که بتوان در هر گوشه و کناری آن را یافت.اگر در پی تعطیلاتی بی‌دغدغه هستید، سفری یک‌ هفته‌ای به آنتالیا می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. این منطقه غذاهایی مختص به خود، بازارهایی تمام نشدنی‌، سواحلی دلربا و مناظری تماشایی‌‌ را عرضه می‌کند .اگر پای صحبت افرادی که به  این شهر سفر کرده‌اند، بنشینید، حرف‌های زیادی از روزهای آفتابی و شب‌های ساکت و آرام مدیترانه در سواحل زیبای آنتالیا  برایتان بازگو میکنند. اما در باره خدمات تور آنتالیا :7 شب و 8 روز اقامت در هتل - با پرواز و با خدمات ، صبحانه - ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – گشت شهری و بیمه مسافرتی.شروع قیمت از 1.700.000 تومان - شروع تور از 25 اسفند تا 16 فروردین می باشد. تلفن با کارشناسان ما(88103828-021)




تور مشهد : مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود.مخصوصا در ایام تعطیلات سفر به مشهد خیلی بیشتر از روزهای عادی میباشد . با   تور مشهد نوروز 96 میتوانید آرامش لحظه شروع سال تحویل در جوار حرم امام رضا را تجربه کنید. تور مشهد نوروز 96 جزء تاپ ترین پکیجهای نوروز مانلی پرواز میباشد  و به زودی فروش این تور در سایت مانلی پرواز  آغاز می گردد. توجه فرمائید ،قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می باشند آژانس مانلی برگزار کننده تور مشهد نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد. همچنین این آژانس در کنار اجرای تورارزان مشهد اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درمشهد با ارائه واچر رسمی می نماید.(التماس دعا).خدمات تور:3 شب و 4 روز – صبحانه+ ناهار+شام - شروع قیمت از 279.000 تومان – شروع تور از 28 اسفند. تلفن با کارشناسان ما(88556064-021)


 

کد N1652212

وبگردی