آفتاب

شرکت در برنامه های هنری، فرهنگی، ورزشی و گردشی۳۹۰ شهر دنیا

شرکت در برنامه های هنری، فرهنگی، ورزشی و گردشی۳۹۰ شهر دنیا

با InterNations.org، در ۳۹۰ شهر دنیا احساس غریبی نمی کنید!

آیا تا کنون برای شما هم این موضوع پیش آمده است که پس از سفر به شهری در دنیا، آرزو می کردید در برنامه های محلی و رویداد های فرهنگی، هنری و عمومی شهروندان آن شهر شرکت می کردید و دوست و هم فکر پیدا میکردید؟ اکنون با سایت اینترنیشن، چنین فرصتی به راحتی در اختیار شما قرار گرفته است.


اینترنیشن چیست؟

شعار اینترنیشن این است:

InterNations helps expats to feel at home abroad, meet people and find information about their new environment.

این سایتی است که به مهاجران در شهر های مختلف دنیا کمک می کند تا احساس کنند در شهر خود هستند، با افراد مختلفی دیدار کرده و تبادل اطلاعات کنند. فلسفه این سایت همین است که ایده جالب و جذابی در دنیای مجازی و در عرصه گردشگری آنلاین است. این سایت اکنون در ۳۹۰ شهر دنیا در ۲۰۰ کشور فعالیت دارد و ۲.۲ میلیون کاربر ان، در هفته و هر ماه در صدها رویدادی که توسط کاربران این سایت در سراسر جهان ترتیب داده می شود شرکت می کنند.


یکی از نقاط مثبت سایت این است که شما می توانید با متخصصان رشته های مختلف و یا هم شغلی های خود، چه هم ملیت شما باشند و چه خارجی، در شهری که اقامت دارید آشنا شده و در رویداد هایی که تعریف می شود‌، حضور پیدا کرده و با آن ها در فضایی صمیمی و حضوری صحبت کنید. حتی با آن ها به گردش های داخل و بیرون شهر رفته و تجربه های جدید کسب کرده و موضوعات مختلف را با متخصصان گوناگون در فضایی خودمانی یاد بگیرید! این ها بخشی از ارزش هایی است که اینترنیشن در عرصه گردشگری مجازی در اختیار کاربرانش قرار می دهد.


چگونه از اینترنیشن استفاده کنیم؟

عضویت عمومی در سایت اینترنیشن رایگان است، اما برای شرکت در برخی از برنامه های خاص و حتی تعریف  event، بهتر است که عضو رسمی سایت شوید و سایت خدمات پرداخت ارزی و اینترنتی  Payment24آمادگی دارد تا شرایط عضویت شما را با پرداخت هزینه های ارزی مربوطه فراهم کند.

با عضویت رسمی در سایت اینترنیشن، هم می توانید event تعریف کنید و هم می توانید در event های خاص مخصوص اعضای رسمی شرکت نمایید. از طرفی، کسانی که عضو رسمی سایت هستند این امکان را دارند که اگر کاربری، پروفایل آن ها را دید، از هویت کاربر مطلع شده و پروفایل او را بازدید کنند.


عضویت در  Internations.org با  Payment24

اینترنیشن در ۳۹۰ شهر دنیا فعالیت دارد و ۲.۲ میلیون عضو دارد. هزاران نفر در تهران نیز عضو این سایت هستند.

در صورتی که علاقمند به عضویت رسمی در سایت اینترنیشن و دریافت خدمات بیش تر و فعالیت گسترده تر در این پرتال معروف گردشگری مجازی هستید، برای عضویت رسمی در سایت از خدمات پرداخت ارزی Payment24 استفاده کنید. توصیه می شود که از ویزا کارت تراول ایزی یا خدمات مستر کارت و ویزا کارت سایت Payment24 جهت تکمیل عضویت خود در سایت اینترنیشن استفاده کنید.

وبسایت Payment24 دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از این نظر می‌توانید با اطمینان نسبت به پرداخت‌های اینترنتی خود در این وبسایت اقدام کنید.


کد N1360809

وبگردی