آفتاب

اولین نرم افزار رسمی بانک اطلاعات مشاغل در کشور رونمایی شد

اولین نرم افزار رسمی بانک اطلاعات مشاغل در کشور رونمایی شد

هوش تجاری ۳ – اولین نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل دارای مجوز انتشار از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است.

هوش تجاری ۳– اولین نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل دارای مجوز انتشار از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است.
این نرم افزار که با هدف نزدیک نمودن و ایجاد کانال ارتباطی بنگاه های اقتصادی و مشتریان طراحی و تولید شده٬ در نسخه یک آن که سال ۱۳۹۵ روانه بازار گردیده تا کنون بیش از دو میلیون رکورد اطلاعاتی را در خود جای داده است.
از ویژگی های بارز این نرم افزار آفلاین بودن اطلاعات آن و قابلیت به روز رسانی نرم افزار به صورت آفلاین و آنلاین است و موتور جستجوی قوی طراحی شده در نرم افزار امکانات خوبی را جهت دستیابی به آنچه به دنبالش هستید فراهم می آورد و قابلیت شخصی سازی این نرم افزار پیشرفته برای شما یک دفترچه تلفن شخصی یا سازمانی به ارمغان می آورد.
مهندس نریمان پورطلایی مدیر تیم تحقیق وتوسعه این نرم افزار ابراز امیدواری نمود که با ورود این بانک اطلاعاتی به بازارها٬ مرزهای فروش و بازاریابی برداشته شده و می تواند در بحران اقتصادی به کمک صاحبین مشاغل آید و به آن ها در فروش هدفمند محصولاتشان یاری رساند٬ هرچند این محصول به جز مصارف تجاری٬ قابل استفاده با رویکرد خانگی نیز می باشد و می تواند حتی به افراد خانه دار در شناسایی بازارهای اطراف محل سکونتشان در دستیابی بهتر به نیازهای اساسی یاری رساند.
این محصول که طی ۲ سال با همکاری چند تیم متخصص و دانش بنیان و به صورت مستقیم از بنگاه های اقتصادی جمع آوری شده اطلاعاتی دقیق از جمله نام کسب و کار٬ آدرس کسب و کار٬ شماره تلفن ثابت و بیش از ۷۰ درصد شماره تلفن همراه مدیر بنگاه اقتصادی را دارا می باشد و قابلیت گروه بندی و درج یادداشت توسط خریداران در نرم افزار تعبیه شده است.
ایشان ابراز امیدواری کردند که به روز رسانی پایگاه داده نرم افزار و افزایش بانک اطلاعاتی آن تا ۴ میلیون رکورد اطلاعاتی در سال ۱۳۹۵ رقم خواهد خود و برای خریداران نسخه یک به صورت رایگان عرضه خواهد شد.
علاقه مندان جهت خرید و مشاهده جزئیات بیشتر نرم افزار به لینک http://jobs.tedsa.com مراجعه نمایند.
همچنین جهت معرفی رایگان کسب و کار خود در بانک اطلاعاتی این نرم افزار بر روی لینک http://tedsa.com/jobsbank/addmyjob کلیک نمایید.

کد N1360739

وبگردی