آفتاب

موسسه پرستاری سینا، پرستاری از بیمار سالمند کودک در منزل و بیمارستان

موسسه پرستاری سینا،  پرستاری از بیمار سالمند کودک در منزل و بیمارستان

یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها برای فرزندان بحث تربیت است.

مرکز پرستاری سینا به شماره ثبت 18549 و شناسه ملی 10100633146 با  14 سال سابقه درخشان و دریافت ده ها لوح تقدیر از مشتریان خود آماده سرویس دهی با کادری مجرب به تمام نقاط تهران می باشد.

نگهداری و مراقبت از سالمند با مراقبین آموزش دیده

نگهداری از کودک با کودکیاران تحصیل کرده

انجام کلیه خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان به صورت روزانه و شبانه روزی با همکاری پزشکان متخصص

ویزیت بیمار در منزل

فیزیوتراپی در منزل

انجام کلیه آزمایشات در منزل

ارسال تجهیزات پزشکی به منزل  

یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها برای فرزندان بحث تربیت است. والدین زیادی هستند که در مسیرتربیتی شان دچار شک و ندانستن ها شده اند و در بهترین حالت دست به دامن روانشناسی می شوند .روانشناسی که همه مان میدانیم خاستگاهش تمدن غرب است و هنوزبه آن شکل که باید بومی نشده که با پیچیدگی های متفاوت و عرف و شرع ما مردمان مسلمان جوردربیاید.نهج البلاغه حضرت علی (ع) سرشار از نکات تربیتی است .در میان نامه ها،خطبه ها و حکمت نامه 31 نهج البلاغه که خطاب به امام حسن نوشته شده یکی از برترین اسناد تربیتی است .


تو پاره تن منی


حضرت در ابتدا نامه به ایجاد رابطه عاطفی با فرزند خود می پردازد ."و دیدم که تو پاره تن منی وبلکه بیشتر از آنی ،تو برایم همه روح و جانی " فرزندان ما در هر سن و سالی و در هر موقعیتی قبل از هر چیز نیاز دارند که بدانند و بشنوند که ما دوست شان داریم و برایمان ارزشمندند.


قلب جوان همچون زمین خالی است


"و قلب جوان همچون زمین خالی ،سرشار از قابلیت و پذیرش است و من پیش از آنکه دلت سفت و سخت شود و بذر دیگری را بپذیرد به کشت ادب در وجودت همت گماشتم " روشن است که حضرت معتقدند تربیت را نباید به تعویق انداخت .


خدا را فراموش نکن


حضرت در نخستین فرازهای وصیت شان امام حسن را به تقوی و یاد خدا فرا می خوانند.درست بعد از اینکه به او می گویند تو پاره تن منی .این یک درخواست و وصیت پدرانه است .در واقع به او می گوید "از خدا پروا داشته باش و به دستورات او پایبند باش "

آماده کردن نوجوان برای عبور از گردنه های دیرگذر

"و بدان که در برابر تو راهی است بس دراز و با مشقت بسیار " "و بدان که در این سفر ،مسیرت هموار نیست بلکه گردنه های دیر گذر در انتظار توست " نوجوان باید بداند که قرار نیست در دنیا به تمامی خواسته هایش برسد.بگذارید فرزندتان با مشکلات آشنا شود نگوید بچه ام عقده ای می شود .

قرآن بیاموز و با قرآن باش

حضرت می فرمایند"بر آن شدم که ابتدا به تو قرآن بیاموزم و تورا از ترجمان و تاویل آن آگاه کنم."آموزش قرآن از نکاتی است که باید به آن توجه کرد .حفظ قرآن یکی از راه های آموزش است .

مسئولیت خودت را داشته باش

از همان ابتدا حضرت به فرزندشان توصیه می کند که حواس خود را کاملا معطوف به خود کند و فراموش نکنند که در قبال خودش مسئولیت بزرگی دارد و این مسئولیت انقدر بزرگ است که زمانی برای توجه به عیب و نقص دیگران پیش نمیاید."فهمیدم که من پیش و بیش از آنکه مسئول مردمان باشم وظیفه دار خودم هستم "

مرکزی:5-44966094

هفت تیر:88316988

نارمک:7740638

پیروزی:33198818

شهرک غرب :88592510

شریعتی :22877962

موبایل :09121896185

موبایل:09125335644

کد N1359289

وبگردی