آفتاب

آسان‌ترین راه برای انتقال پول به خارج از کشور بدون نیاز به حساب بانکی

آسان‌ترین راه برای انتقال پول به خارج از کشور بدون نیاز به حساب بانکی

انتقال پول از ایران در سال‌های اخیر به یکی از اصلی ترین مشکلات تجار، دانشجویان و حتی افرادی که به قصد تفریح به خارج از کشور سفر می‌کنند تبدیل شده است.

انتقال پول از ایران در سال‌های اخیر به یکی از اصلی ترین مشکلات تجار، دانشجویان و حتی افرادی که به قصد تفریح به خارج از کشور سفر می‌کنند تبدیل شده است.

برای انتقال پول به خارج از کشور روش‌های متعددی وجود دارد که وبسایت payment24.ir بخش عمده‌ای از آن‌ها را پوشش می دهد اما در این میان شاید بی‌دردسرترین و البته سریع‌ترین روش را بتوان بهره‌گیری از سرویس‌های موسسه Western Union دانست چراکه در این جا نه نیازی به همراه داشتن کارت‌های بانکی و اعتباری بین‌المللی است و نه داشتن حساب بانکی در خارج از ایران.

همین مسئله باعث شده خدمات این موسسه به یکی از موردپسندترین و مقبول‌ترین خدمات انتقال وجه و حواله به‌ویژه میان افراد تبدیل شود. این موسسه کار خود را در قرن نوزدهم میلادی به عنوان شرکت تلگرام آغاز کرد اما به مرور فعالیت خود را به انتقال حواله‌های ارزی میان کشورهای مختلف متمرکز کرد و اکنون بزرگ‌ترین شرکت در این حوزه است به گونه ای که هم‌اکنون بیش از 500هزار شعبه در سرتاسر جهان دارد.


برای انتقال پول با Western Union چه باید کرد؟

اساس کار Western Union بر مبنای سادگی است و به همین دلیل انتقال پول در آن بسیار بی‌دردسر و سریع است. شعبه‌های موسسه Western Union تقریبا در اکثر کشورهای جهان حضور دارند و به همین دلیل دسترسی به آن‌ها آسان است. به طور عمومی برای انتقال وجه در سیستم Western Union کافی است به یکی از شعب آن مراجعه کنید و با در اختیار داشتن مشخصات فردی که می‌خواهید پول را به او منتقل کنید و البته در اختیار گذاشتن مبلغ مورد نظر، پول در مدت کوتاهی در کشور مقصد آماده دریافت است. فرآیند انتقال پول توسط Western Union به همین سادگی است و در طی آن اصلا نیازی به داشتن حساب بانکی یا کارت اعتباری نیست.

برای انتقال پول از طریق این سیستم، در شعبه مبدا از شما مشخصات فردی که قرار است پول در اختیارش قرار گیرد را دریافت می‌کنند که معمولا شامل کشوری که در آن حضور دارد، شماره پاسپورت یا کارت شناسایی و نام و نام خانوادگی است. با داشتن این مشخصات، حواله‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که یک کد 10رقمی در آن درج شده است. این پول هم‌اکنون در شبکه جهانی Western Union آماده دریافت است و کافی است فردی که پول را برایش حواله کرده اید به یکی از شعب این شرکت مراجعه کند و با ارائه مدارک شناسایی و کد ده رقمی، وجه نقد خود را در اختیار بگیرد.


آیا استفاده از این سیستم انتقال وجه در ایران ممکن است؟

وسترن یونیون بیش از 500هزار شعبه در سرتاسر جهان دارد و از این نظر می‌توان آن را بزرگ‌ترین موسسه حواله‌های بین‌المللی دانست اما متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی بر ضد ایران، در حال حاضر شعبه‌ای از این موسسه در ایران فعالیت نمی‌کند. خوب شاید این خبر خوبی نباشد اما خبر خوب اینجا است که از طریق خدمات وبسایت Payment24 می‌توانید به راحتی از کلیه خدمات انتقال حواله‌های ارزی Western Union در ایران بهره بگیرید و از این نظر عملا هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای این منظور کافی است به وبسایت payment24.ir مراجعه کنید و در قسمت ثبت سفارش، اطلاعات لازم از جمله مبلغ حواله، کشور مقصد و نام و مشخصات پاسپورتی فردی که حواله باید برایش ارسال شود را ثبت نمایید.

پس از آن در کمتر از 24 ساعت، ارسال حواله توسط این وبسایت انجام می‌شود و پس از آن اطلاعات حواله که شامل یک کد ده رقمی است برایتان ارسال می‌شود که فرد مورد نظر با در اختیار داشتن آن می‌تواند به همراه پاسپورت به یکی از صدها شعبه Western Union در سرتاسر جهان مراجعه کرده و مبلغ حواله را در همان لحظه به صورت نقد دریافت کند. در این روش می‌توانید در هر بار تا سقف 6هزار دلار حواله برای افراد مختلف ارسال کنید. به این ترتیب این روش یکی از بی‌دردسرترین و سریع‌ترین راه برای ارسال پول به مسافرین خارجی و عزیزانتان در خارج از کشور است.


وبسایت payment24.ir امکان استفاده از سرویس‌های Western Union را در داخل ایران فراهم کرده است و کلیه پرداخت‌های آن نیز به‌صورت ریالی انجام می‌شود تا از بابت تهیه ارز نیز مشکلی نداشته باشید. برای این منظور کافی است به وبسایت payment24.ir بروید و فرم‌های مربوطه را پرکنید.

وبسایت payment24.ir دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و از این نظر می‌توانید با اطمینان نسبت به پرداخت‌های اینترنتی خود در این وبسایت اقدام کنید.
کد N1350614

وبگردی