آفتاب
سایت پرنت یار مشاور والدین؛

در پرورش فرزندان و انتخاب برای آنها یاریتان می کنیم

در پرورش فرزندان و انتخاب برای آنها یاریتان می کنیم

راهنمایی، گفتگو و نظر سنجی جمعی در زمینه انتخاب مدرسه، انتخاب موسسات و مراکز خدمات مرتبط با فرزندان و...

سایت پرنت یار مشاور والدین؛

در پرورش فرزندان و انتخاب برای آنها یاریتان می کنیم
راهنمایی، گفتگو و نظر سنجی جمعی در زمینه انتخاب مدرسه، انتخاب موسسات و مراکز خدمات مرتبط با فرزندان و انتخاب کالاهای مناسب حوزه کودک و نوجوان با هدف شفاف سازی و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در ایران اهداف سایت پرنت یار هستند.

مشغله و کار بسیار والدین در بسیاری از مواقع آموزش و پرورش فرزندان را تحت تأثیر قرار میدهد؛ البته تأمین هزینه های فرزندان به صرف زمان بیشتری در محل کار نیاز دارد، اما نباید هدف اصلی که آموزش صحیح و تحصیلات فرزندان است، تحت تأثیر اهداف ثانویه قرار بگیرد. از سوی دیگر این کمبود وقت، والدین را از مراقبت و کنترل فرزندان خود در فضای مجازی، باز داشته و نه تنها امکان آموزش و پرورش صحیح وجود ندارد بلکه خطر ابتلاء به رفتارها و افکار نادرست و استفاده از میوه های ممنوعه نیز محتمل است. ممانعت از حضور در این فضا نیز امکان‌پذیر نبوده و توصیه نمی گردد؛ چرا که پیامبر اسلام (ص) و حضرت امیرالمومنین نیز سفارش کرده اند که فرزند زمانه خود باشید و از اوضاع و احوال حاکم بر روزگار خود آگاه و با مسایل و امور جاری در زمان خود مأنوس باشید. چاره چیست؟
دنیای تکنولوژی و فضای مجازی هرچند مشغله ها را بیشتر کرده و گذر زمان را دستخوش تغییر قرار داده است، اما می توان از محصولات و میوه های غیر سمی همین فضای مجازی در راستای زندگی بهتر و مدیریت زمان استفاده کرد.

ایجاد بستری مناسب برای راهنمایی، گفتگو و نظر سنجی جمعی در زمینه انتخاب مدرسه، انتخاب موسسات و مراکز خدمات مرتبط با فرزندان و انتخاب کالاهای مناسب حوزه کودک و نوجوان با هدف شفاف سازی و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات در ایران زمینه ایجاد یک سایت برای یاری رساندن به والدین شده است.
تیم شرکت فرا ایده یار با هدف معرفی موسسات آموزشی پرورشی و کلیه فعالین در حوزه کودک و نوجوان اقدام به تأسیس و راه اندازی سایت پرنت یار Parentyar.com نموده است.

سایت پرنت‌ یار با ایجاد بستر اطلاعات مفید و سالم چه در زمینه خدماتی بیرونی و چه در زمینه فعالیت های داخلی موسسه، خدمات بسیاری را در اختیار والدین و هموطنان ایرانی قرار می دهد که از جمله می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد:
1. معرفی کامل موسسات (پروفایل کامل و عکس و ...) اعم از مدرسه (تمامی مقاطع، مهد کودک، آموزشگاه ها، باشگاه های ورزشی، اماکن تفریحی، اردوها و ...)

2. ارائه امکان جستجوی پیشرفته بر مبنای خصوصیات و امکانات موسسه / مدرسه به منظور تسهیل انتخاب برای اولیا
3. ارائه ی امکان اشتراک گذاری تجربیات اولیا به صورت درج نظر تحت نظارت مدیریت محتوای وبسایت

4. ارائه ی امکان معرفی محصولات و خدمات برای موسسات فعال در حوزه کودک و نوجوان
5. ارائه مشاوره برای اولیا

6. درج اخبار موفقیت ها و رویدادهای مرتبط اعم از موفقیت های دانش آموزان در مدارس و آزمونهای علمی تا نمایش و نمایشگاه های مرتبط  تقویم موسسات فعال
7. ارائه خدمات آموزشی و پرورشی وزین

8. محتوای سالم (به گونه ای که فرزندان نیز به تنهایی بتوانند مراجعه کنند.)
حوزه فعالیت این سایت که مشاور والدین در انتخاب و پرورش فرزندان است در سه دسته تعریف شده است: والدین، بچه ها و فعالین حوزه کودک و نوجوان.


پرنت یار برای والدین

در این دسته مقالات آموزشی در زمینه های روانشناسی، آموزشی، تحصیلی و تربیتی شامل محتوای متنی، عکس و ویدئو؛ امکان ارائه دست آوردهای فرزندان اطلاع از رویدادهای حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.
همچنین با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پرنت یار، می توانید پاسخ سواهای احتمالی خود را در زمینه فرزند پروری بیابید و یا از مشاوران پرنت یار کمک بگیرید.


پرنت یار برای بچه ها

پرنت یار در راستای تولید محتوای سالم متعهد گردیده است بنابراین گشت و گذار بچه ها جایی برای نگرانی والدین باقی نمی گذارد. در کنار سلامت مطالب روی ارزشمندی و کاربردی بودن محتوا نیز تاکید شده است.
معرفی بازی و سرگرمی، چیستان و معما، تست های مختلف تقویت هوش و حافظه، دانلود نمونه سوال و کتاب، آزمونهای علمی و المپیاد، تزیین خوراکی های سالم، قصه و انیمیشن کودکان، معرفی دستاوردها و مطالب علمی از سرفصلهای این بخش به شمار می روند.


پرنت یار برای فعالین حوزه کودک و نوجوان

فعالین حوزه کودک و نوجوان در پرنت یار به والدین و همکاران دسترسی مستقیم دارند. معرفی اجمالی موسسات، مدارس و سرویس دهندگان حوزه کودک و نوجوان در پرنت یار رایگان است. فعالین این حوزه با در اختیار داشتن فضای تبلیغات متنی و گرافیکی می توانند محصولات و خدمات خود را اطلاع رسانی نمایند.
ضمنا فعالین محترم جهت درج یا تکمیل اطلاعات خود میتوانند با مراجعه به سایت با یکی از روشهای زیر با پرنت یار در تماس بوده و اطلاعات خود را به رایگان درج نمایند.


راههای ارتباط با پرنت یار

مجموعه پرنت یار در نشانی، تهران ـ کوی نصر ـ پلاک 34 واقع شده است و والدین و فعالین حوزه کودک و نوجوان  می توانند از روشهای مختلف از امکانات مطرح شده بهره مند شوند و نقطه نظرات خود را درمیان بگذارند
1. وب سایت پرنت یار به آدرس Parentyar.com

2. از طریق کانال تلگرام به آدرس @parentyar
3. گروه گفتگو، نظر سنجی و مشاوره پرنت یار برای مشاوره رایگان

4. شماره تلفن: 02188276975 و فکس: 02189784952
کد N1346569

وبگردی