آفتاب

بررسی نتایج تحلیل قیمت دلار

بررسی نتایج تحلیل قیمت دلار

نمودار یک بازار سرمایه آزاد بر اساس تصمیمات فعالان آن الگوهایی را تشکیل می دهد که یک تحلیلگر حرفه ای می تواند از روی این الگوهای نموداری، تصمیمات آتی فعالان آن بازار را حدس زده و رفتار آن را پیش بینی کند.

نمودار یک بازار سرمایه آزاد بر اساس تصمیمات فعالان آن الگوهایی را تشکیل می دهد که یک تحلیلگر حرفه ای می تواند از روی این الگوهای نموداری، تصمیمات آتی فعالان آن بازار را حدس زده و رفتار آن را پیش بینی کند. البته مسلم است که باتوجه با ذات عمل پیش بینی، هیچ تحلیلگری نمی تواند 100% اوقات، رفتار آینده بازار را درست پیش بینی کند ولی هرچه تحلیلگر موفق تر باشد، درصد درستی تحلیلهای او بالاتر خواهد بود. در اینجا با ذکر یک مثال واقعی، این امر را در مورد د بیشتر توضیح می دهیم :
از روز 15 فروردین و بعد از شروع به کار دوباره بازار، "کاربران ویژه" دلار می دانستند که افت قیمت دلار موقتی بوده و قیمت دلار دیر یا زود سطح 3530 تومان را به سمت بالا خواهد شکست : مشاهده خود تحلیل : تحلیل قیمت دلار- یکشنبه : 15 فروردین - ساعت 11:00
از آن روز به بعد و در طی حدودا چهار ماه گذشته، بارها قیمت های مناسب خرید یا حواله دلار را به "کاربران ویژه" خود در تحلیل های روزانه معرفی کردیم بعنوان مثال : مشاهده تحلیل : تحلیل قیمت دلار- شنبه : 18 اردیبهشت - ساعت 11:00
در روز چهارشنبه گذشته 09 تیر، قیمت دلار نقدی سبزه میدان تا 3545 تومان یعنی حدود 115 تومان بیشتر از قیمت خرید ما افزایش یافت و تازه صف های خرید مردم عادی در جلوی صرافی ها شکل گرفت. آیا می دانید این افزایش قیمت دلار تا کجا ادامه خواهد یافت و آینده قیمت دلار در چند ماه پیش رو چه خواهد بود؟



شما با بازدید روزانه از تحلیلهای تیم آنالیز "الو ارز" در مورد بازارهای مختلف می توانید از وضعیت واقعی بازار آگاه شوید و از خرید و فروشهای هیجانی تحت تاثیر اخبار و شایعات و ضرر و زیانهای احتمالی آن ناشی از آن مصون بمانید.
تیم آنالیز "الو ارز"
www.AloArz.com
کد N1327300

وبگردی