آفتاب

چگونه اعتراض مشتری را درک کنیم؟ با "آموزش CRM" مشتریانتان را راضی کنید

چگونه اعتراض مشتری را درک کنیم؟ با "آموزش CRM" مشتریانتان را راضی کنید

با شدید شدن رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها و همزمان با اوج گیری نهضت مشتری مداری ، سازمان ها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان سوق داده شده اند.

همچنین ظهور فناوری های نوین مانند فناوری اطلاعات تاثیرات شگرفی بر ابعاد مختلف سازمان گذاشته و باعث به وجود آمدن موضوعی چون مدیریت ارتباط با مشتری شده است
امروزه در بازار کار وضعیت بازگشت سرمایه –سود فروش – کاهش هزینه ها همه و همه در  گریز مشتری و ماندگاری مشتریان وفادار در سازمان ها است. و همن طور که میدانید با توجه به روند جهانی شدن اگر سازمانی تمایل به موفقیت داشته باشدو بخواهد سهم عمده ای در بازارها و سود سرشماری را بدست آورد مشتری مداری را باید سرلوحه ی کارها ی خود بگذارد . امروزه سازمانهای تولیدی  و خدماتی مشتری مداری را به عنوان معیاری مهم برای عرضه کار خود قرار داده اند.معیاری که در پیشرفت آن سازمان و برتری آن نسبت به سایر رقبا بسیار تاثیر گذار است. اصولا در فروشگاههای برند همچون Honda با ارزش برند ۲۲٫۶ میلیارد دلار و Intel با ارزش برند ۲۵٫۸ میلیارد دلارو......  اصول مشتری مداری بیش از هر جایی به چشم میخورد و می توان گفت همین امر باعث موفقیت روز افزون آنها شده است.
دوره ی آموزش CRM مدیریت روابط با مشتریان است و فرض بر این است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متفاوت بلکه به دلیل ارتباط درست خود با عرضه کنندگان محصولات از یک سازمان خرید میکنند و این امر باعث سود بیشتری برای آن شرکت یا سازمان می شود و در نتیجه موفقیت بالایی را برای خود شخص  و سازمان به همراه دارد.
مرکز آموزش مجازی پارس برگزار کننده دوره های آموزشی مجازی اقدام به برگزاری دوره ی آموزش مجازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نموده است .علاقه مندان میتوانند با ثبت نام به صورت آنلاین و گذراندن این دوره به صورت غیر حضوری و مجازی وارسال مقاله پایانی گواهینامه ی معتبر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را دریافت نمایید.
3گام تا دریافت مدرک معتبر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
گام اول :ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وب سایت مرکز به نشانی  www.elearnpars.org
گام دوم: دریافت بسته آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  و دسترسی به محتوای آموزش آنلاین
گام سوم: ارسال مقاله پایان دوره (به عنوان آزمون) و دریافت مدرک معتبر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هم اکنون برای دریافت یک مشاوره رایگان کلمه "CRM" را به 30006016 ارسال نمایید
اطلاعات بیشتر:
www.elearnpars.org
تلفن های مرکز آموزش مجازی پارس : 8 الی 95022444-031
,09195757300
,09195757200
,09195757100
کد N971687

وبگردی