آفتاب

لیزر درمانی و زیبایی و رابطه زناشویی

لیزر درمانی و زیبایی و رابطه زناشویی

بسیاری از همسرانی که برای ادامه زندگی مشترک خود به کمک نیاز دارند به این نکته اذعان دارند که عدم رابطه زناشویی علت اصلی نارضایتی آنها از زندگی مشترک است و متاسفانه تنها تعداد کمی از افراد قادر به درک تاثیر فیزیولوژیک مثبت رابطه جنسی مناسب در ازدواج هستند.

رابطه جنسی خوب می تواند نقش پادزهر را برای سمومی داشته باشد که در رابطه همسران وجود دارد و یکی از بهترین روش ها برای دستیابی شما و همسرتان به سطحی از نزدیکی است که می تواند شما را به نقطه آغاز رابطه و روزهای طلایی همراه با عشق و گرمی روابط عاطفی باز گرداند.
نشانه هایی وجود دارند که مانند زنگ خطری برای ازدواج شما هستند و گویای این واقعیت اند که در رابطه زناشویی شما مشکلاتی وجود دارد:
شما تنها یک یا دو بار در ماه رابطه دارید.
رابطه جنسی برای شما مانند یک وظیفه دشوار است که باید به آن عمل کنید.
شما فقط در صورتی رابطه دارید که از قبل آن را برنامه ریزی کنید.
بعد از رابطه با همسرتان احساس نزدیکی و عاطفه نمی کنید.
درباره همسرتان رویاپردازی نمی کنید.
به نظر می رسد فقط شما به رابطه تمایل نشان می دهید در حالی که همسرتان تمایلی به آن ندارد.
هیچ حس تازگی در رابطه شما وجود ندارد.
تقریبا هیچ کدام از شما احساس شادابی و سرخوشی در رابطه را تجربه نمی کنید.
همسرتان کار با کامپیوتر و یا تماشای برنامه های تلویزیونی را به رابطه با شما ترجیح می دهد.
از جمله علل این مسئله می توان به کمبود وقت همسران به دلیل کار و مشغله زیاد، کمبود ارتباط، افسردگی و از همه مهم تر به عدم وجود جاذبه فیزیکی میان زن و مرد اشاره کرد. نمی توان از این نکته صرف نظر کرد که یکی از عوامل تعیین کننده در روابط زناشویی می تواند جذابیت و زیبایی هایی فیزیکی زنان و مردان باشد و در صورتی که یکی از همسران و یا هر دو از جذابیت کمی برخودار باشد، امکان به خطر افتادن رابطه وجود خواهد داشت.
یکی از مسائلی که به شدت می تواند بر رابطه جنسی همسران تاثیر داشته باشد، داشتن اندام زیبا و پوست شاداب است ، سلامت دستگاه تناسلی نیز عاملی است که به بهبود روابط زناشویی و عاطفی همسران کمک به سزایی می کند.
مطمئنا داشتن این حس برای بانوان که از جذابیت های فیزیکی لازم برخوردار نیستند بسیار آزار دهنده و عاملی است که سبب ، به خطر افتادن کیفیت رابطه زناشویی می شود.
مشکلاتی مانند، خشگی واژن ، سوزش و درد هنگام نزدیکی، آتروفی و تغییر رنگ ناحیه تناسلی ، چروک خوردگی و التهابات واژن ، افتادگی لبیاها و دستگاه تناسلی خارجی و مشکلات زیبایی ناحیه تناسلی همگی از اختلالات رایج میان خانمها و از عوامل موثر در ایجاد حس منفی و عدم کیفیت روابط زناشویی است.
اما در صورت داشتن حس منفی و عدم رضایت در روابط زناشویی چه باید کرد؟
از جمله روش ها می توان به لیزر درمانی اشاره کرد ،  لیزر درمانی روشی جدید و پیشرفته جهت جراحی های زیبایی واژن و جراحی های ترمیمی دستگاه تناسلی خارجی است که بر اساس یک مقدار خاص از لیزر CO2 انجام می شود که بطور خاص برای غشای مخاطی واژن طراحی شده است. لیزر مونالیزا از ریختن استروژن در بافت واژن و با فعال کردن مجدد تولید کلاژن جدید و ایجاد شرایط عادی که قبلاً غشای مخاطی واژن داشته است و با تاثیرگذاری آرام بر بافت غشای واژن، می تواند تولید کولاژن را تحریک کند و عملکرد ناحیه درمان شده را بهبود بخشد. علاوه بر این با استفاده از این روش می توان مواد غذایی مناسب را به صورت متوازن در اختیار غشای مخاطی قرار داد.
از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به زیبا سازی، روشن کردن پوست و کوچک کردن لابیا و ... اشاره کرد که نقش بسزایی در زیبایی زنانه دارند.
در حقیقت می توان گفت، نيازي كه در رابطة جنسي زن و شوهر ارضا مي‌شود، موجب مي‌شود نسبت به نقش خود در زندگي مشترك و تكليفي كه برعهده دارند، بیشتر آگاه شوند. رضایت زناشویی باعث شکل گیری نوعي شخصيّت مطلوب و افزایش عزت نفس و خودپندارة مثبت آنها می شود. بهره‌مندي از اين رابطه سالم، زن و شوهر را از ارتباط ناسالم مصون مي‌دارد و سلامت و آرامش را برای خانواده به ارمغان می آورد.
منبع :
کلینیک زیبایی رز
کد N911878

وبگردی