آفتاب

آخرین روز از جشنوارۀ فروش محصولات 4G

آخرین روز از جشنوارۀ فروش محصولات 4G

جشنوارۀ بزرگ فروش محصولات 4G بامیلو با همکاری ایرانسل، امروز پایان می‌یابد.

جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو که 10 روز پیش آغاز شده بود در آخرین ساعات امروز، 13 مردادماه به کار خود پایان خواهد داد.
در این جشنواره، انواع محصولات 4G، موبایل تا 15 درصد، نوت‌بوک و تبلت تا 17 درصد، مودم تا 40 درصد و پاوربانک تا 60 درصد تخفیف، به خریداران این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شود.
نکتۀ قابل توجه در جشنوارۀ 4G این است که تمام خریداران، با خرید هر کالا با هر قیمتی، یک سیم کارت USIM به همراه 12 گیگابایت اینترنت هدیه از سوی ایرانسل دریافت می‌کنند.
کسانی که تا کنون فرصت شرکت در این رویداد را پیدا نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به صفحۀ این فروش ویژه در سایت فروشگاه اینترنتی بامیلو، از جزئیات بیشتری دربارۀ این فرصت استثنایی آگاهی پیدا کنند.
تمامی خریداران این فرصت را دارند که در ساعات باقی مانده تا پایان جشنواره، بهای لوازم الکترونیک را با یکدیگر مقایسه و از به‌صرفه‌بودن قیمت‌های ارائه‌ شده نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی، اطمینان حاصل کنند. همچنین به‌راحتی آنها را با قیمت‌های بازارهای تخصصی لوازم الکترونیک بسنجند.

ده‌ها سکۀ طلا، هدیه بامیلو به خریداران
افزون بر تخفیف‌های 60 درصدی بامیلو و سیم کارت‌های رایگان ایرانسل همراه با ۱۲ گیگابایت اینترنت هدیه، خریداران در این 10 روز فرصت داشتند که از جوایز بامیلو نیز برخوردار شوند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو در این مدت، به قید قرعه به 40 خریدار، یعنی در هر روز چهار خریدار، 40 سکه تمام بهار آزادی اهدا کرده است.
همچنین هر روز 100 خریدار منتخب بامیلو، یک کد تخفیف به نام خود دریافت کرده‌اند تا از طریق آن دوستان و نزدیکان خود را به خرید از کالاهای متنوع سایت بامیلو، افزون بر کالاهای موجود در جشنواره، دعوت کنند.
در پایان مهلت جشنواره، بامیلو از این کدهای تخفیف به عنوان شناسه خریداران استفاده کرده و 10 سکه تمام بهار آزادی، به فردی که بیشترین تعداد خریدار را به خرید موفق از بامیلو دعوت کرده باشد، اهدا می‌کند.
مخاطبان بامیلو می‌توانند هر روز برای پیگیری قرعه‌ها، آگاهی از نام برنده‌ها و اطمینان از صحت آنها، اسامی برندگان و فرآیند قرعه‌کشی را در بلاگ بامیلو و شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه اینترنتی پیگیری کنند.
در جشنوارۀ فروش محصولات 4G، با همراهی فروشگاه اینترنتی بامیلو ضمن برخورداری از یک تخفیف استثنایی، هر مخاطب خرید خود را با سیم کارت ایرانسل همراه با 12 گیگابایت اینترنت هدیه، همراه خواهد کرد.


کد N909963

وبگردی