آفتاب

نقد و بررسی کالا در فروشگاه اینترنتی بورسیکا و نقش آن در خرید آگاهانه

نقد و بررسی کالا در فروشگاه اینترنتی بورسیکا و نقش آن در خرید آگاهانه

خرده‌فروشی‌های آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا، امروزه به یکی از مهم‌ترین و قابل اعتمادترین شیوه‌های خرید بدل شده‌اند.

خرده‌فروشی‌های آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا، امروزه به یکی از مهم‌ترین و قابل اعتمادترین شیوه‌های خرید بدل شده‌اند. این فروشگاه‌ها به لطف بستر مبتنی بر اطلاعات و داده‌های بی‌پایان موجود در شبکه‌ی جهانی اینترنت، بیش از پیش مورد توجه آن دسته از افرادی قرار گرفتند که به خرید مبتنی بر آگاهی معتقد هستند.  
حال به لطف گسترش بسترهای پایه‌ای فناوری، زیرساخت و شبکه‌ی جهانی در کشورمان، زمینه برای ایجاد فرهنگ خرید اینترنتی فراهم شده است. بنا بر آخرین آمار ارائه شده، اکنون ضریب نفوذ اینترنت در ایران به بیش از 53 درصد رسیده و اغلب کاربران ایرانی نیز در میان قشر جوان و تحصیل‌کرده طبقه‌بندی می‌شوند.  
فروشگاه اینترنتی بورسیکا با تکیه بر همین بستر قدرتمند و پس از تحقیقات فراوان، گام در این راه نهاد تا با ایجاد محیطی امن و به دور از انحصار، طیف وسیعی از کالاهای مورد نیاز ایرانیان را بر اساس راهکارهای روز دنیا بصورت آنلاین در اختیارشان قرار دهد. بی‌شک، جوهره‌ی اصلی خرید آنلاین که همان آگاهی و محتواست در مرکز تلاش‌های ما قرار خواهد داشت.
نقد و بررسی کالا
پیش از خرید یک محصول، اطلاع از مشخصات، مزایا و معایب آن اهمیت بسزایی خواهد داشت. در حقیقت این موضوع از دید ما، وجه تمایز خرید اینترنتی و سنتی به شمار می‌رود. بر همین پایه است که بخش مهمی از تلاش‌های ما، بر تولید محتوای با کیفیت و منصفانه در قالب مقالات نقد و بررسی و ویدیوهای اختصاصی متمرکز خواهد بود.  
بسیاری از کالاهای مهم ارائه شده توسط بورسیکا، طی روالی نظام‌مند به بخش «نقد و بررسی» و
«تولید محتوا» سپرده می‌شوند. این بخش شامل تیمی از متخصصان فعال در هر یک از دسته کالاها بوده که ضمن به کارگیری محصول، به بررسی نقاط قوت و ضعف، مشخصات فنی و سطح عملکرد آن پرداخته و پس از آن، نتیجه‌ی اطلاعات جمع‌آوری شده را در قالب مقالات نقد و بررسی و سناریوهای ویدیویی در بستر فروشگاه بورسیکا منتشر می‌کنند.
این نقد و بررسی‌ها که تلاش می‌شود برای کسب اعتماد مخاطب در نهایتِ بی‌طرفی نگاشته شود، مرجع اطلاعاتی مشتریان برای قیاس مدل‌ها و هدایت آن‌ها به سمت بهترین انتخاب خواهد بود. نقد و بررسی اپل واچ و نیز آیفون 6، نمونه‌ی بارزی از رویکرد ما به ارائه‌ی محتوای مرتبط با محصول برای آشنایی کاربران و مشتریان با نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها است.
این نقد و بررسی‌ها در نهایت، با بازخوردها و نظرات کاربران و مشتریان تکمیل خواهد شد.
بنابراین، پُر واضح است که ارائه‌ی محتوای باکیفیت به کاربران، در حقیقت موجب همراه شدن با فرهنگ خرید اینترنتیِ آگاهانه خواهد بود. بورسیکا در ادامه‌ی مسیر خود تلاش خواهد کرد با اجرای طرح‌های خلاقانه و با پیاده‌سازی پلتفرم‌های محتوایی مورد نیاز، بیش از پیش به غنای فرهنگ نقد و بررسی پیش از خرید کالا یاری رساند.
کد N821164

وبگردی