آفتاب

قالب و تجهیزات قالب بندی بتن دست دوم

قالب و تجهیزات قالب بندی بتن دست دوم

شرکت تنها پولاد برای جلب و تأمین رضایت مشتریان، علاوه بر محصولات تولیدی، خدمات ویژه تهیه و تأمین تجهیزات قالب بندی بتن دست دوم مورد نیاز مشتریان عزیز را تدارک نموده است

شرکت تنها پولاد برای جلب و تأمین رضایت مشتریان، علاوه بر محصولات تولیدی، خدمات ویژه تهیه و تأمین تجهیزات قالب بندی بتن دست دوم مورد نیاز مشتریان عزیز را تدارک نموده است:

قالب های مدولار دست دوم که با نام های قالب بتن دست دوم ، قالب فلزی  دست دوم، قالب فلزی بتن دست دوم شناخته می شود در اندازه و ابعاد مختلف عرضه میگردند. وجود تسمه ی پانچ شده با فاصله ای منظم و یکسان برروی این قالب ها که قالب های همه کاره نیز نامیده می شوند باعث می شود که ازهرجهت و باهرابعادی برروی یکدیگر متصل شود و ابعاد گوناگون و متنوعی را ایجاد نمایند. باتوجه به مقاومت بالای قالب های مدولار در قالب بندی می توان بیش از 150 بار از آنها استفاده نمود.


کنج های مدولار دست دوم: برای اتصال پانل های مجاور هم از کنج های مدولار استفاده می شود. این کنجها از لحاظ سازه ای مانند قالبهای مدولار( قالب بتن، قالب فلزی، قالب فلزی بتن) می باشند و کلیه قابلیتها و مشخصات قالبهای مدولار را دارا میباشند.


قالب های گرد دست دوم: جهت اجرای ستونهای مدور (مقطع گرد) از دو قالب نیم دایره استفاده میشود که توسط پین و گوه یا کلیپس به هم متصل می شوند. اندازه نیم دایره ها باید متناسب با قطر ستون انتخاب شود. این قالب ها با توجه به اندازه و قطرستون طراحی شده و برای ستون هایی با قطر متفاوت قابل استفاده نیستند.


سولجردست دوم :  برای پشت بند عمودی در قالب دیوار از مقطع ناودانی دوبله ای به نام سولجر استفاده می شود. سولجرها در اندازه های نیم متر تا 4 متر تولید میگردند. در بالا و پایین سولجر صفحات فولادی قراردارند که چهار سوراخ در آنها تعبیه شده است تا امکان افزایش ارتفاع را با پیچ و مهره نمودن آنها فراهم نماید.


قالب های مدولار دست دوم :


قالب های مدولار که با نامهای قالب بتن، قالب فلزی، قالب فلزی بتن نیز شناخته می شوند در اندازه و ابعاد مختلف عرضه میگردند.


کنج های مدولار دست دوم :


برای اتصال پانل های مجاور هم از کنج های مدولار استفاده می شود.


کنجهای خارجی: از این کنج ها برای پوشش دادن قسمت بیرونی سطوح بتن در گوشه های کار استفاده می گردد .


کنجهای داخلی: این کنج ها جهت اتصال دو قالب مجاور هم در قسمتهای داخلی مانند دیوار و ستون، دیوار به دیوار و ... می باشد.


قالب های گرد دست دوم :  


جهت اجرای ستونهای مدور (مقطع گرد) از دو قالب نیم دایره استفاده میشود که توسط پین و گوه یا کلیپس به هم متصل می شوند. اندازه نیم دایره ها باید متناسب با قطر ستون انتخاب گرد.این قالب ها با توجه به اندازه و قطرستون طراحی شده و برای ستون هایی با قطر متفاوت قابل استفاده نیستند.


سولجر دست دوم :


در قالب دیوار و پشت لوله افقی از سولجر به عنوان پشت بند عمودی استفاده می گردد. قالب های دیوار که توسط سولجر و لوله به صورت یکپارچه درآمده است را می توان به صورت یک سیستم یکپارچه با چرثقیل جابجا نموده و بدون بازوبسته کردن آنها مجددا استفاده نمود.
کد N731420

وبگردی